Auteur Topic: aflevering 11  (gelezen 9733 keer)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 11
« Reactie #20 Gepost op: 13-05-2005, 22:00:26 »
Ja, maar ik zit met het punt dat Peyman aangegeven heeft geen farmleider te willen zijn. Matthieu wilde hem bij zijn vertrek ook aanstellen, maar Peyman heeft uitdrukkelijk aangegeven het niet te willen zijn en er is toen gekozen voor Bernd.
Dus afgaande op dat, en op het feit dat Ellen haar beslissing aan hem kenbaar heeft gemaakt, zou ik er van uit gaan dat Peyman weigert. Maar met de vooruitblik naar de finale en het feit dat als hij farmleider is, zeker bij de laatste 4 zit.... ben ik niet meer zo zeker dat hij zou weigeren...
Maar mocht hij weigeren, is er ook een kans dat Ellen voor Matthijs zal kiezen.

Dus ik moet er nog eens over nadenken wat ik ga stemmen deze week :)  ;D
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: aflevering 11
« Reactie #21 Gepost op: 14-05-2005, 08:34:50 »
De heilige maagd maria heeft het loodje gelegd.....verward in haar eigen strikken.....Haar eigen bloed was teveel voor haar...dus toch catacombisch.....

In hogere sferen resteren nu nog slechts verliezers...de volgende offerande zal Manu zijn..... Daarna zal blijken dat niemand het verdiend te winnen en /of een winnaar zal zijn ....

Judas de verrader is een grote kanshebber...€ 50.000,00 blowing in the wind.......

1 olifant kost meer dan €50.000,00..helaas Hannibal..geen vlucht terug naar de wereld waar respectloosheid een algemeen geaccepteerd goed is onder het mom van eigenwaan en medelijden.

Eva had het rijk alleen tot de appel...... ook nu zal zij de verleiding niet kunnen weerstaan. Zij krijgt haar appel....vol gif..van hen die ze het meest vertrouwd....

En...Maria Magdalena..... Och.... in de euforie van de winst zit vaak het verlies.....de schone schijn bezwijkt onder de harde realiteit van het geweten.

Integriteit kent zijn grenzen......hopelijk nog voor het einde van de farm.....

Zij die gestorven zijn groeten u meewarig meekijkend vanuit de catacomben

Bijbels overtikken is ook een kunst  ::jaja:: Je had priester moeten worden...

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: aflevering 11
« Reactie #22 Gepost op: 14-05-2005, 09:20:50 »
Blowen ze in de Bijbel ook al??  ::ohno::
In every stone sleeps a crystal..

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: aflevering 11
« Reactie #23 Gepost op: 14-05-2005, 19:43:55 »
De catacomben...  ::rofl::

Ik wil graag een wissel toepassen?? kan dat?