Als George echt hoogtevrees heeft en hij moet deze oefening doen, is dat mionder problematisch dan dat abseilen. Waarom ik zal het even uitleggen.
Iamand met hoogtevrees, wil in controle blijven over de situatie en bungelend aan een touw heeft ie dat niet echt. Maar as die zelfde persoon met zijn handen en zijn voeten ergens aan of op kan staan, valt het allemaal best mee.
Ik weet dit uit ervaring, maar wat me wel vreemd overkomt is de redelijk lage hartslagen van eenieder. Ik zou daar wel pieken qua hartslag.
En nog wat : de volgorde van de parallel-deelnemers is natuurlijk weer lekker gemonteerd. Maar er zal wel een manier zijn geweest om aan de andere kant te geraken.
Stel nu eens het volgende de Mol zou het antwoord van Prince en John weten, 5 uit 6, geen slechte gok. Wat zou de Mol dan doen, zelf als een bliksmeschicht naard e overkant nee toch zeker. heeft dan geen enkele invloed meer. Dus wachten en misschien zelfs wel een keer verkeerd gaan.
Als de Mol weet dat er 5 van 6 gezegd is en als 6e gaat , moet ie naar de overkant, als de Mol zelf als 5e gaat, moet ie treuzelen, dus als we nu eens de echte volgorde zouden weten, komen we misschien verder. ALHOWEL ik denk dat de Mol hier niks gedaan heeft, teveel Mollen die wilden gaan voor vrijstelling