Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Ik ben tot maandag in de loop van de dag weg, ik zit in Belgie
Jullie missen mij hier toch niet he
He Jutta goeienmiddag
kom even piepen, alles met de leider, alles met Megan, alles met iedereen. * koe zwemt een ietsie traag terug naar z'n eiland....
Ik ben zo vrij geweest het nieuwe logo in het topic op de eerste pagina te zetten
moeten wij nu om het verst kokosnoten gooien? ik zal in die van mij eerst een gaatje maken,het sap eruit laten lopen zo zijn die lichter en kan ik er verder mee gooien (als D. en MC. weg zijn,raap ik die van ons weer op,hak in 2,waarvan ik een perfecte "survivor-bikini-topje" maak vervolgens overhandig ik die aan "Lucky-Nicky" die ze dan aan zijn vrouwelijke teamleden mag uitdelen,op 1 iemand na, die zal ik zelf wel bij haar omdoen. * Eirc is een beetje boos dus koe zwemt er weer vandoor....bablubblubaaaiiiblubaaai
He Koekoe begint de naam met een letter M dan weet ik genoeg veel plezier en succes op jouw Eiland
idem voor jou Nicky, idd met een M,hoe weet je dat, zit Molcrazy op jou eiland?
Gekke Koekoe hoe gaat het op jouw kamp red je het een beetje als Leider ik wel hoor alles gaat zijn gangentje hier Ik ga straks denk ik nog even het bos in voor bessen dan kan ik een vlavlip maken met bessen erin
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
717 gasten en 10 vaste bezoekers