Auteur Topic: Josha [Kandidaat NL]  (gelezen 25211 keer)

Offline Winston

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...going nowhere.
Re: Josha [Kandidaat NL]
« Reactie #20 Gepost op: 9-10-2005, 22:35:53 »
Josha, Wat een supermeid! Zij maakt kijken naar TI een genot. Erg onder de indruk van haar uitstraling!  ::love::
- stop making sense -

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Josha [Kandidaat NL]
« Reactie #21 Gepost op: 9-10-2005, 22:38:22 »
Josha is voor haar redelijke jonge leeftijd goed op de hoogte van alles en doet het Fantastisch  ::ok:: ::ok::

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Josha [Kandidaat NL]
« Reactie #22 Gepost op: 9-10-2005, 22:39:15 »
Josha is voor haar redelijke jonge leeftijd goed op de hoogte van alles en doet het Fantastisch  ::ok:: ::ok::
maar ze koos voor josephine ::niet-ok::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Josha [Kandidaat NL]
« Reactie #23 Gepost op: 9-10-2005, 23:52:05 »
Had ik wel verwacht, omdat ze in de stemming voor Rang Nok ook voor Josephine koos en haar helemaal geweldig vond.

Wel erggggggggggggg jammer, want als ze voor Maarten of Machteld had gekozen, waren de duelisten heel anders geweest denk ik :)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Josha [Kandidaat NL]
« Reactie #24 Gepost op: 9-10-2005, 23:55:12 »
Had ik wel verwacht, omdat ze in de stemming voor Rang Nok ook voor Josephine koos en haar helemaal geweldig vond.

Wel erggggggggggggg jammer, want als ze voor Maarten of Machteld had gekozen, waren de duelisten heel anders geweest denk ik :)


Ja dat klopt  ::jaja::

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Josha [Kandidaat NL]
« Reactie #25 Gepost op: 13-11-2005, 23:48:57 »
'k Had wel graag minstens 1 vrouw in de finale willen zien, maar helaas...  :-\\  :\'(
Nochtans 'n proef waardoor de mogelijkheid er wél was dit keer. Echt jammer.

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Josha [Kandidaat NL]
« Reactie #26 Gepost op: 14-11-2005, 00:01:49 »
'k Had wel graag minstens 1 vrouw in de finale willen zien, maar helaas...  :-\\  :\'(
Nochtans 'n proef waardoor de mogelijkheid er wél was dit keer. Echt jammer.

Ja mee eens Sam, ik had in mn pool ook met opzet voor Josha gekozen gewoon omdat ik wel voelde dat ze zou promoveren en het haar echt gunde :)

Josha goed gespeeld, sterk, evenwichtig en slim-  ::ok:: helaas net aan t kortste eindje..

Maar ja verdiend gewonnen-weer-  door Paulo. Benieuwd hoe hij standhoudt volgende week, ik geef Gianni en Patrick in de proef een betere kans eerlijk gezegd, maar we zullen zien ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Josha [Kandidaat NL]
« Reactie #27 Gepost op: 14-11-2005, 00:10:30 »
De koraalmoraal van dit verhaal..  ;)

Je kan nog zo sterk zijn in strategische spelletjes maar als je speelt tegen een voormalig vriendje van Mono(poly-)maan Lex Legis trek je altijd aan de kortste sarong  ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you