Auteur Topic: Lisa [Kandidaat NL]  (gelezen 19017 keer)

Offline Eire11

  • Forumlid
Re: Lisa [Kandidaat NL]
« Reactie #20 Gepost op: 5-09-2005, 22:56:31 »
Waarom doet ze mij zo verschrikkelijk aan Daphne Bunskoek denken?????

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Lisa [Kandidaat NL]
« Reactie #21 Gepost op: 11-09-2005, 22:49:29 »
een hoop herrie en weing inhoud als t op stemmen aankomt  ::niet-ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Lisa [Kandidaat NL]
« Reactie #22 Gepost op: 11-09-2005, 22:52:56 »
Wat een verschrikkelijk irritant figuur is die Lisa zeg :o

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lisa [Kandidaat NL]
« Reactie #23 Gepost op: 11-09-2005, 22:54:29 »
Ach, gewoon een beetje overenthousiast. ;)

Al sluit ik me bij Jeanette aan dat het niet mijn volk zou zijn (of hoe zei ze het?).
Maar ik zou er wel ok mee kunnen opschieten I guess.

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Lisa [Kandidaat NL]
« Reactie #24 Gepost op: 11-09-2005, 22:58:06 »
Mwah is gewoon haar aard denk ik ;)

Ik denk wel dat Lisa tactischer speelt dan ik in eerste instantie bij haar dacht. Dacht dat ze heel direct was en te open voor evht tactisch spel maar mwah na vanavond toch iets genuanceerd ;)

De wil om te winnen en de eagerness om meer te weten te komen zijn geen factoren die je mag onderschatten denk ik :)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline draakje

  • Forumlid
Re: Lisa [Kandidaat NL]
« Reactie #25 Gepost op: 13-09-2005, 13:30:06 »
Wat een aandachtstrekker is dit kind joh! Verschrikkelijk mens! Ik had haar lang gepromoveerd naar het tweede niveau, dan ben je d´r tenminste kwijt!

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Lisa [Kandidaat NL]
« Reactie #26 Gepost op: 14-09-2005, 16:25:42 »
Mwah ieder zijn eigen manier van omgaan met de situatie :)

Bovendien moet je niet vergeten dat tv een misleidend medium blijft in sommige opzichten zoals al vaak is gebleken in het verleden - en bepaalde karaktertrekken van mensen misschien wat overbelicht worden soms om 'leuke tv ' te maken ;)


Laten we niet te snel (ver)oordelen :)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Sabien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lisa [Kandidaat NL]
« Reactie #27 Gepost op: 14-09-2005, 16:49:40 »
"Bovendien moet je niet vergeten dat tv een misleidend medium blijft in sommige opzichten zoals al vaak is gebleken in het verleden - en bepaalde karaktertrekken van mensen misschien wat overbelicht worden soms om 'leuke tv ' te maken ;)"

Klopt helemaal. Ik ken Lisa goed, en ja, natuurlijk is het een kwebbel en is het zeker geen muurbloempje en heeft ze een grote wil te winnen, maar daarnaast zijn er zoveel andere eigenschappen van Lies die in het programma niet naar voren komen. Das heel jammer..... Maar ik denk (of weet  ;)) dat het programma haar verder in de serie meer zoals ze "echt" is zal laten zien.

En voor wat betreft de iets minder sterke aanwezige persoonlijheden in TI; tis jammer dat een aantal zo in de slachtofferrol kruipen. Als je iets te zeggen hebt dan moet je dat doen. Als je dat niet kan of durft of i.d. dat moet je niet een ander daar de schuld van geven....

Nogmaal, zoenen voor Lies! ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 14-09-2005, 16:52:43 door Sabien »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Lisa [Kandidaat NL]
« Reactie #28 Gepost op: 14-09-2005, 16:53:28 »
Ik vindt Lisa wel een leuke kandidate ze is erg enthouiast en voelt zich prettig op het eiland ik mag haar wel denk wel dat ik goed met haar op zou kunnen schieten  ::jaja::

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Lisa [Kandidaat NL]
« Reactie #29 Gepost op: 19-09-2005, 18:15:35 »
Ik vraag me toch af wat er was gebeurd als Lisa en Josha de proef op het vasteland hadden gewonnen. Ik ben bang dat zij daar net als Lex (en Patrick) nu geen krediet voor hadden gekregen. De emo-groep heeft de propagandamachine stevig in handen.  ;)
De taktiek van de emo-groep is effectief, maar moreel kan je er je vraagtekens bij zetten. Je kunt niet afgaan in de proef, maar dat hoeft je niet te belemmeren met de winst schoot te gaan bij een stemoverwicht ::)
Dit cynisme ontbreekt Lisa (nog).  :-\\

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: Lisa [Kandidaat NL]
« Reactie #30 Gepost op: 29-09-2005, 04:50:43 »
Ik heb me suf zitten bedenken waar haar stem me aan doet denken.... en ineens had ik het! Aan Isa! Isabelle van vroeger 3FM  ::jaja::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Lisa [Kandidaat NL]
« Reactie #31 Gepost op: 2-10-2005, 23:07:54 »
Ik heb me suf zitten bedenken waar haar stem me aan doet denken.... en ineens had ik het! Aan Isa! Isabelle van vroeger 3FM  ::jaja::
Nu je het zegt ja! Je hebt gelijk!

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lisa [Kandidaat NL]
« Reactie #32 Gepost op: 4-10-2005, 17:06:28 »
Ik vond dat Lisa t meer verdiende dan Josha om naar Koh Muk te gaan want zij is er nog nooit geweest en bij een paar stemmingen had ze net te weinig stemmen om naar Koh Muk te gaan :(

Offline ShaQ

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lisa [Kandidaat NL]
« Reactie #33 Gepost op: 4-10-2005, 23:16:10 »
 ::ok::


laat ze maar  'babbelen', komt wel goed... ::zwaai::

Greets, ShaQ

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Lisa [Kandidaat NL]
« Reactie #34 Gepost op: 7-10-2005, 12:06:49 »
Ik hoop dat Lisa volgende week wordt gedegradeert naar Koh Muk want, ik vind het een toffe kandidate en gun ik zeker een tweede kans  ::ok::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lisa [Kandidaat NL]
« Reactie #35 Gepost op: 7-10-2005, 16:46:24 »
Gepromoveerd bedoel je dus? LAger dan het vasteland kan ze niet meer degraderen (tenzij ze naar huis gaat).

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lisa [Kandidaat NL]
« Reactie #36 Gepost op: 7-10-2005, 17:25:29 »
Als je wil dat ze gedegradeert wordt gun je haar niet echt een 2e kans :P

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lisa [Kandidaat NL]
« Reactie #37 Gepost op: 24-10-2005, 21:31:07 »
"Bovendien moet je niet vergeten dat tv een misleidend medium blijft in sommige opzichten zoals al vaak is gebleken in het verleden - en bepaalde karaktertrekken van mensen misschien wat overbelicht worden soms om 'leuke tv ' te maken ;)"

Klopt helemaal. Ik ken Lisa goed, en ja, natuurlijk is het een kwebbel en is het zeker geen muurbloempje en heeft ze een grote wil te winnen, maar daarnaast zijn er zoveel andere eigenschappen van Lies die in het programma niet naar voren komen. Das heel jammer..... Maar ik denk (of weet  ;)) dat het programma haar verder in de serie meer zoals ze "echt" is zal laten zien.

En voor wat betreft de iets minder sterke aanwezige persoonlijheden in TI; tis jammer dat een aantal zo in de slachtofferrol kruipen. Als je iets te zeggen hebt dan moet je dat doen. Als je dat niet kan of durft of i.d. dat moet je niet een ander daar de schuld van geven....

Nogmaal, zoenen voor Lies! ::bravo::

goed gesproken sabien  ::ok::
vond het erg sneu voor lisa dat ze er net weer naast greep in de afgelopen afl.(=8)    :( >:(
vind haar eerlijk gezegd steeds een leukere kandidaat  ::jaja:: GO LISA!!!
* cadfael hoopt dat je verder komt in het spel  ::bravo:: ::ok:: ::jaja:: :)
Mol moet, mol doet je goed!

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lisa [Kandidaat NL]
« Reactie #38 Gepost op: 26-10-2005, 11:17:47 »
Ik vindt het alleen jammer dat ze een beetje met Josephine meeloopt  ::ohno::

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Lisa [Kandidaat NL]
« Reactie #39 Gepost op: 26-10-2005, 11:20:49 »
Ik vindt het alleen jammer dat ze een beetje met Josephine meeloopt  ::ohno::

Tja, herkent veel van zichzelf in haar kennelijk ;)

Vraag me af waar dat voorstukje met die uitval in 'volgende week' over gaat. Het lijkt alsof ze dat roept tegen Josephine, maar misschien gaat het wel over het gedrag van Els of Machteld bijv (informatie achterhouden van de pagina's ? )
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you