Auteur Topic: Bewoner Roel ( werd uiteindelijk 2e )  (gelezen 14709 keer)

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Bewoner Roel
« Reactie #20 Gepost op: 18-10-2005, 22:56:19 »
Zijn ideeen en zijn kijk op het leven daar kan ik me totaal niet in plaatsen..
Ook zijn manier hoe hij met vrouwen omgaat.. ::niet-ok::
Is echt zo iets van krijg ik van de 1 geen belangstelling dan ga ik toch naar de ander toe..
De 1 gebruik ik voor een knuffel, de ander voor een goed gesprek en weer een ander voor de sex..
Linda is er uit en nu krijgt Lieske weer meer belangstelling van Roel.

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bewoner Roel
« Reactie #21 Gepost op: 19-10-2005, 18:01:19 »
hier ben ik het met je eens , roel is euhmm jah beetje profiteur om het zo maar te zeggen, tis geenr amp om ff zonder vriendin of knuffelbeer te zitten ofzo, hij moet constant iemand hebben
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bewoner Roel
« Reactie #22 Gepost op: 3-11-2005, 21:36:52 »
wat een irritant ventje, bah bah bah, als het goed gaat dan kandie wel lachen, maar op het moment dattie wordt genomineerd is ineens iedereen slecht, bah bah, snel deruit aub!
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Bewoner Roel
« Reactie #23 Gepost op: 3-11-2005, 21:54:14 »
Ik vind Roel ook totaal niets hij heeft iets achter zijn Ellenbogen  ::niet-ok::

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Bewoner Roel
« Reactie #24 Gepost op: 12-11-2005, 12:34:02 »
"Joost moet weg"
Nadat Joost naar bed is vertrokken, besluit Roel zijn hart te luchten over hem. Rob luistert aandachtig.
Roel: "Joost en Menno maakten veel herrie, vooral met tric trac. Ik werd alleen er alleen maar nerveus van. Daar fokten ze elkaar helemaal mee op. Dat moeten ze een keer in Rotterdam in een kroeg proberen, dan gooien ze je meteen eruit. Joost is nu ietsjes rustiger, dat vind ik zeer relaxed."
Maar niet alleen Joost zijn druktemakerij irriteert Roel. Hij vindt Joost ook hypocriet. "Joost zei tegen me dat hij het wel interessant vindt dat we verschillende karakters hebben. Maar hij dat is helemaal niet waar. Hij vindt het helemaal niet leuk dat ik hier zit. Hij mag me voor geen meter. Dat is gewoon glibberen en glijen. Daar prik ik doorheen. Ik vind dat niet slim. De beste oplossing is dat hij het Huis verlaat. Want die stem op mij, dat gaat toch niet uit zijn hoofd."
"Het is toch bullshit dat hij niet aan de enige echte bierdrinker vraagt of er bier besteld moet worden."
Rob is het met hem eens. "Ik heb hem gezegd dat ik wel begrijp waarom mensen hem een spekglade kameleon noemen. Hij had zowel een band met Menno als met mij. En dat zegt hij tegen Menno dat hij denkt dat Menno het Huis niet zal hoeven verlaten. Over dat soort zaken moet je geen opmerkingen maken."
Roel: "Bij de bonenopdracht loopt hij te klagen over Menno. Toen Menno erbij kwam en was alles weer goed. Ik heb daar geen respect voor. Ik wil mensen met één gezicht."

 
Als je dit al op deze manier naar voren brengt is het toch voor iedereen duidelijk hoe Roel in elkaar zit..
Hij heeft NU heel duidelijk voor ogen dat JOOST weg moet..
Daar mee zet hij een verkeerde zet.. Want Joost zorgt juist voor wat extra sfeer in het huis.
Ik zou echt niet weten wat hij toevoegt aan het huis...
Is Roel echt een persoon die je gaat missen in het huis als hij het moet verlaten..? De enige die hem zal missen is waarschijnlijk Dido..
 

 

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Bewoner Roel
« Reactie #25 Gepost op: 12-11-2005, 12:42:33 »
Ik vind het een naai streek van Roel jammer genoeg is hij nog Populair ook.  ::niet-ok::

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Bewoner Roel
« Reactie #26 Gepost op: 12-11-2005, 12:49:11 »
Ik vind het een naai streek van Roel jammer genoeg is hij nog Populair ook.  ::niet-ok::
Roel is populair maar bij het verlaten van het huis zijn het nog altijd de kijkers van BB die het laatste woord hebben.
Hij is populair in het huis van wege zijn mening. En je heb altijd wel mensen die achter zijn standpunt staan. Dus hem vaak gelijk geven.

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: Bewoner Roel
« Reactie #27 Gepost op: 26-11-2005, 03:13:18 »
Wat is die Roel toch weke-zoutzakkerige-mislukte-kraker-macho  ::ohno:: Echt verschrikkelijk. Als een kwijlend schoothondje achter Dido aan  ::niet-ok:: Blaaaaah  ::kots::
Is niks van die jongen over  ::vergroot::

Sorry, moest ik ff kwijt.  ::hypocriet::

Offline Meandmygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Roel
« Reactie #28 Gepost op: 26-11-2005, 11:17:41 »
Wat is die Roel toch weke-zoutzakkerige-mislukte-kraker-macho  ::ohno:: Echt verschrikkelijk. Als een kwijlend schoothondje achter Dido aan  ::niet-ok:: Blaaaaah  ::kots::
Is niks van die jongen over  ::vergroot::

Sorry, moest ik ff kwijt.  ::hypocriet::

Helemaal mee eens het wordt tijd dat Roel en natalie het huis uit gaan kijken hoe dido zich dan voelt. Net goed voor die omhoog gevallen griet.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Roel
« Reactie #29 Gepost op: 28-11-2005, 07:14:01 »
haha Dido voelt zich allesbehalve goed nu blijkt dat Roel en Linda hebben liggen vozen....wat een mannetje is het toch zeg ::rofl:: ;D ;D

Nee ik denk niet dat Dido en Roel een lang en gelukkig leven zullen hebben, zij is totaal anders dan Roel en zal hem geen enkele zonde kunnen vergeven omdat ze zo gekrenkt is door haar ex-vriendje en ik dnek dat roel wel wat zonden op zijn geweten heeft als blijkt dat hij werkelijk heeft liggen vozen met Linda en zelfs Lieske verklaart, afgaande op de dagboeken van BB, dat Roel bij haar dus ook niet stil heeft gelegen... ::)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Bewoner Roel
« Reactie #30 Gepost op: 6-12-2005, 11:34:12 »
Roel had deze week wel mazzel, dat hij niet Genomineert staat, zo komt hij toch dichter bij de eindstreep.  ::jaja::

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: Bewoner Roel
« Reactie #31 Gepost op: 6-12-2005, 17:44:49 »
En echt heel jammer;
Vannacht had Roel 'dienst' samen met Lieske bij de vuurkorf.... was hartstikke leuk, relaxt. Ze hebben bijna de hele tijd zitten kletsen over van alles en nog wat.
En wat zag ik toen ik vanmiddag de streams aan zette....... Roel die heel negatief zat te kletsen over zijn nachtje met Lieske.... Dat het 'fokking boring' was en zo...
Jammer hoor.
Ik dacht echt ff dat de 'ouwe' Roel van het begin er weer was, maar die was toen hij bij die anderen [Dido en NattieLie] kwam zitten weer helemaal weg... totaal weer een oud wijf  ::ohno::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Bewoner Roel
« Reactie #32 Gepost op: 6-12-2005, 17:48:59 »
Ja, het schijnt dat Roel Lieske op een gegeven moment maar naar bed heeft gestuurd omdat hij er niks aan vond. Flauw hoor.
The British are not impressed.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Bewoner Roel
« Reactie #33 Gepost op: 6-12-2005, 17:51:05 »
Ja, het schijnt dat Roel Lieske op een gegeven moment maar naar bed heeft gestuurd omdat hij er niks aan vond. Flauw hoor.

Is heel flauw inderdaad maar, hij komt zichzelf nog wel tegen, is het niet deze week is het wel volgende week.  ::jaja::

Offline Meandmygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Roel
« Reactie #34 Gepost op: 6-12-2005, 23:59:22 »
Alleen daarom hoop ik dat dido eruit vliegt, kijken hoe hij zich gaat gedragen zonder de koningin

 ::bravo::

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Bewoner Roel
« Reactie #35 Gepost op: 8-12-2005, 21:41:32 »
Moet ik Roel nu zielig vinden nu dido er uit is?
Nee echt niet..  ::ohno:: ::ohno::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Bewoner Roel
« Reactie #36 Gepost op: 8-12-2005, 21:47:27 »
Moet ik Roel nu zielig vinden nu dido er uit is?
Nee echt niet..  ::ohno:: ::ohno::

Zo is dat, en volgende week mag Roel naar huis.  :)

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Bewoner Roel
« Reactie #37 Gepost op: 8-12-2005, 21:51:00 »
Zo is dat, en volgende week mag Roel naar huis.  :)

 ::rofl:: heb nog eventjes geduld..
er moet nog eventjes genomineert worden..
Maar de kans is groot dat hij genomineertd wordt door Lieske en Ingrid.  ;)

Offline Meandmygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Roel
« Reactie #38 Gepost op: 8-12-2005, 22:22:22 »
Moet ik Roel nu zielig vinden nu dido er uit is?
Nee echt niet..  ::ohno:: ::ohno::

Ach laten we de arme jongen uit zijn lijden helpen en hem volgende week naar huis sturen. Zoveel hebben ze toch niet aan die slaapkop in dat huis.  ::joehoe::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Bewoner Roel
« Reactie #39 Gepost op: 8-12-2005, 23:32:00 »
Roel is Genomineert, en ik hoop dat hij naar huis mag.  ::bravo::