Auteur Topic: BELGISCHE KIJKERS TOPIC!!! (OPGELET! SPOILERS VOOR NL-ERS!!)  (gelezen 92440 keer)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: BELGISCHE KIJKERS TOPIC!!! (OPGELET! SPOILERS VOOR NL-ERS!!)
« Reactie #160 Gepost op: 24-11-2005, 19:05:36 »
tja, wat kan ik hier nu nog zeggen ? je weet zelf al meer dan ik   ::) ::) ::)

Ja, toen nog niet  ::)
Maar ik hoop dat jullie het "verloren" stukje ook nog te zien krijgen, anders missen jullie een belangrijk deel.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: BELGISCHE KIJKERS TOPIC!!! (OPGELET! SPOILERS VOOR NL-ERS!!)
« Reactie #161 Gepost op: 24-11-2005, 21:30:56 »
Ja, toen nog niet  ::)
Maar ik hoop dat jullie het "verloren" stukje ook nog te zien krijgen, anders missen jullie een belangrijk deel.
dank je,ik zal straks het "verloren" stukje bekijken ,toeval of niet,zitten ze mij nu op VT4 te pesten;"wie wordt de 2e finalist,straks de ontknoping in TI" al weet ik nog steeds niet dat het Gianni is   ::ohno:: ::ohno::

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: BELGISCHE KIJKERS TOPIC!!! (OPGELET! SPOILERS VOOR NL-ERS!!)
« Reactie #162 Gepost op: 24-11-2005, 21:45:36 »
dank je,ik zal straks het "verloren" stukje bekijken ,toeval of niet,zitten ze mij nu op VT4 te pesten;"wie wordt de 2e finalist,straks de ontknoping in TI" al weet ik nog steeds niet dat het Gianni is   ::ohno:: ::ohno::
::rofl:: Tsja... konden wij Nederlanders weten dat we jullie Belgen toch nog ingehaald hebben. :P
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: BELGISCHE KIJKERS TOPIC!!! (OPGELET! SPOILERS VOOR NL-ERS!!)
« Reactie #163 Gepost op: 24-11-2005, 22:59:37 »
::rofl:: Tsja... konden wij Nederlanders weten dat we jullie Belgen toch nog ingehaald hebben. :P
  ::rofl:: in plaats van mij te plagen,zou je beter met je spade,houweel,breekijzer,moker en beitel afkomen,want ik heb nog een mooi werkje,waarmee jij me kan helpen  ;) ;) ;) ;)   ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: BELGISCHE KIJKERS TOPIC!!! (OPGELET! SPOILERS VOOR NL-ERS!!)
« Reactie #164 Gepost op: 25-11-2005, 20:56:15 »
  ::rofl:: in plaats van mij te plagen,zou je beter met je spade,houweel,breekijzer,moker en beitel afkomen,want ik heb nog een mooi werkje,waarmee jij me kan helpen  ;) ;) ;) ;)   ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
::rofl:: Wel tegen betaling van een paar lekkere Belgische bonbons he... :P

Maar goed... weer on-topic. ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)