Auteur Topic: Maschja & Paul (eerste verdieping)  (gelezen 20331 keer)

Offline bitch

  • Forumlid
Re: Maschja & Paul (eerste verdieping)
« Reactie #20 Gepost op: 24-10-2005, 14:53:43 »
paul&Maschja.............

een ding, ze geven wel kijkplezier!!!
Nog nooit mensen gezien die zo weinig zelfreflectie hebben!
Maschja is een hinnikend paard,maar paarden werken harder... en Paul?? breek me  ::oink:: niet open... wat een randdebiel!

zagen jullie nog hoe hij dat isolatiemateriaal naar haar gooide... meneer kreeg zijn zin ws niet, gaat ie met dingen gooien.. en die doos reageert niet eens.. als er een spijkerpistool had gelegen, had IK het wel geweten!
mensen, en dan die keuken... vlag op een modderschip... gaan ze de hele nacht doorwerken, hebben ze er nog geen vloer in... maar wel lekker uit eten! hij had natuurlijk weer een date met zijn schuurmachine...


Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Maschja & Paul (eerste verdieping)
« Reactie #21 Gepost op: 24-10-2005, 21:44:21 »
Net de preview gezien, jeetje die Paul gaat echt iemand slaan zeg ::ohno::

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Maschja & Paul (eerste verdieping)
« Reactie #22 Gepost op: 26-10-2005, 08:02:33 »
Misselijk stel, doorwerken kennen ze niet. Zij heeft nog geen spijker in de muur geslaan in het hele programma, maar ja, daar was ze niet voor. Zij was er voor de financiën.... Het zal je secretaresse maar zijn....

En hij.... hij schuurt graag. Is niet zo heel erg, maar doe het dan wel goed.

Snel werken lukt ze niet, ze hebben geen enkele kamer op tijd afgeleverd, en ik vrees dat de vorige kamers nog steeds niet zijn afgewerkt. Indeling van het appartement is raar, en de kamers zien er ook raar uit.

Winnen ze een keertje geld, staat zij te juichen als een kind en meteen te zeuren dat ze nu een stucadoor in kunnen huren.... Dit terwijl er nog wel belangrijkere dingen nodig waren..

Fijn dat ze rood mogen staan. Het hele concept van het programma hebben zij overboord gekregen. Hoop echt dat ze geen meerwaarde hebben gecreëerd, Hopelijk moeten ze dan het verschil uit eigen zak betalen.

Of ben ik nu heel gemeen als ik dit zeg ::hypocriet::
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Hobbes_1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Maschja & Paul (eerste verdieping)
« Reactie #23 Gepost op: 27-10-2005, 11:01:22 »

Of ben ik nu heel gemeen als ik dit zeg ::hypocriet::

Nee hoor, ik denk precies hetzelfde. >:D

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Maschja & Paul (eerste verdieping)
« Reactie #24 Gepost op: 30-10-2005, 13:42:04 »
Ik verheug me nu al op de aflevering van vanavond.
Als je de voorstukjes zo bekijkt, belooft dat vuurwerk! ;D ::tandpastasmiley::
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Maschja & Paul (eerste verdieping)
« Reactie #25 Gepost op: 30-10-2005, 21:12:25 »
grow up  >:(
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Maschja & Paul (eerste verdieping)
« Reactie #26 Gepost op: 30-10-2005, 21:41:49 »
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Maschja & Paul (eerste verdieping)
« Reactie #27 Gepost op: 30-10-2005, 21:44:47 »
Ze gaan eisen stellen aan de andere kandidaten..
En verwachten heel veel van hun..
Maar vergeten dat de andere stellen ook nog hun eigen appartement af moeten hebben..
Dat lachje van Maschja dat begint mij ook steeds meer te irriteren..  >:(

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Maschja & Paul (eerste verdieping)
« Reactie #28 Gepost op: 31-10-2005, 08:58:03 »
Wat is het een ook ongelooflijk arrogant stel! ::niet-ok::
Nu zijn ze er nog steeds van overtuigd dat zij de enigen zijn die het goed doen!
Hoe onnozel kan je zijn? ::ohno::  ???  ???  ::dom::
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Maschja & Paul (eerste verdieping)
« Reactie #29 Gepost op: 31-10-2005, 11:59:12 »
grow up  >:(

Als Paul en Maschja dat hadden gedaan, stonden zu niet onder curatele.

Onbegrijpelijk dat ze verbaasd zijn dat er sancties zijn gekomen. Ze staan ruim €4000 rood en hebben €5000 extra budget gekregen. Dus in  feite hebben ze een veel ruimer budget gekregen. Logisch dan ook dat de andere bewoners mee mogen delen in hun (eventuele) winst.

Realistisch zijn ze niet, er moet nog altijd een enorme berg werk verricht worden, terwijl ze dat zelf niet zo zien. Ze willen de anderen het meeste laten doen, terwijl het hun appartement is, en ze zelf al nagenoeg klaar hadden moeten zijn.

Het schuren van de balken, je hebt Paul alleen daar mee bezig gezien, is nu nog niet klaar.... Ze willen schuifdeuren voor de slaapkamer zetten, wist het secretaresje niet eens wat een tussenwandje was.... waar ben je dan die hele tijd mee bezig geweest????
O ja, met eten, uitgaan, zuipen en irritant lachen.

Dom stel, en terecht aangepakt.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline SnijderMan

  • Forumlid
Re: Maschja & Paul (eerste verdieping)
« Reactie #30 Gepost op: 31-10-2005, 12:50:07 »
2 opmerkingen:

- Wat een knuppels die 2 zeg

- en wat ontzettend sneu voor dat stel dat er uit moest, terwijl deze figuren mochten blijven

Maar het is wel mooie tv!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Maschja & Paul (eerste verdieping)
« Reactie #31 Gepost op: 31-10-2005, 12:59:05 »
...wist het secretaresje niet eens wat een tussenwandje was....

Correctie, voorzetwandje was het volgens mij. ;)
Geniet nooit met mate...

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Maschja & Paul (eerste verdieping)
« Reactie #32 Gepost op: 31-10-2005, 13:06:45 »
Maschja weet af en toe zelf niet wat klussen is..
Ze is er alleen maar voor de koffie en de andere eenvoudige klusjes zoals soppen..

Offline tbl1966

  • Forumlid
Re: Maschja & Paul (eerste verdieping)
« Reactie #33 Gepost op: 31-10-2005, 13:08:38 »
Echt, die jongen lijdt aan grootheidswaanzin, >:( alleen maar een vloer en een plankje hier en daar. Er moet gewoon nog voor zo’n 250 uur geklust worden in dat huis. En dan ook nog eisen dat de anderen komen helpen omdat ze meedelen in de eventuele winst die er gemaakt gaat worden, hoezo moeten ze helpen, als het toch maar zo weinig is kan hij het toch wel in z’n eentje aan. >:D En waar moet die winst vandaan komen? Zo mooi is het appartement niet en het is ook niet handig ingedeeld. Verder schijnt hij niet te beseffen dat ze onder curatele staan en dat ze dus moeten luisteren naar de anderen, ze hebben in principe geen r**t te vertellen. Maar nee, de anderen trappen er nog in ook. En iedereen maar vertellen hoe het moet, en dan zit Vasco ’t ook nog eens te vergoeilijken, nee ’t lijkt maar zo alsof ‘ie veel te vertellen heeft, maar dat is niet zo. Zelfs tr*tje Kim moest op een gegeven moment zeggen dat hun eigen appartement prioriteit heeft. Die hele Paul is gewoon een sukkel. ::niet-ok::

De relatie tussen die 2 is ook niet fris.  Hij is gewelddadig (gooit een rol isolatiemateriaal naar haar toe) en hij vernedert d’r constant met woorden. “Dat vind ik zo’n slappe houding, e.d.” en die tr*t maar lachen naar de camera, ik zou me doodschamen. Ik zou me niet meer op me werk durven vertonen na de uitzending.

Het is jammer dat Olga en Olaf er uit moesten, maar ja de keuze van Kim en Vasco voor dat appartement was ook wel duidelijk. Er moest gewoon nog teveel in het appartement van P+M gebeuren.

4 opleveringen achter de rug, geen één gehaald en dan tegen de cameraman o.i.d. zeggen:
“heb je wel gezien hoeveel werk ik afgelopen week verzet heb”, waarom is die kamer dan niet af?;
“joh van verbouwen heb je geen verstand” (nee misschien niet, maar Paul duidelijk ook niet);
en zij dan:
“Er ligt ‘alleen’ vloer in (alsof dat niet erg is), bij M+R doet de afzuigkap het niet eens”,  nee, misschien niet, maar daar lag de vloer wel.  >:D

Ik stop, maar ik kan nog wel even doorgaan.


Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Maschja & Paul (eerste verdieping)
« Reactie #34 Gepost op: 31-10-2005, 13:12:06 »
Ik vind het Absoluut geen leuk en sportief koppel ik hoop ook zeker niet dat ze Het Blok gaan winnen  ::ohno::

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Maschja & Paul (eerste verdieping)
« Reactie #35 Gepost op: 31-10-2005, 13:20:14 »
Ik vind het Absoluut geen leuk en sportief koppel ik hoop ook zeker niet dat ze Het Blok gaan winnen  ::ohno::
De kans is ook heeeeeeeeeeeeeeeel minimaal dat dat ze winnen.
*Ze zitten al ver in de min met hun budget.
*Ze hebben nog nooit een oplevering gewonnen
*Doen nu hun appartement onder dwang met de andere stellen als laatste redmiddel.. (paul heeft wel uiteindelijk ja gezegd om de hulp te accepteren maar had het liever niet zo gehad)
En zo kan ik wel even door gaan waardoor ze een hele kleine kans hebben om te winnen.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Maschja & Paul (eerste verdieping)
« Reactie #36 Gepost op: 31-10-2005, 13:24:06 »
Ik denk ook niet dat ze winnen de kans is ook nihil maar je weet het nooit met programma s  ;) :)

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Maschja & Paul (eerste verdieping)
« Reactie #37 Gepost op: 31-10-2005, 19:04:02 »
Correctie, voorzetwandje was het volgens mij. ;)

Hey, ik ben dan ook geen klusser hè :P
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Maschja & Paul (eerste verdieping)
« Reactie #38 Gepost op: 4-11-2005, 19:32:20 »
Dankzij Paul weten we nu ook in ieder geval dat er 1 keer sexueel verkeer heeft plaats gevonden op deze etage.
Maar of we dit ook willen weten...?

Het is geen Big Brother dat we alles zien wat er gebeurt..  ;)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Maschja & Paul (eerste verdieping)
« Reactie #39 Gepost op: 4-11-2005, 19:33:59 »
Dankzij Paul weten we nu ook in ieder geval dat er 1 keer sexueel verkeer heeft plaats gevonden op deze etage.
Maar of we dit ook willen weten...?

Het is geen Big Brother dat we alles zien wat er gebeurt..  ;)


in - wat is het -  5 weken ??? :o  zelfs dat kan beter  ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.