Auteur Topic: De koude of de warme douche  (gelezen 37994 keer)

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: De koude of de warme douche
« Reactie #240 Gepost op: 4-11-2009, 11:35:26 »
een warme douche voor mezelf omdat ik zo aardig ben om voor wolfmol een biertje te willen halen ::trots::

*zucht* ::)
Why don't I ever listen to me?

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De koude of de warme douche
« Reactie #241 Gepost op: 25-11-2009, 14:49:01 »
Een vreselijk koude douche voor de firma's it's en nordland...wat een megaslechte service verlenen zij zeg!
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De koude of de warme douche
« Reactie #242 Gepost op: 25-11-2009, 19:28:08 »
Een vreselijk koude douche voor de firma's it's en nordland...wat een megaslechte service verlenen zij zeg!
::hug:: ::hug:: ::hug::
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline kelly58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Believe in yourself...
Re: De koude of de warme douche
« Reactie #243 Gepost op: 25-11-2009, 20:09:16 »
een warme douche voor de mensen die in de zorg werken maar nog steeds hun hart op de goede plaats hebben ::ok::
hier spreekt uw gezagsvoerder, omdat de stewardes jarig is gaan we 20 loopings maken...

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: De koude of de warme douche
« Reactie #244 Gepost op: 25-11-2009, 20:59:12 »
een koude douche voor de weergoden
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De koude of de warme douche
« Reactie #245 Gepost op: 26-11-2009, 00:41:55 »
een warme douche voor de mensen die in de zorg werken maar nog steeds hun hart op de goede plaats hebben ::ok::

Thanks kelly ::hug::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline kelly58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Believe in yourself...
Re: De koude of de warme douche
« Reactie #246 Gepost op: 27-11-2009, 19:43:37 »
Thanks kelly ::hug::
your welcom

een koude douche voor mensen die fouten maken en er maar niet van leren ::ohno::
hier spreekt uw gezagsvoerder, omdat de stewardes jarig is gaan we 20 loopings maken...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De koude of de warme douche
« Reactie #247 Gepost op: 27-11-2009, 21:56:15 »
een koude douche voor CNN, dat maar blijft mekkeren over het auto-ongeluk van Tiger Woods, terwijl ie alleen maar licht gewond is, en alweer thuis.
« Laatst bewerkt op: 27-11-2009, 21:57:48 door Bodejos »

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De koude of de warme douche
« Reactie #248 Gepost op: 28-11-2009, 08:41:11 »
een koude douche voor de voetbalvereniging die de wedstrijd afgelastte terwijl het team van de mister daar net het parkeerterein opreed  ::niet-ok::
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: De koude of de warme douche
« Reactie #249 Gepost op: 28-11-2009, 17:23:38 »
een koude douche voor de voetbalvereniging die de wedstrijd afgelastte terwijl het team van de mister daar net het parkeerterein opreed  ::niet-ok::
dan hebben ze wel met 3-0 gewonnen ::jaja:: heb ik ook eens gehad, was de enige wedstrijd die ik ooit won ::jaja:: ::jaja::
Menno is gek

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De koude of de warme douche
« Reactie #250 Gepost op: 28-11-2009, 18:33:10 »
dan hebben ze wel met 3-0 gewonnen ::jaja:: heb ik ook eens gehad, was de enige wedstrijd die ik ooit won ::jaja:: ::jaja::
  ::rofl:: Zou voor de mister dan ook de eerste gewonnen wedstrijd zijn  ::ok::
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De koude of de warme douche
« Reactie #251 Gepost op: 28-11-2009, 22:02:55 »
Een koude douche voor Veolia. Lijn 5 van 20.12 viel uit, lijn 6 naar dezelfde bestemming kwam wel op tijd, maar die chauffeur ontkent dat er een busrit was uitgevallen. Wordt de bus waarin ik zit, ingehaald  door een bus lijn 5 zonder passagiers, die via een kortere route naar het eindpunt rijdt.

Ik stapte uit bij de eindhalte, zie die lijn 5 daar staan, bevestigt de chauffeur dat er weldegelijk een busrit was vervallen......

Offline kelly58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Believe in yourself...
Re: De koude of de warme douche
« Reactie #252 Gepost op: 28-11-2009, 22:13:41 »
Een koude douche voor Veolia. Lijn 5 van 20.12 viel uit, lijn 6 naar dezelfde bestemming kwam wel op tijd, maar die chauffeur ontkent dat er een busrit was uitgevallen. Wordt de bus waarin ik zit, ingehaald  door een bus lijn 5 zonder passagiers, die via een kortere route naar het eindpunt rijdt.

Ik stapte uit bij de eindhalte, zie die lijn 5 daar staan, bevestigt de chauffeur dat er weldegelijk een busrit was vervallen......
openbaar vervoer..pfff krijg er grijze haren van ::jaja::
hier spreekt uw gezagsvoerder, omdat de stewardes jarig is gaan we 20 loopings maken...

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: De koude of de warme douche
« Reactie #253 Gepost op: 30-01-2011, 20:51:23 »
Warme douche voor mezelf, omdat ik toch wel trots ben dat ik uit mijn hoofd de PH van cola weet, toevallig donderdag op college gehad :P

Ook een warme douche voor dwaas, omdat hij ondanks een irritante kapotte wasmachine toch het positieve erin wilt zien ::bravo::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De koude of de warme douche
« Reactie #254 Gepost op: 30-01-2011, 20:52:45 »
Haha, dank je... als je nog een ouderwetse stuiver hebt, moet je die eens in de cola leggen... ;)

een warme douche overigens voor Azerty voor de aftersales...

een ijskoude douche voor acer... brrrrrrrrrrrrrr.....
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De koude of de warme douche
« Reactie #255 Gepost op: 12-02-2011, 15:19:51 »
Een ijskoude douche voor Veolia, dat me donderdag liet staan bij een halte. Buslijn 6 naar Daalhof ging niet verder dan het station, zo werd me gezegd, maar vlak erna zou een 6 komen die wel doorreed naar mijn woonwijk Daalhof. Stond ook zo op de dienstregeling.

Ik wachten en wachten, bijna een half uur dus, toen kwam pas de volgende 6 die volgens de dienstregeling reed. Commentaar van de chauffeur: dat gebeurt alleen op zondag, meneer, dat er na de eerste lijn 6 nog een tweede volgt......

Tja, hoe moet IK dat weten, wanneer de chauffeur van de andere bus mij de raad geeft om even te wachten?

Ik had vanaf het station nog een andere lijn kunnen hebben,maar dat zou erg lastig zijn geweest met overstappen, omdat ik erg zware tassen bij me had.......

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: De koude of de warme douche
« Reactie #256 Gepost op: 15-02-2011, 22:25:56 »
koude douche voor die tekenaar van die cartoon van wilders ::niet-ok::

zelf nog zeggen dat hij het niet ongepast vindt ::ohno::
wat een schande iemand met hitler vergelijken
die gast is gek
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: De koude of de warme douche
« Reactie #257 Gepost op: 16-02-2011, 02:40:04 »
ehm....nog even en de geschiedenis herhaalt zich. veel verkeerde leiders zijn aan de macht gekomen omdat ze in het begin de sympathie van het volk hadden. en wilders doet al en beetje raar met spreekverboden, niet meedoen aan discussies en debatten, zelf wel een ( voor moslims een beledigende) spotprent van mohammed op zijn site plaatsen en nu janken als hij het mikpunt is. ziet men niet waar het toe kan leiden als zo'n figuur meer in de pap te brokkelen krijgt????
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De koude of de warme douche
« Reactie #258 Gepost op: 16-02-2011, 21:04:18 »

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: De koude of de warme douche
« Reactie #259 Gepost op: 16-02-2011, 21:57:03 »
ehm....nog even en de geschiedenis herhaalt zich. veel verkeerde leiders zijn aan de macht gekomen omdat ze in het begin de sympathie van het volk hadden. en wilders doet al en beetje raar met spreekverboden, niet meedoen aan discussies en debatten, zelf wel een ( voor moslims een beledigende) spotprent van mohammed op zijn site plaatsen en nu janken als hij het mikpunt is. ziet men niet waar het toe kan leiden als zo'n figuur meer in de pap te brokkelen krijgt????

Helaas ziet een grote groep mensen in dit land helaas niet waar dit toe kan leiden. De waan van de dag? De kortzichtigheid van de mens?
Misschien moeten heel veel mensen eens een koude douche nemen.....
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.