Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 14748 keer)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #20 Gepost op: 23-10-2005, 22:48:54 »
Die puzzel om de plek om Rang Nok is idd een hele bekende en als je er bekend mee bent volgens mij zo gedaan.

Petje af trouwens, 49 meter onder water zwemmen. :o Ik vond het met zwemlessen altijd al een ramp om het 7 meter vol te houden. :-[
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 8
« Reactie #21 Gepost op: 23-10-2005, 22:50:30 »
Ik vond het met zwemlessen altijd al een ramp om het 7 meter vol te houden. :-[

maar toen was je een klein jochie met kleine longetjes  ;D
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Aflevering 8
« Reactie #22 Gepost op: 23-10-2005, 22:52:02 »
Mixed feelings..Gun het Agnes sws meer om op Rang Nok te zitten dan Paulo persoonlijk.

En dat gekonkel tussen de beide groepen begint ook aardig vorm te krijgen. Zie je maar weer dat de persoon die zich het 'neutraalst' opstelt degene is die er tussendoor glipt..

Misschien had Bob gehoopt dat Paulo Gianni zou uitdagen, vraag ik me af - maar Paulo heb ik nog niet op 'eerbaarheid' kunnen betrappen vwb moreel  ::) .  In principe waren de kansen in dit geval gelijk hoewel Agnes al langere tijd weinig gegeten heeft op Koh Muk en nu ook al op weinig voedsel leeft gedurende 6 dagen op Rang Nok (wel extra rijst). Dit kan zeker tot concentratieverlies leiden.
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #23 Gepost op: 23-10-2005, 22:52:42 »
maar toen was je een klein jochie met kleine longetjes  ;D
En nu niet meer? ;) Maar je hebt wel gelijk hoor, al heb ik m'n longinhoud nog steeds niet echt mee. Maar 49 meter... nooit. Petje af voor Agnes dat ze het nog zolang heeft volgehouden. ::ok::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #24 Gepost op: 23-10-2005, 22:54:33 »
Mixed feelings..Gun het Agnes sws meer om op Rang Nok te zitten dan Paulo persoonlijk.
Ja, ik ook hoor... maar ja, Patrick mocht hij niet uitdagen en ondanks dat hij het zelf eerlijker zou vinden om Gianni te beduelleren (man tegen man) koos hij toch voor de makkelijke weg... Begrijpelijk voor het spel, maar toch had ik het Agnes idd meer gegund.
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #25 Gepost op: 23-10-2005, 22:55:44 »
Daarbij zwommen ze hier niet, maar trokken ze zich door de tunnel via de zijkanten.

ben wel blij dat je je een beetje kon ergeren aan één van beide kampen. Persoonlijk ben ik niet zo weg van het Joos kamp. Joos komt mij wat te beredenerend over en da's toch wat minder sympathiek. Maar goed, het is een spel zoals Patrick ook al opmerkte en ze heeft het recht om het zo te spelen. :-\\
Geniet nooit met mate...

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #26 Gepost op: 23-10-2005, 22:59:36 »
Daarbij zwommen ze hier niet, maar trokken ze zich door de tunnel via de zijkanten.
Ja, dat wel... maar of dat je daar ook sneller door bent vraag ik me wel af...

Citaat
ben wel blij dat je je een beetje kon ergeren aan één van beide kampen. Persoonlijk ben ik niet zo weg van het Joos kamp. Joos komt mij wat te beredenerend over en da's toch wat minder sympathiek. Maar goed, het is een spel zoals Patrick ook al opmerkte en ze heeft het recht om het zo te spelen. :-\\
Ik ben niet blij over het ergeren... maar dat deed ik idd wel aan het Joos kamp. Teveel gemaakt gespeelt op een m.i. minder sympathieke manier, beetje te bazig ook.
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Aflevering 8
« Reactie #27 Gepost op: 23-10-2005, 23:00:09 »
Die puzzel om de plek om Rang Nok is idd een hele bekende en als je er bekend mee bent volgens mij zo gedaan.

Petje af trouwens, 49 meter onder water zwemmen. :o Ik vond het met zwemlessen altijd al een ramp om het 7 meter vol te houden. :-[
Het leek erop dat Paulo goed begon, maar daarna ging het even minder. Onder de omstandigheden wel goed gedaan. ::ok::

Het zwemmen was behoorlijk ver, maar ik denk dat Gianni nog wel verder zou hebben gekund. We zwommen vroeger met een groepje onderwater in een 50 meter bad en haalden dat. Gianni als surfer zou dit denk ik ook moeten kunnen. Het is natuurlijk alleen niet zo goed in te schatten of het ´weinig eten´ dit moeilijker maakt.

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Aflevering 8
« Reactie #28 Gepost op: 23-10-2005, 23:00:30 »
Daarbij zwommen ze hier niet, maar trokken ze zich door de tunnel via de zijkanten.

ben wel blij dat je je een beetje kon ergeren aan één van beide kampen. Persoonlijk ben ik niet zo weg van het Joos kamp. Joos komt mij wat te beredenerend over en da's toch wat minder sympathiek. Maar goed, het is een spel zoals Patrick ook al opmerkte en ze heeft het recht om het zo te spelen. :-\\

Ja dat klopt ook wel.. te lang niet geërgerd aan mensen  ;D Nja Joos wordt ook wel een klein beetje zo neergezet heb ik de indruk al zal het vast wel een kern van waarheid bevatten ;)

Eerlijk gezegd begin ik me steeds meer te irriteren aan Machteld. Moeilijk uit te leggen waarom precies, denk dat ze altijd commentaar heeft op bepaalde mensen maar volgens mij net zo goed een spel speelt. Als het ter hare voordele is hoor je nergens wat over en is alles ok- (zoals de manier waarop zij promoveerde bijv) echter als een ander iets doet dan gaat ze er zo over door. Weet niet, is gewoon iets aan haar manier van doen dat me irriteert  :-[

Maar ze heeft wel aparte uitspraken  ;D wat was het nu weer.. 'dat is zoals haar haring draait' oid over Joos die weet wie haar wel/ niet liggen cq beïnvloed kunnen worden ?  ::)
« Laatst bewerkt op: 23-10-2005, 23:02:15 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #29 Gepost op: 23-10-2005, 23:11:36 »
Ik werd al claustrofobisch met het zien van die 'tunnel' (hoeveel ik ook van zwemmen houd)

Wel 'n kluifje naar de hand van een zeemeermin, leek me !  ;D  ::zwaai::


Omwille van het stemsysteem bij het levenswiel lijkt het me ook het best dat je vooral ergens 'middle of the road' denkt & handelt om kans te maken op promotie. En dat terwijl je als kijker mss nét liever wat 'extreme' mensen in actie ziet..  ::)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Aflevering 8
« Reactie #30 Gepost op: 23-10-2005, 23:20:37 »
Wel 'n kluifje naar de hand van een zeemeermin, leek me !  ;D  ::zwaai::

 ;)

Beetje hypocriet overigens van Machteld vond ik, dat gezeur over die slaapplaatsen en hoe dit bepaald werd door de andere groep even terzijde gelaten of dat echt zo was of in de perceptie zo leefde - ik herinner me nog een scene waar ze zelf erg bereid was om Patrick meteen baan te laten maken voor Steve toen die terug kwam  ::)

Soort van beddenoorlog langzamerhand.. wie slaapt er in wiens bed  :-X ::)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #31 Gepost op: 23-10-2005, 23:29:27 »
Beetje hypocriet overigens van Machteld vond ik, dat gezeur over die slaapplaatsen en hoe dit bepaald werd door de andere groep even terzijde gelaten of dat echt zo was of in de perceptie zo leefde - ik herinner me nog een scene waar ze zelf erg bereid was om Patrick meteen baan te laten maken voor Steve toen die terug kwam  ::)
Soort van beddenoorlog langzamerhand.. wie slaapt er in wiens bed  :-X ::)

Mja, right !  :-\\  In de preview voor volgende afl. leek het erop dat Machteld & Joos met elkaar in de clinch gingen...  >:D  Beetje ten gevolge van wat Patrick aan Els had meegegeven als opdracht voor Machteld ?  ???

Maar nogmaals... ik denk dat enkel minder extremistische kandi's nog uitverkoren kunnen worden voor 'n duel.  ::jaja::

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Aflevering 8
« Reactie #32 Gepost op: 23-10-2005, 23:34:46 »
Mja, right !  :-\\  In de preview voor volgende afl. leek het erop dat Machteld & Joos met elkaar in de clinch gingen...  >:D  Beetje ten gevolge van wat Patrick aan Els had meegegeven als opdracht voor Machteld ?  ???

Nja het gestook zal het er niet minder op hebben gemaakt iig denk ik  ;) Machteld en Joos liggen elkaar sws niet omdat het op hun eigen manier allebei dominante types zijn. Machteld doet dat veelmeer door indirect 'bewerken' van mensen mi -´Persuasiveness ´ ahw. Joos doet dat meer op een ´Stop- Breathe- Think- Act´ manier  ;D Op hun eigen manier zijn ze allebei wel gewend de lakens uit te delen, en dat dit vroeger of later botsen gaat lijkt me onvermijdelijk ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Aflevering 8
« Reactie #33 Gepost op: 23-10-2005, 23:35:54 »
Maar nogmaals... ik denk dat enkel minder extremistische kandi's nog uitverkoren kunnen worden voor 'n duel.  ::jaja::
Extremistisch klinkt me wel erg fanatiek in de oren. ;D
Het splitst zich op in 2 groepjes. Deze gunnen het elkaar niet. De outsiders zouden dan een betere kans moeten hebben. Ik weet niet of dit per definitie de minst uitgesproken kandidaten zijn.

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Aflevering 8
« Reactie #34 Gepost op: 23-10-2005, 23:37:34 »
´Stop- Breathe- Think- Act´ manier  ;D
Zag ik nu in de preview dat Lisa dit shirtje aan had  ??? ;D

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #35 Gepost op: 23-10-2005, 23:38:12 »
Zag ik nu in de preview dat Lisa dit shirtje aan had  ??? ;D

 ::jaja::
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Aflevering 8
« Reactie #36 Gepost op: 23-10-2005, 23:39:41 »
Zag ik nu in de preview dat Lisa dit shirtje aan had  ??? ;D

Misschien wilde ze bekijken hoe ze er over 20 jaar uit zou zien? ;D :-X
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Aflevering 8
« Reactie #37 Gepost op: 23-10-2005, 23:44:06 »
Misschien wilde ze bekijken hoe ze er over 20 jaar uit zou zien? ;D :-X
Ik denk dat Josephine gewoon wat promotiemateriaal heeft meegenomen. :o.
Wordt het niks met dat mysterie verkoopt ze in ieder geval nog een cursus of wat. :D

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #38 Gepost op: 24-10-2005, 10:24:34 »
Patrick  :o ::ok::

Ik werd al claustrofobisch met het zien van die 'tunnel' (hoeveel ik ook van zwemmen houd)

Zeker ook zeer goed gedaan door Agnes, en Gianni  :)

Ja dat was erg goed van Agnes en erg jammer dat Paulo Agnes koos. Hij zei daarvoor nog ik vind het eerlijkste man tegen man vrouw tegen vrouw  ::niet-ok:: als ik het goed verstaan heb. 

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #39 Gepost op: 24-10-2005, 17:59:46 »