Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 23727 keer)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Aflevering 3
« Reactie #20 Gepost op: 28-10-2005, 23:22:27 »
Komt doordat het protocol niet goed is. Er staat nu http://rtsp//
Dat kan natuurlijk nooit.

Hmm vreemd iets misgegaan met meenemen dan vrees ik. Maar miss kan jij helpen dan Daedalus ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 3
« Reactie #21 Gepost op: 28-10-2005, 23:43:31 »
Ik denk dat het forum http er zelf voor zet, dus dat zou je er dan af moeten halen en achter rtsp een dubbele punt zetten.
The British are not impressed.

Offline Tycho

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #22 Gepost op: 28-10-2005, 23:54:26 »
Ik denk dat het forum http er zelf voor zet, dus dat zou je er dan af moeten halen en achter rtsp een dubbele punt zetten.

Dat had ik geprobeerd maar het lukte niet...

Misschien dat we dit echter beter ergens anders kunnen uitvinden, dit gaat niet echt meer over aflevering 3...

~Tycho

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #23 Gepost op: 28-10-2005, 23:56:44 »
Ik denk dat het forum http er zelf voor zet, dus dat zou je er dan af moeten halen en achter rtsp een dubbele punt zetten.
De laatste off-topic dan. Het rtsp is geen herkend type URL, vandaar dat hij er http: voorplakt volgens mij.

Maar terug naar aflevering 3. :)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Tycho

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #24 Gepost op: 29-10-2005, 00:13:14 »
Wat ik trouwens ook mooi vond aan aflevering 3 was,
in die proef voor het edelschap werden een aantal vragen gesteld, toen die vraag over de pest kwam dacht iedereen natuurlijk als een 21ste eeuw-er, maar je moest juist denken als iemand uit de middeleeuwen, het was namelijk niet door ratten, maar het was de toorn van god!

Erg leuk detail :) ::ok::

~Tycho

Offline suusvdburgt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #25 Gepost op: 29-10-2005, 00:16:54 »
Ik vond deze aflevering héél anders aanvoelen dan de vorige twee. Het gaat langzaam aan veel meer op sensatie gericht worden, terwijl de herendienst en het duel minder spectaculair waren. Misschien ter compensatie?
ik vind het nu wat teveel roddel-tv worden met de overdaad aan interviews en opvallende uitspraken. Het kwam allemaal nogal 'uitgelokt'over.

Dat heksengedoe was in t echt vast ook minder heftig dan wat er nu van werd gemaakt. Beetje teveel sensatie tv. Ook van 'het leven' in de middeleeuwen werd nu helemaal niets meer belicht. Jammer. als het maar niet verder afglijdt naar een bedenkelijk sbs6/talpa niveau nu!

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #26 Gepost op: 29-10-2005, 00:20:09 »
Wat ik wel miste is de dagtaak van de armen in deze aflevering, zoals het verslepen van een berg stenen in aflevering 2.
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Aflevering 3
« Reactie #27 Gepost op: 29-10-2005, 00:20:42 »
Ik vond deze aflevering héél anders aanvoelen dan de vorige twee. Het gaat langzaam aan veel meer op sensatie gericht worden, terwijl de herendienst en het duel minder spectaculair waren. Misschien ter compensatie?
ik vind het nu wat teveel roddel-tv worden met de overdaad aan interviews en opvallende uitspraken. Het kwam allemaal nogal 'uitgelokt'over.

Dat heksengedoe was in t echt vast ook minder heftig dan wat er nu van werd gemaakt. Beetje teveel sensatie tv. Ook van 'het leven' in de middeleeuwen werd nu helemaal niets meer belicht. Jammer. als het maar niet verder afglijdt naar een bedenkelijk sbs6/talpa niveau nu!


Hier kan ik me in grote lijnen wel in vinden ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 3
« Reactie #28 Gepost op: 29-10-2005, 00:44:42 »
Wat ik wel miste is de dagtaak van de armen in deze aflevering, zoals het verslepen van een berg stenen in aflevering 2.
Dat was dat brood bakken.
The British are not impressed.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #29 Gepost op: 29-10-2005, 00:47:46 »
Dat was dat brood bakken.

Dat was de herendienst toch?
Geniet nooit met mate...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 3
« Reactie #30 Gepost op: 29-10-2005, 00:50:52 »
Hmm, ah ja. Oh ja, dat was vorige keer dat ploegen.
Nou ja, omdat het midzomernachtsfeest was, denk ik.
The British are not impressed.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Aflevering 3
« Reactie #31 Gepost op: 29-10-2005, 01:12:35 »
Ik vond deze aflevering héél anders aanvoelen dan de vorige twee. Het gaat langzaam aan veel meer op sensatie gericht worden, terwijl de herendienst en het duel minder spectaculair waren. Misschien ter compensatie?
ik vind het nu wat teveel roddel-tv worden met de overdaad aan interviews en opvallende uitspraken. Het kwam allemaal nogal 'uitgelokt'over.

Dat heksengedoe was in t echt vast ook minder heftig dan wat er nu van werd gemaakt. Beetje teveel sensatie tv. Ook van 'het leven' in de middeleeuwen werd nu helemaal niets meer belicht. Jammer. als het maar niet verder afglijdt naar een bedenkelijk sbs6/talpa niveau nu!


Dat had ik nou ook Suus. Het was wel een leuke aflevering, maar er zat veel minder vaart in dan de vorige twee. Komt misschien door het tamme duel. De luitjes hebben niet hoeven afzien deze keer en er werd geen straf uitgedeeld. Stella, tsja....ik heb een dubbel gevoel over haar. Als regentes is het 3 x niks. De rol van arme opstandige en bovendien 'heks' is op haar lijf geschreven. Wat dat betreft handelt ze ook zo. Ze kan de macht van het regentschap niet echt goed hanteren. Dat er meer roddels komen is begrijplijk. Men gaat elkaar beter kennen. de euforie van de eerste dagen is er af en nu komen de irritaties. Zo jammer dat enige echt middeleeuwer en tevens goed regent de noodklok heeft moeten luiden. Hij zal zijn middenvoetsbeentje hebben gebroken of zo. Maar ondanks dat dat goed zeer doet, met een 21e eeuws steunspalkverband had ie het wel kunnen redden. Ik begreep dus ook niet helemaal waarom hij om die voet weg ging. Ik hoop dat we daar ooit nog eens opheldering over krijgen.

Ik hoop wel dat aflevering 4 dus weer wat meer spectakel met zich mee brengt. ::tandpastasmiley::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Fred

  • kandidaat Oberon
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Beware the uglyone
Re: Aflevering 3
« Reactie #32 Gepost op: 29-10-2005, 10:38:49 »
Stella is niet raar :P
Als er een moslim bij had gezeten die dagelijks naar het oosten ging bidden had men dat toch ook niet raar gevonden? En dan had men hem toch ook gerespecteerd om zijn religie?
Zoals gezegd, niemand hoefde mee te doen.
Ik wel want ik heb niks met geloof

Offline Fred

  • kandidaat Oberon
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Beware the uglyone
Re: Aflevering 3
« Reactie #33 Gepost op: 29-10-2005, 10:46:40 »
Ik vind het alleen jammer dat als het een beetje tegen zit dat ze dan geneigd zijn om het snel op te geven mijn inziens,Blijken dan toch geen middeleeuws karakter te hebben,op Jeroen na dan want het is jammer op zo'n manier eruit te moeten.
Mee eens... Ik denk ook dat het Stella is die opgeeft.

Offline Fred

  • kandidaat Oberon
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Beware the uglyone
Re: Aflevering 3
« Reactie #34 Gepost op: 29-10-2005, 10:49:38 »
Je zat niet fout want er werd gezegd dat je moest denken als iemand uit de 14e eeuw en toen dacht men dat het niet van de ratten kwam.
Ik vond het ook een hele leuke aflevering en heb nog wat bijgeleerd ook. Ik dacht echt dat de pest van de ratten kwam... Fout dus !
Stella vind ik leuk om naar te kijken brengt leven in de brouwerij maar geen regentes en zeker geen koningin waardig. Ze had beter in het armenhuis gebleven en ook Poly.
Verder zijn er nog enkele in armenhuis die zeker van belang zullen zijn : Peter, Imelda (sterke emotionele en sociale vrouw) en de sterke Andreas. Drie toppers...
Erik is een vriendelijke mens maar was geen goede regent. (te soft en kon geen beslissingen nemen!).
Echt benieuwd naar aflevering 4.
 8)


Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 3
« Reactie #35 Gepost op: 29-10-2005, 11:07:39 »

,op Jeroen na dan want het is jammer op zo'n manier eruit te moeten.
Dit is het risico bij alle realityprogramma's. Dat Jeroen wegging, is een verstandig besluit geweest. Wat heeft hij aan de winst in het spel, als het echt heel erg mis zou gaan met zijn gezondheid?

Offline suusvdburgt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #36 Gepost op: 29-10-2005, 11:24:30 »
Ik vind het alleen jammer dat als het een beetje tegen zit dat ze dan geneigd zijn om het snel op te geven mijn inziens,Blijken dan toch geen middeleeuws karakter te hebben,op Jeroen na dan want het is jammer op zo'n manier eruit te moeten.

Alweer een spoiler ?
je wordt bedankt.



Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #37 Gepost op: 29-10-2005, 11:25:56 »
Ik heb met veel plezier gekeken en begin het steeds leuker te vinden....Stella heeft mij wel doen verbazen met haar gedrag, maar ik ben geneigd te denken dat zij het niet is die volgende week de noodklok doet luiden, er wordt nl teveel nadruk gelegd op hoe zij zich voelt en meestal blijft diegene er dan wel in zitten...maar wie het wel zal zijn, ik heb geen idee ::ohno::

jammer dat Jeroen er op deze manier er uit moest...ik vond hem echt middeleeuws overkomen met zijn uiterlijk!

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 3
« Reactie #38 Gepost op: 29-10-2005, 11:38:43 »
Alweer een spoiler ?
je wordt bedankt.


Er werd iets over gezegd in de vooruitblik naar volgende week.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 3
« Reactie #39 Gepost op: 29-10-2005, 11:39:33 »
Ik vond het een hele leuke Aflevering Oberon spreekt mijn steeds iets meer aan  :)