Poll

Wie van onderstaande vrouwen had je liever samen met Krabbe gehad als de Tooske ?

Daphne Bunskoek (Rtl Travel & Boulevard)
Chazia Mourali (Kat in de zak/Kennis Quize)
Corine Boon (Eigenhuis & Tuin)
Fabienne de Vries (Klussen & Wonen)
Cheme van Oosterhout (Ex Yorin Travel/Tv Dokter)
Fiona Hering (Rtl Boulevard)
Mirna Goosen (Aperitivo)
Anders....

Auteur Topic: Presentatie duo  (gelezen 7844 keer)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Presentatie duo
« Gepost op: 25-09-2005, 15:57:23 »
Ik ben niet tevreden over het duo Martijn Krabbe en Chantal Janzen.

Je Pol keuze,een Top 5 van de Pol keuze´s en wie had jij oficeel zelf in gedachten en eventuele sugestie´s.



Hou daar bij rekening met de volgende 4 punten.

Punt 1: Ze moeten allemaal bij Rtl Nederland werken. Kort gezegd betekent dit dat ze een programma moeten presenteren op Rtl 4,Rtl 5 en Rtl 7.

Punt 2a: De volgende groep mensen zijn zeker uigesloten van deel name:
Musical & Soap sterren mensen van het Rtl & 4 in het land nieuws.

Punt 2b: De volgende mensen zijn uigesloten van deel name:
Ron B,Sylvana Simmons,Carlo Boszhard en Irene Moors.
 
Punt 3:

Begin met de naam die je als vervanging van Reinout (De hoofd presentator/Presentatrise)wilt gevolgd door de naam die je als vervanging van Tooske kiest.

2 voorbeelden:

Martijn Krabbe en Daphne Bunskoek. In dit geval wil je Martijn Krabbe als de vervang van Reinout en Daphne Bunskoek als vervanging van Tooske.

Daphne Bunskoek en Martijn Krabbe. In dit geval wil je Dahpne Bunskoek als de vervang van Reinout en Martijn Krabbe als vervanging van Tooske.

Punt 4: Man en vrouw (of vrouw en man)
« Laatst bewerkt op: 25-09-2005, 16:12:01 door Pierce_Brosnan »

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Presentatie duo
« Reactie #1 Gepost op: 28-09-2005, 22:12:01 »
Hé..... Psssssttt.....  ::joehoe::

Het is Chazia Mourali... ::tandpastasmiley::

En ik vind Chantal Janzen eigenlijk wel een goeie keuze. Alles in het rijtje vind ik minder, dus ik kan niet stemmen :-\\.
« Laatst bewerkt op: 28-09-2005, 22:16:33 door Starry Night »

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Presentatie duo
« Reactie #2 Gepost op: 20-10-2005, 18:48:30 »
Ik had graag Fabienne zoiets wel willen zien doen. De laatste jaren heeft zij niet meer veel boeiends gedaan op tv.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Presentatie duo
« Reactie #3 Gepost op: 23-10-2005, 20:32:43 »
Ik ben ook geen fan van Chantal Janszen, misschien moet ik nog aan d'r wennen. Chazia had me wel leuk geleken ;D, maar van de rest ben ik ook niet echt kapot. :-\\ Zal wennen worden. Martijn vind ik wel ok! ::ok::

Offline n@ncy

  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Presentatie duo
« Reactie #4 Gepost op: 23-10-2005, 20:36:59 »
Ik vind Chantal wel leuk eik  :) Als zij straks hetzelfde gaat doen als Tooske deed, dan denk ik dat ze dat hartstikke goed gaat doen en ik denk ook dat ze wel in het 'idolsplaatje' past op de 1 of andere manier. Maar goed, ik was dan ook niet zo'n fan van Tooske  :-X
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Presentatie duo
« Reactie #5 Gepost op: 23-10-2005, 21:35:17 »
Ik vond Martijn en Chantal eik wel 'n verademing. Ik was ook niet bepaald fan van Tooske en ook Reinout kon ik niet altijd even goed hebben. Dus ik vond dat 't nieuwe duo 't eik wel leuk deed.  ::jaja:: Ik vond 't ook gelijk heel vertrouwd eik, net alsof ze 't altijd hebben gepresenteerd. Helemaal niet vreemd om nu andere gezichten te zien.  :)

Offline Jerom

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ich bun ut mer!
Re: Presentatie duo
« Reactie #6 Gepost op: 24-10-2005, 19:23:55 »
Ik heb "anders" gestemd, want vind Chantal wel een leuke keuze.

Offline ingii

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Fredje, Rust in Vrede
Re: Presentatie duo
« Reactie #7 Gepost op: 24-10-2005, 22:53:08 »
Kvind chantal en martijn wel leuk,, martijn is int echt heel aardig, heb hem vorige week gezien en op de foto geweest en even gepraat bij de studios van aalsmeer, dus ben helemaal fan van hem!

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Presentatie duo
« Reactie #8 Gepost op: 27-10-2005, 00:43:10 »
Martijn is helemaal geknipt voor deze rol, maar Chantal... Ik vind haar niet erg uit de verf komen. Op zich vreemd, want ze is mooi en hoogblond, maar toch vond ik haar regelrecht kleurloos. Een grijs muisje. Ik hoop dat ze nog groeit.

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Presentatie duo
« Reactie #9 Gepost op: 29-10-2005, 23:33:21 »
Ik vond dat Chantal het vandaag beter/leuker deed dan vorige week. Gisteren heb ik Chantal trouwens nog zien schitteren als Belle in Beauty and the Beast. Was echt prachtig!
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Presentatie duo
« Reactie #10 Gepost op: 29-10-2005, 23:44:35 »
Daar ben ik zondag geweest!  :D  Ik vond 't ook erg mooi. Heeft veel talant die meid. Zij is eik gewoon de perfecte Idols-kandidaat.  ;D

Maar ik vond haar 't vanavond ook goed doen ja. Ik blijf 't wel 'n leuk duo vinden en ik vind 't eik ook leuk dat ze gelijk alles samen doen. Die echte duidelijke taakverdeling bij Tooske en Reinout vond ik nooit zo leuk.  :-\\

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Presentatie duo
« Reactie #11 Gepost op: 30-10-2005, 09:38:43 »
Ik vind ze het leuk doen hoor...martijn met zijn guitige kop, die best hard uit de hoek kan komen en Chantal is meer van het leivere genre...ik vind ze beter dan Tooske en Reinout tot nu toe dan wel te verstaan hé!::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Presentatie duo
« Reactie #12 Gepost op: 30-10-2005, 09:47:04 »
Tja, wat mij betreft is Chantal vooralsnog volstrekt overbodig, en dat ligt niet alleen aan het feit dat ze zelf niet zo uit de verf komt. Ze is te lief en te bescheiden. En het feit dat ze inderdaad bijzonder mooi zingt en de aandacht op een podium wel weet vast te houden zegt natuurlijk nog niets over haar presentatiekwaliteiten.

Maar het ligt wat mij betreft ook aan het feit dat Martijn in mijn ogen echt steengoed is. Wij liggen in ieder geval elke keer in een deuk. Hij weet precies de juiste toon tussen (zelf)spot en serieus blijven te vinden. "Stap 2: stap 1 van je afschudden". Verzint hij die teksten zelf? Wij misten haast de volgende kandidaat ;). En het refereren aan zijn eigen vader en kruiwagens vond ik ook meesterlijk.
« Laatst bewerkt op: 30-10-2005, 15:48:21 door Starry Night »

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Presentatie duo
« Reactie #13 Gepost op: 30-10-2005, 10:10:24 »
Ik vind Martijn het echt super doen!
(ben dan ook al een hele tijd een martijn-fan ;D)
Zijn humor,echt heel erg grappig!
Chantal doet het wel aardig,heb er nog niet echt een mening over omdat ze niet zo heel veel door het beeld heeft gehuppelt (dat zegt misschien ook wel genoeg ;))