De conclusie is imo Vlaming, dat er bij het stemmen van Prince vreemde dingen gebeuren;
1-Prince gezicht is nooit geheel in beeld, alleen een deel ervan.
2-Bij Prince bij de 2e aflevering (?) de volgorde van de kandidaten in een andere volgorde te lezen.
3-De zin "Wie is de mol" in grtoe rode letters verscheen in aflevering 2 en 4 over een deel van het gezicht van Prince (ofwel bij deze vraag is Prince niet geheel zichtbaar?)
Is het misschien zo dat tot op heden wanneer Angela "de mol" zegt (bv de mol is altijd onder jullie), of wanneer wij "Wie is de mol" lezen, Prince nooit, of slechts ten dele te zien is?
Of er nog een 4 en 5 zijn weet ik niet, de volgorde van het stemmen verschilt wekelijks, maar ik heb het idee dat Prince vaak als eerste gaat stemmen (weet ik niet zeker trouwens).
ex. 1 : Prince stemt als 4e (dan zie je wel de namen Dick-Ellen-Eric-George en Harry over het scherm gaan - dus hier wel in alfab. volgorde)
ex. 2 : je ziet ogen + neus van Prince, dan verschijnt "WIDM" over zijn ogen/neus - dan "WIDM" even op zwarte achtergrond - dan weer met zijn ogen als achtergrond - Prince stemt als 1e + hier is die volgorde dan anders bij hem (Prince-Harry-Jantien-Karen-Pamela-George-John-Ellen-Kerstin-Dick)
ex.3 : Prince stemt als 8e - je krijgt geen vragen of scherm te zien (gebeurt ook wel bij andere kandidaten, dat ze enkel zeggen waarom ze stemden, ... zonder scherm of vragen te zien)
ex.4 : Prince stemt als 1e - je ziet close-up van ogen - erna "WIDM" op zwart scherm en erna met close-up van mond als achtergrond (vraag verdwijnt en camera gaat naar neus en ogen)
Misschien heb je er wat aan ?
Laat het weten !
Goeienacht !