Auteur Topic: Camerastandpunt bij vragen executie, afl. 4  (gelezen 6088 keer)

Offline de_pappa

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Dit is mijn kleine meid.
Re: Camerastandpunt bij vragen executie, afl. 4
« Reactie #20 Gepost op: 3-03-2002, 16:01:50 »

Citaat

Er is meer Imka,
Elke week wordt tijdens het stemmen heel groot in beeld gebracht (met rode letters): "WIE IS DE MOL", dat was elke keer bij Prince recht over zijn hoofd heen,bij de anderen zien we meer algemene vragen die kleiner in beeld worden gebracht en tevens niet over het hoofd van de persoon heen.

Eerder had ik het volgende gevonden:
Citaat

Ik heb twee rare dingen gevonden in de pagina's van WIDM.nl.

Als de site in een gewoon scherm opent (met knoppen e.d.) www.wieisdemol.nl/index2.html dan zie je in de statusbalk onderin het scherm niets verschijnen.
Tot je naar de deelnemers gaat en op Prince klikt. Dan verschijnt er ineens een scrolltekst met "Wie is de mol?" gevolgd door "Elke vrijdag om 22:00 uur".

Waarom verschijnt dat alleen bij Prince??? ??? ???

Lijkt een beetje op elkaar, of niet?????

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
2Y's He =.
2Y's He'll B.
I C He = 2Y's 4 Me.
------- Not -------

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #21 Gepost op: 3-03-2002, 16:34:13 »
Klopt, de_pappa! Goed gezien!

Offline Brammeke

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 3-03-2002, 17:45:30 »
Nog ff over die lijstjes. Ze weten op dat moment natuurlijk nog niet wie er winnaar gaat worden. Dus dat beeld zou dus pas na de opnames van wie is de mol moeten zijn opgenomen.

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
« Reactie #23 Gepost op: 3-03-2002, 17:47:40 »
ja dat klopt, en het is ook heel goed mogelijk dat dit beeld met de lijstjes er pas later bij is gevoegd, want bij widm kunnen ze manipuleren hoor, als je dat nog niet gemerkt had!
Doris

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 3-03-2002, 17:48:47 »
imho werd dat beeld er achteraf in gemonteerd..... op het moment zelf kreeg Prince gewoon hetzelfde lijstje te zien, denk ik

greetz
vlaming

Citaat

Nog ff over die lijstjes. Ze weten op dat moment natuurlijk nog niet wie er winnaar gaat worden. Dus dat beeld zou dus pas na de opnames van wie is de mol moeten zijn opgenomen.

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 3-03-2002, 18:02:24 »
Citaat

ik heb net ff aflevering 3 gechecked en daar zie ik die letters helemaal niet...........  ???

Cosma, heb ik iets gemist???

ciao
vlaming

Eerlijk gezegd Vlaming, vanwege het telkens bekijken van de tapes ga ik soms uitzendingen door elkaar halen, ik was er echt van overtuigd dat ik iig de laatste 3 keer die letters bij Prince heb gezien, maar dan was het bij de 3e aflevering niet het geval.
Dat deze zin bij aflevering 2 en 4 bij Prince te zien waren weet ik iig 100 % zeker, want dat zijn de enige 2 afleveringen die ik nog geheel op tape heb.

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 3-03-2002, 19:28:02 »
Bij executie 1 komt de vraag "Wie is de Mol" in beeld op een zwart scherm, terwijl Angela uitleg geeft over de werking van de executie.
Executie 2 : "Wie is de Mol" over een close-up van Prince (ogen+neus)
Executie 3 : vraag "Wie is de Mol" komt niet in beeld
Executie 4 : "Wie is de Mol" over close-up van Prince (mond+neus)

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 3-03-2002, 22:52:21 »
Citaat

Dat deze zin bij aflevering 2 en 4 bij Prince te zien waren weet ik iig 100 % zeker, want dat zijn de enige 2 afleveringen die ik nog geheel op tape heb.

ok cosma.....denk je dat dit voldoende is om er een conclusie uit te trekken? zo ja, welke?

btw, imka : bedankt om het allemaal eens te checken!!!!!!!!

groetjes
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 3-03-2002, 23:25:56 »

Citaat

Bij executie 1 komt de vraag "Wie is de Mol" in beeld op een zwart scherm, terwijl Angela uitleg geeft over de werking van de executie.
Executie 2 : "Wie is de Mol" over een close-up van Prince (ogen+neus)
Executie 3 : vraag "Wie is de Mol" komt niet in beeld
Executie 4 : "Wie is de Mol" over close-up van Prince (mond+neus)

Imka heel erg bedankt voor het opzoeken!!!  :-*

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 3-03-2002, 23:26:18 »

Citaat

ok cosma.....denk je dat dit voldoende is om er een conclusie uit te trekken? zo ja, welke?

groetjes
vlaming

you're welcome !

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 3-03-2002, 23:33:56 »

Citaat

groetjes
vlaming

De conclusie is imo Vlaming, dat er bij het stemmen van Prince vreemde dingen gebeuren;

1-Prince gezicht is nooit geheel in beeld, alleen een deel ervan.
2-Bij Prince bij de 2e aflevering (?) de volgorde van de kandidaten in een andere volgorde te lezen.
3-De zin "Wie is de mol" in grtoe rode letters verscheen in aflevering 2 en 4 over een deel van het gezicht van Prince (ofwel bij deze vraag is Prince niet geheel zichtbaar?)
Is het misschien zo dat tot op heden wanneer Angela "de mol" zegt (bv de mol is altijd onder jullie), of wanneer wij "Wie is de mol" lezen, Prince nooit, of slechts ten dele te zien is?

Of er nog een 4 en 5 zijn weet ik niet, de volgorde van het stemmen verschilt wekelijks, maar ik heb het idee dat Prince vaak als eerste gaat stemmen (weet ik niet zeker trouwens).

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 3-03-2002, 23:50:54 »
Citaat

De conclusie is imo Vlaming, dat er bij het stemmen van Prince vreemde dingen gebeuren;

1-Prince gezicht is nooit geheel in beeld, alleen een deel ervan.
2-Bij Prince bij de 2e aflevering (?) de volgorde van de kandidaten in een andere volgorde te lezen.
3-De zin "Wie is de mol" in grtoe rode letters verscheen in aflevering 2 en 4 over een deel van het gezicht van Prince (ofwel bij deze vraag is Prince niet geheel zichtbaar?)
Is het misschien zo dat tot op heden wanneer Angela "de mol" zegt (bv de mol is altijd onder jullie), of wanneer wij "Wie is de mol" lezen, Prince nooit, of slechts ten dele te zien is?

Of er nog een 4 en 5 zijn weet ik niet, de volgorde van het stemmen verschilt wekelijks, maar ik heb het idee dat Prince vaak als eerste gaat stemmen (weet ik niet zeker trouwens).

ex. 1 : Prince stemt als 4e (dan zie je wel de namen Dick-Ellen-Eric-George en Harry over het scherm gaan - dus hier wel in alfab. volgorde)

ex. 2 : je ziet ogen + neus van Prince, dan verschijnt "WIDM" over zijn ogen/neus - dan "WIDM" even op zwarte achtergrond - dan weer met zijn ogen als achtergrond - Prince stemt als 1e + hier is die volgorde dan anders bij hem (Prince-Harry-Jantien-Karen-Pamela-George-John-Ellen-Kerstin-Dick)

ex.3 : Prince stemt als 8e - je krijgt geen vragen of scherm te zien (gebeurt ook wel bij andere kandidaten, dat ze enkel zeggen waarom ze stemden, ... zonder scherm of vragen te zien)

ex.4 : Prince stemt als 1e - je ziet close-up van ogen - erna "WIDM" op zwart scherm en erna met close-up van mond als achtergrond (vraag verdwijnt en camera gaat naar neus en ogen)

Misschien heb je er wat aan ?
Laat het weten !

Goeienacht !

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 4-03-2002, 00:04:46 »
Thanks Imka!

weer wat te puzzelen! ;)