Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 14231 keer)

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Aflevering 5
« Reactie #20 Gepost op: 12-11-2005, 13:10:37 »
Diepgravend speurwerk heeft de inspiratiebron voor de bedenkers van de  pest-soep blootgelegd. Een laat 20ste eeuwse publicatie van Korky Paul en Jeanne Willis:

Victor Vies tot niet Tevreten
Hield alleen van vreselijk eten.
Wormenkontjes, tubes lijm,
Slakkenhersens in een hutspot van slijm,
Vieze, vette kikkervisjes verpletterd op brood,
daarbij een kop slierten, zo uit de sloot,
Boemanburgers, geroosterde rat.
Zeg me eens, hoe vind je dat?


 ::trots:: ;)
« Laatst bewerkt op: 12-11-2005, 13:13:55 door Castor_en_Pollux »

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #21 Gepost op: 12-11-2005, 13:52:30 »
Toch even wat zeggen of dat duel om "leven en dood". op zich is het een leuk concept, maar ik vind het jammer dat dit pas bepaald wordt nadát de proef is gespeeld. Ik denk dat het veel leuker was geweest als dit vóór de proef bekend werd gemaakt. Ik krijg nu het idee dat die beslissing wordt genomen op basis van wie er wint. En dat is toch wel jammer.

Die opmerking heb ik mij ook gemaakt. Ik denk dat Candida had Stella verloren, Stella wel had weggestuurd...

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #22 Gepost op: 12-11-2005, 14:35:48 »
Ik heb t niet gezien! :( Maar ik heb wel al wat dingetjes opgevangen!
🜃

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #23 Gepost op: 12-11-2005, 17:19:13 »
Ik vind het wel raar dat er weer nieuw kandidaten bij komen maar wel leuk.En dan vooral Silke! Ik hoop dat ze het ver gaat schoppen.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #24 Gepost op: 12-11-2005, 17:36:32 »
In het dagboek van de raadsheer over afl. 5  staat het volgende :

De zwarte dood zal minstens vier genodigden weghalen. Dat is veel, maar het zij zo.


Dus er zullen er 4 uit het armenhuis sneuvelen vrees ik...


Benieuwd voor volgende week !

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 5
« Reactie #25 Gepost op: 12-11-2005, 18:57:27 »
Dus er zullen er 4 uit het armenhuis sneuvelen vrees ik...

of uit het kasteel, want via die geheime gang kan de pest wel t kasteel binnenkomen denk ik
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #26 Gepost op: 12-11-2005, 19:10:20 »
of uit het kasteel, want via die geheime gang kan de pest wel t kasteel binnenkomen denk ik

En volgens mij kunnen de armen ook via de geheime gang het kasteel binnen dringen.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #27 Gepost op: 13-11-2005, 15:45:49 »
En volgens mij kunnen de armen ook via de geheime gang het kasteel binnen dringen.
Haha, op het moment dat de (4) edelen in het armenhuis gaan kijken zeker. :o Dat zou pas een vergiftigt kado zijn. ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #28 Gepost op: 13-11-2005, 16:05:12 »
Haha, op het moment dat de (4) edelen in het armenhuis gaan kijken zeker. :o Dat zou pas een vergiftigt kado zijn. ;)

Ja, dat zij als arme verder mogen en de armen in het kasteel mogen blijven  ::rofl::
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 5
« Reactie #29 Gepost op: 18-11-2005, 21:40:24 »
Excuseer, kan iemand mij vertellen waar het Aflevering 6-topic gebleven is? Er waren nog ongelezen replies die ik nog niet had gelezen en die ik nu niet kan lezen. Daarbij wil ik graag reageren. Of moeten we op de één uitzending wachten?
The British are not impressed.

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #30 Gepost op: 18-11-2005, 21:42:32 »
Excuseer, kan iemand mij vertellen waar het Aflevering 6-topic gebleven is? Er waren nog ongelezen replies die ik nog niet had gelezen en die ik nu niet kan lezen. Daarbij wil ik graag reageren. Of moeten we op de één uitzending wachten?
O, ik wist helemaal niet dat er al eentje geweest was... heb iig een nieuwe geopend. ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 5
« Reactie #31 Gepost op: 18-11-2005, 22:18:45 »
Ja, was volgens mij al vorige week geopend, om vast te speculeren over wat er zou gebeuren. Wel, ik zal de nieuwe nu onveilig maken.
The British are not impressed.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #32 Gepost op: 18-11-2005, 22:48:12 »
Ja, was volgens mij al vorige week geopend, om vast te speculeren over wat er zou gebeuren. Wel, ik zal de nieuwe nu onveilig maken.

Klopt, die was er ook al. Alleen is ipv een bericht een heel topic verwijderd vanmiddag. Ik heb het topic weer terug gezet en samengevoegd met het topic dat Firefoot opende.
Geniet nooit met mate...