Auteur Topic: Welke 23 spelers mogen het voor Oranje gaan doen?  (gelezen 12051 keer)

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Welke 23 spelers mogen het voor Oranje gaan doen?
« Reactie #60 Gepost op: 14-05-2006, 17:58:59 »
tjah zitten paar hekele punten in, vooral huntelaar, majah laat van bastne ons ongelijk maar es beijzen
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Welke 23 spelers mogen het voor Oranje gaan doen?
« Reactie #61 Gepost op: 14-05-2006, 19:58:35 »
Huntelaar niet mee... Van Basten toch...  ::ohno::

Krijgen we hier op het forum trouwens nog een WK pool?  :P
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Welke 23 spelers mogen het voor Oranje gaan doen?
« Reactie #62 Gepost op: 14-05-2006, 20:37:12 »
Huntelaar niet mee... Van Basten toch...  ::ohno::

Krijgen we hier op het forum trouwens nog een WK pool?  :P
als je een wk pool wil moet je me maar ff pmen ::zwaai::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Welke 23 spelers mogen het voor Oranje gaan doen?
« Reactie #63 Gepost op: 14-05-2006, 20:48:27 »
afschieten die van Basten! Geen Huntelaar foei!
« Laatst bewerkt op: 14-05-2006, 20:54:04 door Nostradamus »
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Welke 23 spelers mogen het voor Oranje gaan doen?
« Reactie #64 Gepost op: 14-05-2006, 22:56:48 »
Huntelaar kan ik (in beperkte mate) begrijpen.

Maar Babel. Waarom in babelsnaam Babel ???
Ze hebben daar sowieso al 2 betere linksbuitens lopen (van Persie & Robben). Waarom neem je er dan nog één mee als je niet eens een echte rechtsbuiten mee hebt  ??? (want laten we eerlijk zijn, Kuijt is gewoon geen rechtsbuiten)

Waarom niet Castelen ??? of voor mijn part Yildirim. Maar waarom Babel ???

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welke 23 spelers mogen het voor Oranje gaan doen?
« Reactie #65 Gepost op: 25-05-2006, 20:36:57 »
Omdat babel een geweldige speler is, jong, kan heel veel leren, en is 1 van de beste spelers bij ajax en in de eredivisie. Hij speelt weinig, maar heeft een goede techniek, is ZEER snel, hard schot..kan goed bewegen in kleine ruimtes.

Ik vind babel ook een prima pinchhitter, even de laatste 10 minuten erbij, want hij kan zeker wat forceren, ik vind dat wel verstandig.. waarom die JALIENS meeneemt, DAT begrijp ik niet..

met Ooijer, Boulahrouz, Heitinga, Kromkamp heb je 4 spelers die goed aan de rechterkant kunnen voetballen, jaliens was een beetje overbodig, neem dan Nigel de Jong, Davids, Opdam of Huntelaar mee, de jong kan ook op het middenveld spelen en davids is ervaren.
Da Vincie

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Welke 23 spelers mogen het voor Oranje gaan doen?
« Reactie #66 Gepost op: 25-05-2006, 20:42:44 »
Omdat babel een geweldige speler is, jong, kan heel veel leren, en is 1 van de beste spelers bij ajax en in de eredivisie. Hij speelt weinig, maar heeft een goede techniek, is ZEER snel, hard schot..kan goed bewegen in kleine ruimtes.

Ik vind babel ook een prima pinchhitter, even de laatste 10 minuten erbij, want hij kan zeker wat forceren, ik vind dat wel verstandig.. waarom die JALIENS meeneemt, DAT begrijp ik niet..

met Ooijer, Boulahrouz, Heitinga, Kromkamp heb je 4 spelers die goed aan de rechterkant kunnen voetballen, jaliens was een beetje overbodig, neem dan Nigel de Jong, Davids, Opdam of Huntelaar mee, de jong kan ook op het middenveld spelen en davids is ervaren.
Jaliens is hetzelfde geval als Babel: gewoon overbodig...
Gewoon belachelijk (lees: schandalig) dat hij deze spelers wel meeneemt en Huntelaar niet

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welke 23 spelers mogen het voor Oranje gaan doen?
« Reactie #67 Gepost op: 25-05-2006, 20:52:02 »
Jaliens is hetzelfde geval als Babel: gewoon overbodig...
Gewoon belachelijk (lees: schandalig) dat hij deze spelers wel meeneemt en Huntelaar niet

Huntelaar is niet zo heel ervaren, dus zeker geen basisplaats, maar hij kon er af en toe wel inkomen.. maar ik weet niet of je gister Jong Oranje hebt gezien? Maar daar speelde hij wel redleijk, prachtige omhaal maar hij scoorde niet, kan hij dat wel tegen de grote landen??
Elk land heeft topverdedigers, laat hem eerst maar meer internationale ervaring opdoen, hij zal v.nistelrooij binnenkort moeten opvolgen  ::tandpastasmiley::
Da Vincie

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Welke 23 spelers mogen het voor Oranje gaan doen?
« Reactie #68 Gepost op: 25-05-2006, 20:56:45 »
Huntelaar is niet zo heel ervaren, dus zeker geen basisplaats, maar hij kon er af en toe wel inkomen.. maar ik weet niet of je gister Jong Oranje hebt gezien? Maar daar speelde hij wel redleijk, prachtige omhaal maar hij scoorde niet, kan hij dat wel tegen de grote landen??
Elk land heeft topverdedigers, laat hem eerst maar meer internationale ervaring opdoen, hij zal v.nistelrooij binnenkort moeten opvolgen  ::tandpastasmiley::
En Babel heeft wel ervaring wou jij zeggen?

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welke 23 spelers mogen het voor Oranje gaan doen?
« Reactie #69 Gepost op: 25-05-2006, 21:08:37 »
Babel heeft kwaliteiten die in het laatste kwartiertje het verschil kunnen maken, let maar op, ik vind het wel slim van van Basten..

Hij denkt echt wel goed na hoor, babel zal niet veel spelen, maar af en toe een late invalbeurt en het zal goed kunnen uitpakken... nog even een situatie voor babel:

We staan met 1-0 voor Argentinië... nog een paar minuten te gaan.. Nederland gaat vol verdedigen.. aanvallers eruit...verdedigers erin.. Babel erin.. Babel dan als eenzame man voorin laten staan, bal onderscheppen, bal naar babel, countertje, Babel is zo snel, die rent zo naar de andere kant van het veld...
Da Vincie

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Welke 23 spelers mogen het voor Oranje gaan doen?
« Reactie #70 Gepost op: 25-05-2006, 21:20:12 »
Babel heeft kwaliteiten die in het laatste kwartiertje het verschil kunnen maken, let maar op, ik vind het wel slim van van Basten..

Hij denkt echt wel goed na hoor, babel zal niet veel spelen, maar af en toe een late invalbeurt en het zal goed kunnen uitpakken... nog even een situatie voor babel:

We staan met 1-0 voor Argentinië... nog een paar minuten te gaan.. Nederland gaat vol verdedigen.. aanvallers eruit...verdedigers erin.. Babel erin.. Babel dan als eenzame man voorin laten staan, bal onderscheppen, bal naar babel, countertje, Babel is zo snel, die rent zo naar de andere kant van het veld...
Als je 1-0 voor staat tegen Argentinië moet je juist Jaliens erin brengen en niet Babel..

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke 23 spelers mogen het voor Oranje gaan doen?
« Reactie #71 Gepost op: 25-05-2006, 21:45:34 »
Huntelaar is niet zo heel ervaren, dus zeker geen basisplaats, maar hij kon er af en toe wel inkomen.. maar ik weet niet of je gister Jong Oranje hebt gezien? Maar daar speelde hij wel redleijk, prachtige omhaal maar hij scoorde niet, kan hij dat wel tegen de grote landen??
Elk land heeft topverdedigers, laat hem eerst maar meer internationale ervaring opdoen, hij zal v.nistelrooij binnenkort moeten opvolgen  ::tandpastasmiley::

Huntelaar is vooral een speler die aangespeeld moet worden en dan heeft ie maar een klein gaatje nodig. Maar als ie gewoon geen bal krijgt, omdat het hele elftal staat te klunzen, dan zal ie idd niet scoren. Bij 't echte Oranje zal ie meer bruikbare ballen krijgen en dus ook eerder scoren. Hij heeft ook gescoord in de CL tegen Inter, ook niet de minste club. Toch kan ik ergens nog wel begrijpen dat ie niet meegaat. Van Basten wilde gewoon graag een breekijzer mee, dat is Huntelaar nou eenmaal niet. Vennegoor wel, maar die zal dan ook weinig speeltijd krijgen denk ik. Laat Huntelaar dan maar lekker in Portugal spelen.
Dat Babel en Jaliens meezijn, daar begrijp ik niks van. Babel is met een goede speler hoor, maar hij heeft het hele jaar al niet de kans gekregen om dat te laten zien. Overigens is Babel mee als rechtsbuiten en niet als linksbuiten. Babel is ook rechtsbenig trouwens. Ik snap al anderhalf seizoen niet wat babel op links doet bij Ajax.

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welke 23 spelers mogen het voor Oranje gaan doen?
« Reactie #72 Gepost op: 26-05-2006, 01:32:12 »
Huntelaar is vooral een speler die aangespeeld moet worden en dan heeft ie maar een klein gaatje nodig. Maar als ie gewoon geen bal krijgt, omdat het hele elftal staat te klunzen, dan zal ie idd niet scoren. Bij 't echte Oranje zal ie meer bruikbare ballen krijgen en dus ook eerder scoren. Hij heeft ook gescoord in de CL tegen Inter, ook niet de minste club. Toch kan ik ergens nog wel begrijpen dat ie niet meegaat. Van Basten wilde gewoon graag een breekijzer mee, dat is Huntelaar nou eenmaal niet. Vennegoor wel, maar die zal dan ook weinig speeltijd krijgen denk ik. Laat Huntelaar dan maar lekker in Portugal spelen.
Dat Babel en Jaliens meezijn, daar begrijp ik niks van. Babel is met een goede speler hoor, maar hij heeft het hele jaar al niet de kans gekregen om dat te laten zien. Overigens is Babel mee als rechtsbuiten en niet als linksbuiten. Babel is ook rechtsbenig trouwens. Ik snap al anderhalf seizoen niet wat babel op links doet bij Ajax.

-Huntelaar heeft een oefenwedstrijd met oranje tegen jong oranje gespeeld, en daar speelde hij ook gewoon kut. lag ook aan het team, maar hij had wel sneijder, landzaat, cocu. castelen, kuijt om zich heen... hij deed het gewoon niet goed.
Laat hem nou eerst nog maar een EK spelen, en dan volgend jaar een EK met groot oranje.
-Babel, Robben en van Persie kunnen alle3 rechts en linksbuiten
Da Vincie

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Welke 23 spelers mogen het voor Oranje gaan doen?
« Reactie #73 Gepost op: 26-05-2006, 11:19:28 »
-Babel, Robben en van Persie kunnen alle3 rechts en linksbuiten
Maar ze zijn het best op links..

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke 23 spelers mogen het voor Oranje gaan doen?
« Reactie #74 Gepost op: 26-05-2006, 11:27:49 »
Robben en Van Persie wel, maar bij Babel betwijfel ik dat echt. Ik wil Babel het wel eens op rechts zien proberen. Ik vind Babel sowieso geen buitenspeler, hij trekt altijd enorm naar binnen. Eigenlijk is ie gewoon een centrumspits, maar daarvoor is er dan weer te veel concurrentie.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Welke 23 spelers mogen het voor Oranje gaan doen?
« Reactie #75 Gepost op: 26-05-2006, 11:31:57 »
Robben en Van Persie wel, maar bij Babel betwijfel ik dat echt. Ik wil Babel het wel eens op rechts zien proberen. Ik vind Babel sowieso geen buitenspeler, hij trekt altijd enorm naar binnen. Eigenlijk is ie gewoon een centrumspits, maar daarvoor is er dan weer te veel concurrentie.
Maar je moet geen speler naar zo'n belangrijk toernooi meenemen om hem te proberen. Daar zijn oefenduels voor!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke 23 spelers mogen het voor Oranje gaan doen?
« Reactie #76 Gepost op: 26-05-2006, 11:36:56 »
Maar je moet geen speler naar zo'n belangrijk toernooi meenemen om hem te proberen. Daar zijn oefenduels voor!

Daar ben ik het helemaal mee eens, daarom had van mij Castelen ook eerder meegemogen dan Babel.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Welke 23 spelers mogen het voor Oranje gaan doen?
« Reactie #77 Gepost op: 27-05-2006, 16:20:20 »
Straks Nederland-Kameroen... Ik ben benieuwd, Nederland zou toch ruim moeten winnen eigenlijk (3-0). Hopelijk beseft Van Basten dat de experimenteer-fase er nu toch inmiddels wel op moet zitten en wisselt hij niet het hele elftal in rust (om oa. de tweede en derde keeper een kans te geven  ::rofl::).

In ieder geval ga ik het wk-team nog even met eigen ogen in het echt aanschouwen straks.  :D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke 23 spelers mogen het voor Oranje gaan doen?
« Reactie #78 Gepost op: 27-05-2006, 23:27:36 »
Ze speelden zeker de eerste helft echt wel goed. 't Had wel een hogere score mogen zijn eigenlijk. En Van Persie mag daar lekker blijven staan op rechts van mij.  ::ok::

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke 23 spelers mogen het voor Oranje gaan doen?
« Reactie #79 Gepost op: 6-06-2006, 20:10:57 »
afschieten die van Basten! Geen Huntelaar foei!

idd
het maakt geen ene moer uit waar die knul staat: hij scoort gewoon altijd!!
bij Heerenveen, Ajax, Jong Oranje...

Ik vind dat hij een plaats verdient heeft in het Nederlands elftal...
Triomf!