Hallo survivors

Er werd mij gevraagd een feest te organiseren.
Dit is natuurlijk een grote uitdaging en ik heb groots uitgepakt, lees en geniet:
Als jullie hier om 18.00 uur aankomen bij mijn fanclub ontvangen jullie bij aankomst een welkomst cocktail, alcohol bevattend voor de survivors van 16 en ouder(zodat ik ff wat info los kan peuteren in de loop van de avond

) en alcohol vrij voor de 16- ers.
Zie hier de cocktail:
En voor de 16-ers:

Als iedereen binnen is zal ik in het kort iedereen welkom heten en dan begint om half 7 le dinner danser. Wat er op het menu staat is natuurlijk nog geheim, maar ik kan beloven dat er zeer creatief is omgegaan met wat hier op het eiland allemaal te vinden is( oa kokosnoot gevuld met lekkere zalm, vers gevangen en heerlijk gestolde angstzweet baverois). Als je wilt weten wat er voor de rest op het menu staat moet je natuurlijk komen. Om het dinner te serveren heb ik speciale bedieners over laten komen:

Zie ze eens, brandend van verlangen om jullie te dienen. Tijdens dit dinner zal er ook muziek worden gemaakt, zodat er tussen de gerechten door, plaats is voor een dans. De speciale survivor band olv de bloedmooie zangeres Grace zal een aantal nrs te gehoren brengen(met ook zeer speciale mysterieguests!) De band zal voorts bestaan uit: Bakkertje(drums), Stormpie(trompet) en (speciaal overgevlogen) Tijgertje op de bass-gitaar. Wie de mysterieguests zijn mag kan ik helaas nog niet verklappen maar jullie zullen versteld staan(return of the champions). De Survivor band zal enkele speciale nrs ten gehore brengen(oa de survivor song, theme of survivor 2005)
Het dinner zal ongeveer duren tot 8 uur. Hierna worden de gasten door mij begeleid naar het speciale survivor theater. Hier zullen diverse acts hun opwachting maken. Zo zal Hans Kazan voor het eerst de speciale immuniteitsamulet aan u presenteren, uiteraard gepaard met een hoop magie. Daarnaast is Robbie Williams uitgenodigd om een concert te komen geven. De eerste 10 binnenkomende vrouwen op mijn feest winnen een meet & greet na afloop van Robbie’s show.
Om ongeveer half 10 zal er video vertoont worden met nog nooit vertoonde beelden uti deze editie van survivor(spektakel gegarandeerd).
Om omstreeks 10 uur kunnen de gast naar verschillende locaties om daar verder te genieten. Zo kan er een speciale bootreis rondom het eiland worden gemaakt.
Ook kun je bij de afreageer stand al je frustraties van deze survivor afreageren door tomaten te werpen op Daisy en MC(die gewillig meewerken natuurlijk). De prijs die je hiervoor betaalt is echter wel 1 populariteitsstem(per persoon) voor mij in de populariteits poll. Ook kun je in de Survivor lounge ruimte van mijn fanclub heerlijk loungen en onder het genot van een drankje tactieken bespreken. Voor mensen die echt behoefte hebben aan wat anders is er het zwarte kamertje. Wat hier gebeurd komt geheel voor de rekening van jezelf. Om omstreeks kwart voor 12 dienen jullie je dan weer te verzamelen bij de voordeur van mijn fanclub, alwaar jullie een deken meekrijgen om de nacht mee door te brengen.
Ik hoop jullie allen te zien op mijn feestavond!