Auteur Topic: Grim  (gelezen 33465 keer)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Grim
« Reactie #140 Gepost op: 24-12-2005, 16:52:24 »
Jammer Faab, het was je als enige gegunt  ::jaja::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grim
« Reactie #141 Gepost op: 24-12-2005, 17:07:22 »
:) Dag Grim! ::zwaai::
🜃

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Grim
« Reactie #142 Gepost op: 24-12-2005, 18:13:26 »
gefeliciteerd Eefjuhh! ::ok::
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Grim
« Reactie #143 Gepost op: 24-12-2005, 19:11:10 »
Hehe, Flinkfout strikes again. Ook jij moest afgestrafd worden, Faabjuh! Er is maar 1 way en dat is de flinkfoute way!  >:D

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grim
« Reactie #144 Gepost op: 24-12-2005, 19:14:43 »
Hahaha! Nou ik ben niet echt afgestrafd! Ik won deze week wel en het scheelde slechts 2 stemmen.  ::jaja::
🜃

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Grim
« Reactie #145 Gepost op: 24-12-2005, 19:17:43 »
Ja, en dat was precies om t af te straffen.  ::zwaai:: Het was je gegund, maar 'elaas. Ons Flinkfoute COMPLOT is oppermachtig!!! 3 uit 3   ::joehoe::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grim
« Reactie #146 Gepost op: 24-12-2005, 19:19:38 »
Ach Chriz het maakt me niet uit, als Eva maar wint en het ziet er naar uit dat ze goed scoort! ::bravo::
🜃

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Grim
« Reactie #147 Gepost op: 24-12-2005, 20:05:48 »
Jammer he, dat er zo`n enorme ophef is over zo`n complot... Op de rug van Chriz klimmen en verder niks uitvoeren kan ik ook  ;D Jammer faab... het was je gegunt!

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grim
« Reactie #148 Gepost op: 24-12-2005, 20:27:00 »
Op de rug van Chriz klimmen en verder niks uitvoeren kan ik ook  ;D
Dat is wat jij er van maakt, dat is niet hoe het is gegaan... Ik vind het echt top dat we een Flink Foute Finale hebben :D Dat was nu eenmaal de bedoeling ::ok:: En dus moest ook Faabjuh op het eind nog afvallen.
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Grim
« Reactie #149 Gepost op: 24-12-2005, 20:41:35 »
Dat is wat jij er van maakt, dat is niet hoe het is gegaan... Ik vind het echt top dat we een Flink Foute Finale hebben :D Dat was nu eenmaal de bedoeling ::ok:: En dus moest ook Faabjuh op het eind nog afvallen.
Dat is hoe de werkelijkheid is  ;D Maar het geeft niks. Jullie complot is geslaagd, daarvoor nogmaals respect. Complotten maakte CSC en maken nu Survivor. Er zijn alleen buiten dit forum om dingen gebeurt die mij erg tegen het been rammen. Daarom ben ik gewoon wat rebelser tegen over een ieder die in het winnende complot heeft gezeten. Dat betekend overigens niet, dat ik buiten dit spel om enige wrokgevoelens koester.

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grim
« Reactie #150 Gepost op: 24-12-2005, 20:58:17 »
Dat is hoe de werkelijkheid is  ;D Maar het geeft niks. Jullie complot is geslaagd, daarvoor nogmaals respect. Complotten maakte CSC en maken nu Survivor. Er zijn alleen buiten dit forum om dingen gebeurt die mij erg tegen het been rammen. Daarom ben ik gewoon wat rebelser tegen over een ieder die in het winnende complot heeft gezeten. Dat betekend overigens niet, dat ik buiten dit spel om enige wrokgevoelens koester.

Eigenlijk houden we heel veel van elkaar enzo  ::hug:: ::hug:: ::hug:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Grim
« Reactie #151 Gepost op: 25-12-2005, 00:33:57 »
Ja, en dat was precies om t af te straffen.  ::zwaai:: Het was je gegund, maar 'elaas. Ons Flinkfoute COMPLOT is oppermachtig!!! 3 uit 3   ::joehoe::

Tsss, nadat je een meestercomplot als de S6 aan het werk hebt gezien, is het niet moeilijk meer. :P
2024: wie is de Mol?

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grim
« Reactie #152 Gepost op: 25-12-2005, 00:36:35 »
Het zou toch kunnen dat de andere spelers meer door hebben, doordat ze over de S6 hebben gelezen ::)
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Grim
« Reactie #153 Gepost op: 25-12-2005, 01:01:50 »
Het zou toch kunnen dat de andere spelers meer door hebben, doordat ze over de S6 hebben gelezen ::)

Dat 'zou idd kunnen' maar als ik op de verhalen in de Biechthut afga: stemt iemand niet weg omdat hij die persoon te sympathiek vindt, die persoon is geen tactische speler, die persoon vindt alles goed en volgde, ... hebben ze dus blijkbaar helemaal niet het spelletje méér doorgehad. ::tandpastasmiley::
2024: wie is de Mol?

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Grim
« Reactie #154 Gepost op: 25-12-2005, 12:11:57 »
Dat is hoe de werkelijkheid is  ;D Maar het geeft niks. Jullie complot is geslaagd, daarvoor nogmaals respect. Complotten maakte CSC en maken nu Survivor. Er zijn alleen buiten dit forum om dingen gebeurt die mij erg tegen het been rammen. Daarom ben ik gewoon wat rebelser tegen over een ieder die in het winnende complot heeft gezeten. Dat betekend overigens niet, dat ik buiten dit spel om enige wrokgevoelens koester.

En dat bepaal jij? Jij hebt meegelezen op het 'Uber Survivor'-board? Jij weet hoe wij onderling contact hielden en jij weet precies hoe alles uitgestippelt is? Je zevert maar een eind weg en je maakt mijn complotgenoten zwart door ze tactisch zwak te noemen doordat ze alleen maar op mijn rug leunen. Louter bullshit, want je hebt geen feiten. Je baseert je op je eigen mening.

Nou heb ik daarbij al zo vaak gehoord (ongeveer 90% van de berichten die je achterlaat in het Survivor-board) dat er dingen zijn gebeurd buiten het forum en je laat doorschemeren dat ik daarvan de schuldige ben. Je hebt me zelfs beschuldigt dat ik probeer te zorgen voor haat en nijd tegen bepaalde personen. Zodra ik vraag: 'Wat dan?' of kom met feiten sta je met je bek vol houden, dus je kunt 2 dingen doen: of je legt eens een keer duidelijk en precies uit zonder halfslachtige woorden wat je dwarszit (desnoods in een pm) dan krijg ik iig de kans om dingen uit te leggen (mocht t nodig zijn, wat ik niet verwacht) of hou voorgoed je mond dicht!

Tsss, nadat je een meestercomplot als de S6 aan het werk hebt gezien, is het niet moeilijk meer. :P

Tsja, je leert van elkaar. :P Jullie hebben weer geleerd van het 'Gele Complot'. Toch was het erg moeilijk omdat het vormen van een merendeel in stemmen steeds minder belangrijk wordt. (en het hebben van een complot dus ook) Als Survivor puur gespeeld was als CSC 1 had ik je precies kunnen zeggen (vooraf) wie waar zou eindigen.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grim
« Reactie #155 Gepost op: 25-12-2005, 12:25:23 »
als ik dan het woord "vriendjes" uitsprak,ging ons Chrizke(en ZEKER 1 ERVAN,ik noem geen namen,want het was per PM), door het lint HALOOOOOOOO!!! en verder MERRY CHRIZMAS   ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Grim
« Reactie #156 Gepost op: 25-12-2005, 12:27:03 »
 ??? t zal wel Vlaams zijn...(ik snap dr geen reet van)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grim
« Reactie #157 Gepost op: 25-12-2005, 12:59:24 »
??? t zal wel Vlaams zijn...(ik snap dr geen reet van)
Wuk zittekik ier eigelik me tid ant vermoaschn a Chriz? 'ké wel étwot beter te doen wi!!!!!!   
(en dat was in het West-Vlaams)  ;D ;D