Auteur Topic: Survivor 12: Exile Island  (gelezen 83257 keer)

Re: Survivor Panama
« Reactie #40 Gepost op: 11-01-2006, 11:48:58 »
Geen verrassingen gelukkig, geen oude bekenden. En ik ben het met Art eens, jammer dat ze al zo snel naar 2 tribes gaan. Het leuke is dat je dan de situatie krijgt dat het 4 tegen 3 word, de eerste proeven zijn meteen al erg belangrijk!

Survivor Panama
« Reactie #41 Gepost op: 4-02-2006, 10:41:00 »
Vervolg van http://www.realitynet.org/forum/topic,21105.0.html. De eerste aflevering (ik moet hem nog zien) is net anderhalve dag geleden uitgezonden in de States en ik ben erg benieuwd.

Veel plezier met Survivor en ik hoop dat er net zo veel gereageerd gaat worden als bij de vorige serie!
« Laatst bewerkt op: 4-02-2006, 10:44:34 door Dzjengis Khan »

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Panama
« Reactie #42 Gepost op: 4-02-2006, 12:37:23 »
Jonge vrouwen team: Sally Schumann, Misty Giles, Courtney Marit, Danielle De Lorenzo ( blauw )

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Sally Schumann

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Misty Giles

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Courtney Marit

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Danielle De Lorenzo

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oude vrouwen team: Ruth Marie Milliman, Melinda Hyder, Cirie Fields, Tina Scheer ( paars )

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ruth Marie Milliman

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Melinda Hyder

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Cirie Fields

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Tina Scheer

"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Panama
« Reactie #43 Gepost op: 4-02-2006, 12:37:46 »
Jonge mannen team: Nick Stanbury, Austin Carty, Bobby Mason, Aras Baskauskas ( groen )

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Nick Stanbury

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Austin Carty

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Bobby Mason

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Aras Baskauskas

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oude mannen team: Bruce Kanegai, Daniel Barry, Shane Powers, Terry Deitz ( oranje )

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Bruce Kanegai

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Daniel Barry

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Shane Powers

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Terry Deitz
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Panama
« Reactie #44 Gepost op: 4-02-2006, 12:42:41 »
Ik heb de eerste aflevering gisteren bekeken. Vond hem wel aardig, maar niet zo spectaculair als de start van Palau of Guatemala.

Over de kandidaten is nog niet veel te zeggen na een aflevering, maar afgaand op de eerste aflevering denk (lees:hoop) ik dat Bobby Mason een van mijn favorieten gaat worden.

Ik ben benieuwd of Shane nog erg gaat flippen :P

Eerste boot was geen boot waar ik erg mee kan zitten. Al had ik liever iemand anders zien gaan ;)
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Ricknotyzed

  • Forumlid
Re: Survivor Panama
« Reactie #45 Gepost op: 4-02-2006, 13:08:17 »
Dit is mijn eerste Amerikaanse versie die ik gezien heb, en ik vond het allemaal een beetje goedkoop overkomen. In Nederland lijkt het allemaal net wat spectaculairder vind ik. Verder vind ik dat eiland in het midden wel vet, zal nog wel een grote rol gaan spelen. Erg onterecht wie er is weg gestemd. Ik zag op de officiele site dat de kampen volgende week al samen gaan, beetje jammer want ik vond 4 kampen ook wel leuk.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Survivor Panama
« Reactie #46 Gepost op: 4-02-2006, 13:19:45 »
Die foto's van dat jonge vrouwen team zijn wel leuk.. ::ok::

Re: Survivor Panama
« Reactie #47 Gepost op: 4-02-2006, 13:31:12 »
Favoriet? Op dit moment Terry Deitz. Hij lijkt voor mij erg op Fireman Tom, de winnaar van Palau. De vier youner men (akkoord, op Bobby Mason na) lijken mij niet ver te kunnen komen. Ik zie de as Terry-Daniel met Bruce ver komen. Bij de oudere vrouwen zie ik Ruth-Marie ook ver komen. Bij de jonge vrouwen zijn Danielle en Misty mijn favorieten.

Over de eerste aflevering wil ik nog kwijt dat ik Tina ook liever zag blijven, maar Curie heeft het goed gespeeld. Toch kan ik me niet voorstellen dat zij op lange termijn kansen heeft.

Meestal zijn in de eerste afleveringen de zwakste schakels het meest kwetsbaar. Misschien dat Curie of Melinda er volgende week dan ook uitgaat...

Oh ja, ten slotte ga ik er vanuit dat Shane het sowieso niet lang zal maken. Iemand die verslaafd is aan sigaretten zal moeten afkicken en daardoor of fouten maken, of het gewoon niet meer aan kunnen. In beide gevallen zal hij waarschijnlijk naar huis gaan...
« Laatst bewerkt op: 4-02-2006, 13:33:22 door Dzjengis Khan »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #48 Gepost op: 4-02-2006, 14:54:51 »
Dit is mijn eerste Amerikaanse versie die ik gezien heb, en ik vond het allemaal een beetje goedkoop overkomen.
Hmm, maar bij Expeditie Robinson moeten ze meestal voor een hoop filmisch spektakel zorgen, omdat de kandidaten in het begin nogal suffig zijn. Bij Survivor is het spektakel meer gebaseerd op de complotten en het wegstemmen, imho.
En goedkoop is het zeker niet, als je weet dat al die opdrachten bijna altijd voor éénmalig gebruik zijn. Dat wordt allemaal groots opgebouwd en vervolgens weer afgebroken. Terwijl de opdrachten van ER door tientallen landen gebruikt worden.

Maar ik vond het ook nog niet zo'n super aflevering. Tina vond ik lichtjes irritant, maar ik had ze liever niet zien vertrekken. Een beetje drama is ook wel leuk in zo'n reeks, vind ik.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor Panama
« Reactie #49 Gepost op: 4-02-2006, 16:44:52 »
Ik denk dat ik me ook maar eens ga wagen aan deze Amerikaanse show, ik kom wel terug als ik de eerste aflevering heb gezien. Als ik het woord complotten lees, dan kan het nooit saai zijn >:D

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #50 Gepost op: 4-02-2006, 17:39:04 »
Ik denk dat ik me ook maar eens ga wagen aan deze Amerikaanse show, ik kom wel terug als ik de eerste aflevering heb gezien. Als ik het woord complotten lees, dan kan het nooit saai zijn >:D
Ga ik ook doen Dais. Maar waar kan je de filmpjes downloaden dan? ???
🜃

Re: Survivor Panama
« Reactie #51 Gepost op: 5-02-2006, 00:05:33 »
Survivor Live ook weer gekeken, weinig verandert aan de format (vooral weer veel meelullen en huilen met de afgevallen kandidaten) maar Dalton Ross vertelde ook iets interessants. Hij was bij de opnames (jammer genoeg kan hij daarom geen voorspellingen meer doen, hebben we alleen Jenna over) en kwam op dag twee bij het kamp van de jonge mannen aan en zag ze bezig met honkbal. Met een kokosnoot als bal en een gemaakte knuppel waren ze erg druk bezig. Hun kamp bestond uit enkele bladeren en een paar stokken, maar er leek weinig aandacht aan besteed.
Dalton Ross was ook bij andere kampen geweest en hij vond dat het kamp van de oude mannen er het best uit zag. Nu zegt dit niet alles over het spel, je kunt hard werken en er toch snel uitvliegen, denk maar aan Tina. Maar ik vraag me af of de jonge mannen er mee wegkomen, als er straks een merge komt.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor Panama
« Reactie #52 Gepost op: 5-02-2006, 12:05:08 »
Inmiddels de eerste aflevering bekeken, moet nog wel ff wennen. Maar het concept is wel interessant, met dat 1 iemand als straf even alleen op een eiland moet zitten, maar daar ligt mooi wel een immuniteitsamulet. Je kan wel een enorme achterstand oplopen zo, maar als je teamgenoten jou eruit willen stemmen, lopen ze wel een risico, mocht jij die amulet net hebben gevonden. ;D

Re: Survivor Panama
« Reactie #53 Gepost op: 5-02-2006, 12:21:15 »
Het leuke hieraan is het bluf-element. Misty suggereerde al dat ze de amulet gevonden heeft, in de hoop dat zij er niet uitgestemd zou worden. Ik vond dat ze het er te dik bovenop legde, en daarom zou het als een boemerang terug kunnen werken op haar. Desondanks, ik was huiverig voor deze verandering, maar denk nu toch dat het goed kan uitpakken.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #54 Gepost op: 5-02-2006, 13:20:46 »
Ja sowieso kunnen ze best meteen degene wegstemmen die net van Exile Island terugkomt. Als die persoon de immuniteit heeft, zijn ze meteen van dat immuniteitsding vanaf.

Re: Survivor Panama
« Reactie #55 Gepost op: 5-02-2006, 15:49:34 »
Als ik bij de groep hoor die de 'exile-guy' moet afstemmen, zou ik een dealtje met hem maken als ik denk dat hij de amulet heeft. Ik wil natuurlijk niet door één lullige stem eruit liggen. Daardoor heeft zo'n iemand een machtspositie. Stel je toch voor dat je bij laatste 9 zet en je hebt die amulet. Alleen al door te dreigen de amulet te gebruiken zul je er nooit uitgestemd worden. Je kunt gewoon doorstomen richting laatste vier. In zo'n geval zou ik de amulet niet verbergen, maar juist laten zien.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #56 Gepost op: 5-02-2006, 16:45:18 »
Beetje suffige opening. Niet zo spectaculair als Palau bijvoorbeeld. :)

Ik vond het jammer dat Tina er uit lag. Die heeft zo geknokt voor een plaatsje in de show. Ze was eerst geselecteerd om mee te doen met Guatemala, maar moest toen op het laatste moment afzeggen omdat haar zoon was overleden aan dat auto-ongeluk. Ze zat nog midden in de rouwperiode, deze serie kwam misschien wat te snel voor haar.  :(
Van mij mogen die oude vrouwen nu alle proeven gaan verliezen.  >:D Maar ik ben bang dat de groepen volgende week al door elkaar gegooid worden en bv. Cirie bij Shane op het eiland komt.

Eerste favoriet: Aras.  ;D
Nog even niks.

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #57 Gepost op: 6-02-2006, 11:24:27 »
Dit is mijn eerste Amerikaanse versie die ik gezien heb, en ik vond het allemaal een beetje goedkoop overkomen. In Nederland lijkt het allemaal net wat spectaculairder vind ik. Verder vind ik dat eiland in het midden wel vet, zal nog wel een grote rol gaan spelen. Erg onterecht wie er is weg gestemd. Ik zag op de officiele site dat de kampen volgende week al samen gaan, beetje jammer want ik vond 4 kampen ook wel leuk.

Ik vind juist alles van de Amerikaanse versie vetter in beeld gebracht worden. Je zal het nog wel merken. Ook veel proeven zijn velen malen beter.

Kijk eens naar survivor10 palau. Mooie omgeving en leuke serie. Met downloads zit je ook altijd met de beeldkwaliteit die vaak lager is dan een tv uitzending. Daar moet je natuurlijk wel doorheenkijken. Beste kwaliteit zijn de files van zo ongeveer 350 mb.
at your service

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #58 Gepost op: 6-02-2006, 11:27:24 »
Ja sowieso kunnen ze best meteen degene wegstemmen die net van Exile Island terugkomt. Als die persoon de immuniteit heeft, zijn ze meteen van dat immuniteitsding vanaf.

Is wel weer gevaarlijk ook. Vaak is een complot zo dat iedereen op dezelfde stemt behalve natuurlijk diegene waar op gestemd wordt. Als die het idol heeft dan kan die met 1 stem dus eigenhandig bepalen wie er weg moet.
at your service

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #59 Gepost op: 6-02-2006, 11:29:59 »
Ga ik ook doen Dais. Maar waar kan je de filmpjes downloaden dan? ???
Via IRC of via een torrentracker. Isohunt.com is een zoekmachine. mininova.org daar staat de aflevering meestal wel de ochtend na de uitzending. Je hebt daar wel een programmaatje voor nodig. Bijvoorbeeld bitcomet, kun je allemaal zo downloaden.
at your service