Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 12925 keer)

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Aflevering 10
« Reactie #20 Gepost op: 17-12-2005, 13:48:23 »
Ik vind het erg jammer dat Erik is afgevallen, ik kreeg de laatste werken erg veel sympathie voor 'm. Lekker fanatiek, echt met het spel bezig, erg jammer dat hij weg moest.

Ik heb hetzelfde gevoel over Erik. Plus ik heb erg veel sympathie voor Dolf gekregen. Een man die veel blijkt te weten maar ook kan toepassen! Heel mooi om te zien.

Tja dan de edelen. Elkaar proberen te beschermen lukt toch niet dan maar je eigen hachje redden. Vooral Andreas is gefixeerd op de finale. Aangezien hij toch al met één been in de finale zit, laat hem dan maar regent blijven. Hoeven de armen zich geen zorgen over het schildje en kunnen ze nog steeds bepalen of de herendienst slaagt of niet.

Heel tactvol alleen maar op het konijn van Silke schieten. Heel vermakelijk! Inderdaad je eiegn graf graven.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 10
« Reactie #21 Gepost op: 17-12-2005, 14:08:25 »
Eigenlijk waren ze ook wel suffig bezig... beetje gaan zitten konkelen achter Silke dr rug. Silke, als politieagente, heeft daar heus wel voelsprieten voor! En dan heb ik het nog niet eens over dr vrouwelijke intuitie  8)


En Iris, als sluwe, heeft haar naam ook waargemaakt  ;)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Aflevering 10
« Reactie #22 Gepost op: 17-12-2005, 14:19:59 »
Ik moest wel lachen om de voice-over: "Olivier, de grootste varken van Oberon".
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #23 Gepost op: 17-12-2005, 15:08:29 »
Snap nog steeds dat gedoe met het schildje niet  :-\\ ??? ::dom::

Als Andreas zou moeten duelleren kan hij het schildje inzetten; heeft ie dan niet automatisch het duel gewonnen???  ???
en hoezo kan hij dan bijv. twee armen en/of edelen laten strijden??  :-\\ ???

Bovendien.....als er twee armen gaan strijden, mag dan één van de twee in het armenhuis blijven en de ander moet naar huis???  ???
En gaan er twee edelen strijden, eentje naar huis en wordt er dan een arme aangewezen om in het kasteel te komen???  :-\\ :-\\ :-\\

Tis me allemaal niet echt duidelijk hoor  :-\\
Btw; gisteren vergeten dat het kwam..... eerste kwartier gemist...pffff  ::) hihihi
 ::dom::  komt ook omdat ik er nog steeds niet geweldig veel aan vind  :-[ :-X ::)
hoewel ik de afl. van gisteren, dit is, hetgeen ik ervan gezien heb  :P  hehehe, vond ik eigenlijk best wel leuk; mooi duel ook  ::ok::
Mol moet, mol doet je goed!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 10
« Reactie #24 Gepost op: 17-12-2005, 15:15:03 »
Snap nog steeds dat gedoe met het schildje niet  :-\\ ??? ::dom::

Als Andreas zou moeten duelleren kan hij het schildje inzetten; heeft ie dan niet automatisch het duel gewonnen???  ???
en hoezo kan hij dan bijv. twee armen en/of edelen laten strijden??  :-\\ ???

Bovendien.....als er twee armen gaan strijden, mag dan één van de twee in het armenhuis blijven en de ander moet naar huis???  ???
En gaan er twee edelen strijden, eentje naar huis en wordt er dan een arme aangewezen om in het kasteel te komen???  :-\\ :-\\ :-\\


Als Andreas moet duelleren, kan hij iemand in ZIJN plaats laten duelleren en levert ie een schildje daarvoor in. Dat kan dus een edele zijn, maar ook een arme (in principe, niet als hij zich aan zijn belofte houdt n.a.v. zn eerste schildje). Van die twee die dan duelleren gaat er eentje naar huis, en is dat een edele dan zal er een plek vrijkomen in het kasteel.
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Philemon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #25 Gepost op: 17-12-2005, 15:19:48 »
 >:D Waarom hingen ze tijdens het duel niet écht aan hun nek?  :P
Dat zou het verloop van het spel wat korter maken  :P
Op z'n Zuid-Afrikaans: "Wat een pissies!"  ::zweep::
Ik had in ieder geval één van die messen bot gemaakt  >:D hehehe  ;D

Offline O_Melissa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Oberon_Melissa
Re: Aflevering 10
« Reactie #26 Gepost op: 17-12-2005, 17:26:11 »
Toen met dat konijnen schieten..toen schoot olivier een van silke om.en toen zei Andreas tegen olivier iets van : ,,goedzo''..ofsow..Silke hoorde dat..best wel domme zet van andreas om dat te zeggen in het ''openbaar''.
Andreas Mijn Koning...

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #27 Gepost op: 17-12-2005, 22:47:10 »
heb het begin nog niet eens gezien  :-\\ zal ik nu maar even gaan doen dan  ::)
Mol moet, mol doet je goed!

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #28 Gepost op: 17-12-2005, 23:15:24 »
Hmmmm....heb nu het begin gezien van de afl.
Wat een suffe proef zeg!! met die konijnen; helemaal niet eerlijk BAH  ::niet-ok::

En dat vervelende gekonkel... waarom kunnen mensen niet gewoon fair en eerlijk zijn tegen elkaar!
De koning/koningin van Oberon hoort toch een beter persoon te zijn dan wat ik tot nu toe voor zeverende types heb gezien, jemig  :-\\ :(
Tis maar een droevige vertoning vind ik; van mij mag Stella weer terug naar het kasteel, die vind ik eigenlijk nog het meest recht door zee en ook Dolf gun ik het om weer terug in het kasteel te 'geraken'

Zal volgende week toch Imelda wel gaan worden, want die heeft op de originele site van de Tros toch ook zo'n deftiger outfit aan hè?  :P
Mol moet, mol doet je goed!

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Aflevering 10
« Reactie #29 Gepost op: 18-12-2005, 16:33:55 »
Zal volgende week toch Imelda wel gaan worden, want die heeft op de originele site van de Tros toch ook zo'n deftiger outfit aan hè?  :P

Hier ben ik ook al ingetrapt! Het schijnt dat ze van alle deelnemers foto's hebben gemaakt als edele en als arme.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #30 Gepost op: 18-12-2005, 17:38:46 »
Ja en Dolf zowel als Olivier en Andreas staan alleen als arme uitgebeeld en die zitten of hebben al in het kasteel gezeten. Dat houdt geen steek, die bewering...

Offline lynnlynn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #31 Gepost op: 19-12-2005, 10:35:38 »
Weet iemand of Oberon wordt herhaald? Heb de laatste aflevering niet gezien maar kan nergens vinden of ik kan inhaken bij een herhaling...

anoniem 10311

  • Gast
Re: Aflevering 10
« Reactie #32 Gepost op: 19-12-2005, 11:56:06 »
Weet iemand of Oberon wordt herhaald? Heb de laatste aflevering niet gezien maar kan nergens vinden of ik kan inhaken bij een herhaling...

op uitzending gemist  kan je online de uitzending(en) terug kijken.

Offline Fredje Rookhol

  • Forumlid
  • Het rokend ettertje
Re: Aflevering 10
« Reactie #33 Gepost op: 19-12-2005, 20:36:02 »
Er zijn maar 12 afleveringen.
Aflevering 13 is een compilatie.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 10
« Reactie #34 Gepost op: 19-12-2005, 20:40:14 »
Er zijn maar 12 afleveringen.
Aflevering 13 is een compilatie.

lekker dan weer, en de finale is met hoeveel? share it with us!  ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Fredje Rookhol

  • Forumlid
  • Het rokend ettertje
Re: Aflevering 10
« Reactie #35 Gepost op: 19-12-2005, 21:21:35 »
Kan en mag ik niet vertellen dat begrijp je wel toch?
Wat ik wel kan vertellen is dat het heel spannend wordt.
Dit heb je nog nooit meegemaakt verassend,onverwacht en
toch weer niet?Denk ik?
lekker dan weer, en de finale is met hoeveel? share it with us!  ::)

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #36 Gepost op: 19-12-2005, 21:29:40 »
Dat begrijp ik... ik hoop dat de Fab 4 lang mag blijven strijden....