Auteur Topic: Visies op t spel  (gelezen 19001 keer)

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Visies op t spel
« Reactie #40 Gepost op: 27-12-2005, 19:02:16 »
komen die verwachtingen van de deelnemers van het smiechtforum ook nog hier? Die waren leuk om te lezen :P
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Visies op t spel
« Reactie #41 Gepost op: 27-12-2005, 19:09:53 »
Ja ik ben wel benieuwd wat ze van mij verwachtte, helemaal niks zeker.. ::)
🜃

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Visies op t spel
« Reactie #42 Gepost op: 27-12-2005, 20:37:08 »
juud staat der al ;)
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Visies op t spel
« Reactie #43 Gepost op: 27-12-2005, 22:16:54 »
juud staat der al ;)
dat is niet het lijstje van het smiechtenforum
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Visies op t spel
« Reactie #44 Gepost op: 27-12-2005, 23:23:16 »
Ik kan daar niet meer opkomen. Sorry!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Visies op t spel
« Reactie #45 Gepost op: 28-12-2005, 00:04:42 »
Hmm, dat van mij wordt niet echt een verhaal, maar meer losstaande feitjes.  :-\\

D**n postte, nog voordat het spel begon, vanalles in de Bar en ik antwoordde af en toe. Volgens mij ging het HIER een beetje van start toen hij postte dat ie met mij praatte, Aitan vervolgens iets deed en ik een opmerking maakte van 'Daar gaat mijn verbond'. Geheel verzonnen en van de pot gerukt, want er was toen nog gee nsprake van een verbond. Enkele dagen later kreeg echter wel een pm van d**n om te vragen of ik mee in een verbond wou. De Smiechters. En zo kwam het ook dat ik dacht dat D**n zo'n beetje de verantwoordelijke was van de Smiechters en ook van het Smiechtforum. (dat was misschien ook, I dunno, maar later, na het verraad van Chriz, dacht ik dus dat d**n ook mee in dat complot van chriz had gezeten)

Anyway... aanvankelijk ging het goed, al vertrouwde ik niet altijd iedereen.
Willem maakte leuke outfits. Ik deed er iets kitcherigs mee en stal de show en daardoor ook de speciale stem. Want ach iedereen vond dat ik er zo veel werk voor had ingestoken.
Een tijdje later deed ik helemaal niks voor een opdracht. Maar koekoe mocht beslissen wie de speciale stem zou krijgen, indien we wonnen. We hadden idd een pact. En hij had aan Daisy en Molcrazy laten weten dat ik de speciale stem mocht hebben als we zouden winnen. Hoewel ik dus niks geholpen had. Maar helaas wonnen we die opdracht niet. Jammer, want ik had eigenlijk wel de reacties willen zien als ik die speciale stem kreeg terwijl anderen ervoor gewerkt hadden.  ;D

Anyway, toen vond ik werk en had ik stukken minder tijd. Ik volgde het ook niet echt meer goed. Na een tijdje werd er op het Smiechtforum gepraat over wie we zouden wegstemmen. Ik stelde Eefjuh voor, zonder reden eigenlijk. Wou zien of iemand ook naar mij zou luisteren. Of misschien wou ik laten zien dat ik ook nog volop bezig was met het spel en ons complot.
Ik voelde echter wel nattigheid. Om een of andere reden had ik een naar gevoel en dit uitte ik ook op het forum. Dat ik een voorgevoel had en mijn twee speciale stemmen in wou zetten. Een witte stem waarmee ik een tegenstem op mij ongedaan kon maken en volgens mij had ik ook nog een zwarte stem (ofzo).
Niemand op smiechtforum probeerde me te overhalen om het niet te doen. Uiteindelijk besloot ik dat ik maar een beetje paranoid was. Maar dat was ik niet... als ik mijn gevoel gevolgd had, zat ik er nog in en lag Eefjuh eruit!  ::oink::

(hierna deel 2)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Visies op t spel
« Reactie #46 Gepost op: 28-12-2005, 00:05:07 »
(deel 2)
Het verraad van Chriz volgde. Aan de ene kant voelde ik me natuurlijk genaaid (door Chriz nog wel  ::hypocriet:: ) maar aan de andere kant vond ik het niet eens een ramp omdat ik er nog zo weinig mee bezig kon zijn.

Toen kwam ik op Obscura terecht. En iedereen sprokkelde de hele dag hout en het leek wel Sesamstraat in Teletubbieland. Of alsof iedereen Alfred J. Kwak was... "Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk!"
Er is een grens aan mijn vrolijkheid. Bovendien is Expeditie Robinson ook een en al sensatie en gedoe. Ik vond het dus wel een leuk idee om de knuppel in het hoenderhok te gooien. Ik verzon een of andere tactiek over het opsturen van de lijstjes. Een tactiek die nogal wat mensen vals vonden ofzo. Hier en daar nog eens posten dat er irritante pubertjes op Obscura zitten en klaar, de poppen waren aan het dansen. Lachen!

Ik jaagde er vooral Faabjuh mee in mijn harnas. Enige weken later mocht Faabjuh een stem uitbrengen op de eilandraad. Hij consulteerde alle mede-Obscurianen, wat ik persoonlijk wel nobel vond. Niemand verplichtte hem dat te doen, maar toch wou hij het democratisch oplossen.
Meteen bedacht ik dat als Koekoe en Eirc al hun speciale stemmen konden inzetten tegen Chriz en ook Faabjuh op Chriz zou stemmen, hij geen kans zou maken (zelfs als zijn complotgenoten ook al hún stemmen zouden inzetten). Maar klaag ende wee, weer werd duidelijk dat ik het spel neit echt meer volgde. Ik had namelijk niks gelezen over iets van dat het ene team nu iemand van het andere team weg moest stemmen ofzo (ik weet het nu zelfs al neit meer)
Desalniettemin leek het me toch nog leuk om via Faabjuh een stem op Chriz uit te brengen. Bovendien konden op dat moment de Obscurianen het vrijwillig opgeven en dan telden hun stemmen dubbel. Ik beloofde Faabjuh dat ik zou opgeven en hem bovenaan mijn lijst zou zetten als hij op Chriz zou stemmen. Hij stemde er mee in.
Later vernam ik echter dat er een grote kans was dat ik terug in het spel kon komen, odmat de leiders (guikie en koekoe) er blijkbaar nog een of andere medezeggenschap in zouden kunnen hebben. Eirc wist me te vertellen dat beiden mij terug wilden hebben. Aldus gaf ik het toch niet op, maar ik plaatste wel Faabjuh op nummer één en al zijn directe concurrenten ergens onderaan, zodat Faajuh genoeg punten zou hebben om door te gaan.

En Faabjuh ging door. Zelf lag ik eruit. Ook Eirc lag eruit, las ik, maar hij kwam op Grimm terecht. Even later kreeg ik bericht dat iemand het spel had verlaten en ik dus op Grimm terecht kon komen. Leuk, dacht ik, dan kan ik nog iets met Eirc bekokstoven. Helaas bleek vervolgens dat persoon die ik verving, Eirc was. :(

Meer heb ik niet echt meer gedaan. Een paar oproepen aan de vroegere Obscurianen om mede-Obscurianen Juudith en Faabjuh te steunen in de popi-poll, maar echt veel mocht het niet baten. :)

Ik heb enkel in het begin een oproep op een ander forum gedaan om op mij te stemmen, maar voelde me er een beetje zielig bij om naar stemmen te smeken. Ik stopte daar dus vrij snel mee.

Hmmm 't is toch nog een beetje een verhaal geworden zie ik nu...

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Visies op t spel
« Reactie #47 Gepost op: 28-12-2005, 00:10:22 »
Wauw wat word ik veel genoemd! ;D
🜃

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Visies op t spel
« Reactie #48 Gepost op: 29-12-2005, 11:34:31 »
\

waarom niet???  :\'(

nu vertrouwt helemaal niemand me meer :P en ik vind t jammer dat sommige mensen t te persoonlijk nemen en slecht tegen hun verlies kunnen. (en zelf organiseren blijft leuker  :-X )

Wie gaat er volgend jaar wel weer meedoen?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Visies op t spel
« Reactie #49 Gepost op: 29-12-2005, 11:36:22 »
Wie zegt dat er überhaupt volgend jaar iets komt? Ik zit mogelijk dan net in mijn afstudeerfase en hoe leuk ik het ook vind om het te doen, kan ik zoiets als dit er niet bij hebben. Maar niets is zeker nog, dus het blijft puur afwachten. En wellicht dan wel iets héél anders.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Visies op t spel
« Reactie #50 Gepost op: 29-12-2005, 11:43:41 »
Niet dat ik t ga organiseren ofzo, maar op het idee zit geen copyright, dus iedereen die t wil organiseren zou dat gewoon kunnen doen...en ik verwacht dat er vast wel weer 1 met het idee gaat lopen.

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Visies op t spel
« Reactie #51 Gepost op: 29-12-2005, 12:19:14 »
Niet dat ik t ga organiseren ofzo, maar op het idee zit geen copyright, dus iedereen die t wil organiseren zou dat gewoon kunnen doen...en ik verwacht dat er vast wel weer 1 met het idee gaat lopen.
::)
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Visies op t spel
« Reactie #52 Gepost op: 29-12-2005, 19:17:18 »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Visies op t spel
« Reactie #53 Gepost op: 29-12-2005, 22:53:25 »
en ik vind t jammer dat sommige mensen t te persoonlijk nemen en slecht tegen hun verlies kunnen. (en zelf organiseren blijft leuker  :-X )

Over wie heb je het in die zin? Want misschien komt het zo wel over in mijn post, maar ik wou alleen wraak nemen in het spel zelf, na het verraad. Mislukt natuurlijk, maar ik vond het leuk om toch nog iets of wat van een doel te hebben in het spel.

En zelf organiseren vind ik zelf ook leuker. o.a. al omdat je van iedereen weet op wie ze stemmen enzo.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Visies op t spel
« Reactie #54 Gepost op: 29-12-2005, 23:03:18 »
Nee, ik bedoel jou niet ;)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Visies op t spel
« Reactie #55 Gepost op: 30-12-2005, 11:22:25 »
You know me, ik denk overal dat het om mij gaat.

Maar blijkbaar ben ik niet zo belangrijk als ik denk  :(

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Visies op t spel
« Reactie #56 Gepost op: 30-12-2005, 12:01:21 »
Weetje hea, ik heb eens zitten kijken naar de popipolls in CSC 1 en 2, daar waren de winnaars Berth en MC in de eerste poll het populairst en in Survivor was dit Eck. Dus ik denk zo maar dat Eck wint.  ::jaja::
🜃

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Visies op t spel
« Reactie #57 Gepost op: 30-12-2005, 12:16:33 »
Nee, ik bedoel jou niet ;)
wie dan wel? ik val buiten schot,want men mag mij vanalles verwijten,maar "niet tegen mijn verlies kunnen" staat niet in mijn woordenboek  ::ohno:: ::ohno::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Visies op t spel
« Reactie #58 Gepost op: 30-12-2005, 12:18:00 »
Misschien bedoeld ie het algemeen.
🜃

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Visies op t spel
« Reactie #59 Gepost op: 30-12-2005, 12:35:38 »
nu vertrouwt helemaal niemand me meer :P en ik vind t jammer dat sommige mensen t te persoonlijk nemen en slecht tegen hun verlies kunnen. (en zelf organiseren blijft leuker  :-X )


En laat ik niet vergeten te vermelden dat me duidelijk aangegeven is dat ik hier niet gewensd ben. :D Ik heb er gisteren nog een pm over gekregen. Men staat niet positief tov mijn aanwezigheid hier. Logisch natuurlijk, want nounounou ik ben toch wel een lastpak hoor.  ::)