Poll

Welke twee vallen op oudjaarsavond af?

Floortje
0 (0%)
Charissa
1 (3.1%)
I-Jay
5 (15.6%)
Christon
8 (25%)
Aäron
0 (0%)
Angelique
1 (3.1%)
Ariel
0 (0%)
Renske
10 (31.3%)
Raffaëlla
0 (0%)
Harm
1 (3.1%)
Marescha
1 (3.1%)
Ellen
3 (9.4%)
Serge
2 (6.3%)

Totaal aantal stemmen: 17

Auteur Topic: Liveshow 1  (gelezen 17370 keer)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Liveshow 1
« Reactie #20 Gepost op: 31-12-2005, 23:04:16 »
En wat Floortje en Aaron betreft, ben ik helemaal met jou eens Menno.
Wat een kanjers op het laatst!!
Jaah ik vond ze ook erg goed! ::ok:: Wel achterlijk dat Aaron niet meer op tv mag! :o Dat mocht Jim en Jamai toch ook! ??? Of alleen maar omdat het oudjaar is? ??? Achterlijk! >:( ::niet-ok::
🜃

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 1
« Reactie #21 Gepost op: 31-12-2005, 23:14:24 »
Jaah ik vond ze ook erg goed! ::ok:: Wel achterlijk dat Aaron niet meer op tv mag! :o Dat mocht Jim en Jamai toch ook! ??? Of alleen maar omdat het oudjaar is? ??? Achterlijk! >:( ::niet-ok::

Misschien dat de regels aangescherpt zijn?
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Liveshow 1
« Reactie #22 Gepost op: 31-12-2005, 23:15:47 »
Misschien dat de regels aangescherpt zijn?
In ieder geval belachelijk. :P
🜃

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 1
« Reactie #23 Gepost op: 31-12-2005, 23:40:11 »
Dat Ariel en Clarissa op de stoelen zitten, is ook belachelijk :P
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Liveshow 1
« Reactie #24 Gepost op: 31-12-2005, 23:49:00 »
Zielig voor Ariël. Ik vind het best wel jammer. Renske was gewoon terecht maar dit niet.  :(
🜃

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Liveshow 1
« Reactie #25 Gepost op: 31-12-2005, 23:49:36 »
nee renske en ariel zijn eruit  :\'(
Menno is gek

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Liveshow 1
« Reactie #26 Gepost op: 31-12-2005, 23:51:30 »
Jaa en me pool klopt nu ook niet! :\'(
🜃

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Liveshow 1
« Reactie #27 Gepost op: 31-12-2005, 23:52:53 »
Jaa en me pool klopt nu ook niet! :\'(

nee ik had het egt helemaal fout gestemd ::schaam:: :\'(
Menno is gek

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Liveshow 1
« Reactie #28 Gepost op: 31-12-2005, 23:55:05 »
Ik had alleen Renske goed. :(
🜃

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 1
« Reactie #29 Gepost op: 31-12-2005, 23:56:00 »
Ik had ook alleen Renske goed...
Ik dacht echt dat Christon en Ellen er naast zouden moeten gaan zitten.

Maar waarom nu Charissa en Ariel...

Ik vind het echt erg dat Ariel eruit is. Ze was een van mijn favorieten!  :\'(  :\'(
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 1
« Reactie #30 Gepost op: 1-01-2006, 12:16:44 »
Ik vond 't ook volledig ontrecht dat Ariel eruit moest. 't was al niet eerlijk dat ze op de krukken moest, want ze was echt niet slecht gisterenavond. En dan de reden dat de jury haar naar huis stuurde!  ::) Ze wilden wel 'ns zien hoe de zwangerschap effect zou hebben op Charissa's stem en dus moest Ariel maar weg. Dus gewoon de sensatie die de zwangerschap met zich meebrengt gaat voor alles. 'n beetje Big Brother-achtige taferelen als je 't mij vraagt.  :-\\

Ik vond 't niveau gisteren trouwens echt enorm! Ik heb vooral genoten van de optredens van Aaron en Floortje.  ::ok::

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Liveshow 1
« Reactie #31 Gepost op: 1-01-2006, 16:13:24 »
De jury gaf haar een goed commentaar en dan sturen ze Ariel naar huis erg raar nogal >:( ::ohno::

Ik vond 't ook volledig ontrecht dat Ariel eruit moest. 't was al niet eerlijk dat ze op de krukken moest, want ze was echt niet slecht gisterenavond. En dan de reden dat de jury haar naar huis stuurde!  ::) Ze wilden wel 'ns zien hoe de zwangerschap effect zou hebben op Charissa's stem en dus moest Ariel maar weg. Dus gewoon de sensatie die de zwangerschap met zich meebrengt gaat voor alles. 'n beetje Big Brother-achtige taferelen als je 't mij vraagt.  :-\\
Heeft de jury dat echt gezegd? :o

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 1
« Reactie #32 Gepost op: 1-01-2006, 16:41:49 »
Nou iig wel iets wat hier op neer komt. Ze wilden zien hoe de zwangerschap verder effect zou hebben op de deelname van Charissa. Was trouwens ook wel grappig dat je hun jury-overleg gewoon kon volgen. Volgens mij was dat niet helemaal de bedoeling (waren ze vergeten de microfoons uit te zetten), maar je kon 'n hoop meekrijgen van wat er gezegd werd.

Ik vind de opzet van de liveshows trouwens goed verbeterd. Ik hoop tenminste dat ze nu iedere week met liveband en ballet gaan zingen, want dat maakt 't 'n stuk leuker en professioneler als meezingen met 'n bandje in je eentje op 't podium. Vorige serie was er al 'n hele verbetering dat er bij de laatste 4 show 'n liveband was, maar nu hebben ze er hopelijk voor gekozen om 't iedere week zo te doen.  :)

En ook leuk dat de kandidaten gewoon in de zaal mogen blijven zitten en niet meer naar 'n soort greenroom hoeven te vertrekken.  ::ok::

Offline n@ncy

  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 1
« Reactie #33 Gepost op: 4-01-2006, 19:55:21 »
Ik hoop tenminste dat ze nu iedere week met liveband en ballet gaan zingen, want dat maakt 't 'n stuk leuker en professioneler als meezingen met 'n bandje in je eentje op 't podium. Vorige serie was er al 'n hele verbetering dat er bij de laatste 4 show 'n liveband was, maar nu hebben ze er hopelijk voor gekozen om 't iedere week zo te doen.  :)

Was dat de vorige keer niet in alle liveshows dan die liveband  ??? Goh, dat weet ik helemaal niet meer  :-[
Maar inderdaad het is zo een stuk leuker met een ballet e.d.

Ik vond het ook wel ´grappig´ dat Aaron na 11 uur niet meer op tv mocht  :-X

Verder vond ik het niveau over het algemeen erg goed. Marescha viel me echt op, in positieve zin. Ariel naar huis is echt jammer. Eerlijk gezegd weet ik echt niet hoe Charissa zich dit ´avontuur´ zich nu allemaal voorsteld nu ze 5 maanden zwanger is. Op de weblog van Henkjan stond wel dat ze erg snel moesten beslissen en meegegaan zijn met het oordeel van het publiek en zo dus Ariel weggestuurd hebben. Het kwam alleen wel erg raar zijn strot uit  met een reden die nergens op sloeg  :-X
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 1
« Reactie #34 Gepost op: 4-01-2006, 20:03:46 »
Ja het kwam wel heel lullig eruit. Maar Martijn liep ze ook wel erg te pushen vanwege de tijd (heb geen idee hoe laat t was, heb het op video gezien zondag overdag).

Maar Renske eruit terecht, daarnaast had Christon moeten gaan, ik vind t nog steeds niks. ::ohno:: Ik denk dat Charissa het ook niet lang gaat volhouden (wellicht moet ze zaterdag al, ze had natuurlijk deze week al niet veel stemmen).