Auteur Topic: Serge  (gelezen 133559 keer)

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Serge
« Reactie #100 Gepost op: 11-02-2006, 23:07:53 »
Okey.. ik vond Serge een arrogant patsertje.. maar dit gun ik hem niet.. zoveel fans, zo populair zijn.. en dan een avond heel slecht zingen.. en er ineens uitliggen...

btg van me moeders mobiel moest op dus had 2 keer op Ellen gestemd.. misschien waren dat de stemmen die het verschil maakte ;)

Nee maar ik vind het eigenlijk niet terrecht, want hij was populair en beetje zielig :\'(

Maar nu is er dus nog maar 1 jongen, die wel goed kan zingen, maar niet gegnoeg om in de finale te komen denk ik...
Da Vincie

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Serge
« Reactie #101 Gepost op: 11-02-2006, 23:08:50 »
Die MaartJ_ee zien we hier vast ook nooit meer terug! Hoeft er niks meer vertaald te worden door jou, Faabjuh!!
 ::ok:: ::ok::
doe ff niet zo misselijk zeg

t zegt ook wle wat over het iq van de stemmers als ze rafaella die zwangeri s en nooit een idool kan worden laten zitten
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Serge
« Reactie #102 Gepost op: 11-02-2006, 23:09:33 »
doe ff niet zo misselijk zeg

t zegt ook wle wat over het iq van de stemmers als ze rafaella die zwangeri s en nooit een idool kan worden laten zitten

Sorry  ::schaam::

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Serge
« Reactie #103 Gepost op: 11-02-2006, 23:11:54 »
doe ff niet zo misselijk zeg

t zegt ook wle wat over het iq van de stemmers als ze rafaella die zwangeri s en nooit een idool kan worden laten zitten


Okey..niet slim om idd zwanger te worden tijdens idols, maar ze kan best een idool worden, want ze is een goede zangeres, maar teveel druk en stress zorgen denk ik voor haar wankelende prestaties..
Da Vincie

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Serge
« Reactie #104 Gepost op: 11-02-2006, 23:13:36 »
Okey..niet slim om idd zwanger te worden tijdens idols, maar ze kan best een idool worden, want ze is een goede zangeres, maar teveel druk en stress zorgen denk ik voor haar wankelende prestaties..
maar wat wil ze? tegen de tijd dat ze goed en wel idols gewonnen zou hebben en een album op gaat nemen is ze met zwangerschapsverlof, als ze terugkomt zijn veel mensen haar alweer vergeten
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Serge
« Reactie #105 Gepost op: 11-02-2006, 23:15:04 »
Discussieren over Rafaelle is beter in haar eigen topic, anders wordt dit zo onoverzichtelijk enz.
Da Vincie

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Serge
« Reactie #106 Gepost op: 11-02-2006, 23:15:13 »
maar wat wil ze? tegen de tijd dat ze goed en wel idols gewonnen zou hebben en een album op gaat nemen is ze met zwangerschapsverlof, als ze terugkomt zijn veel mensen haar alweer vergeten
Offtopic. ;D
🜃

Offline Limburgs;meadje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Serge
« Reactie #107 Gepost op: 11-02-2006, 23:15:48 »
Wat zijn jullie een zielige mensen zeg!
Beetje liggen te juichen omdat er iemand uit is ::ohno::
Hij komt er zeker nog wel!!
SERGE IS EN BLIJFT MIJN IDOOL!

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Serge
« Reactie #108 Gepost op: 11-02-2006, 23:16:14 »
Discussieren over Rafaelle is beter in haar eigen topic, anders wordt dit zo onoverzichtelijk enz.
dwz je hebt geen tegen argumenten meer? ;D

magoed ontopic dan maar weer he;)
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Serge
« Reactie #109 Gepost op: 11-02-2006, 23:16:57 »
Wat zijn jullie een zielige mensen zeg!
Beetje liggen te juichen omdat er iemand uit is ::ohno::
Hij komt er zeker nog wel!!
SERGE IS EN BLIJFT MIJN IDOOL!
Wat leuk voor je.

Maar wij hebben andere meningen over Serge.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Serge
« Reactie #110 Gepost op: 11-02-2006, 23:17:02 »
Wat zijn jullie een zielige mensen zeg!
Beetje liggen te juichen omdat er iemand uit is ::ohno::
Hij komt er zeker nog wel!!
SERGE IS EN BLIJFT MIJN IDOOL!
Nou, ik ben NOG STEEDS blij dat ie eruit is ::zwaai::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Serge
« Reactie #111 Gepost op: 11-02-2006, 23:18:44 »
Ik had echt nooit gedacht dat Serge naar huis zou gaan   ::ohno:: integen deel ik dacht Ellen maar, ik denk dat Ellen toch goed ligt bij het publiek.  ::jaja::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Serge
« Reactie #112 Gepost op: 11-02-2006, 23:19:06 »
Wat leuk voor je.

Maar wij hebben andere meningen over Serge.
Inderdaad, Nederland is een vrij land met vrijheid van meningsuiting. ::bravo::
🜃

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Serge
« Reactie #113 Gepost op: 11-02-2006, 23:24:07 »
Ik had echt nooit gedacht dat Serge naar huis zou gaan   ::ohno:: integen deel ik dacht Ellen maar, ik denk dat Ellen toch goed ligt bij het publiek.  ::jaja::

Je hoorde Ellen op een gegeven moment zelfs iets van "Jij bent toch door" fluisteren naar Serge. Ze was er zelf zeker van dat ze eruit ging (ik ook overigens) en daardoor moest ze zo huilen toen Serge genoemd werd ;)

Maar ik ben ook blij dat Serge eruit is. Ik vond hem tijdens zijn laatste optredens de laatste paar zaterdagen erg "fake" overkomen en van de overblijvers van Idols vind ik hem met Harm het minste zingen. Daarentegen heeft Harm humor en een eigen stijl en dat is iets wat bij Serge ontbreekt.
Voor mijn gevoel was het een Idols-kandidaat die enorm veel jonge (verliefde) meisjes achter zich aan had rennen, maar dat iedereen die een beetje verstand had van muziek voor de overige kandidaten ging.
Dus voor mij zeker terecht dat Serge moest gaan  ::tandpastasmiley::
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Serge
« Reactie #114 Gepost op: 11-02-2006, 23:24:53 »
Wat zijn jullie een zielige mensen zeg!
Beetje liggen te juichen omdat er iemand uit is ::ohno::
Hij komt er zeker nog wel!!
SERGE IS EN BLIJFT MIJN IDOOL!

Niet IEDEREEN..dus rustig aan met oordelen..
ik niet ::hypocriet::
Da Vincie

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Serge
« Reactie #115 Gepost op: 12-02-2006, 00:02:17 »
Ik juich niet dat Serge er uit ligt. Ik vind het wel terecht dat Serge nu Idols moest verlaten. Hij heeft zijn kans meer dan eens gehad, maar zijn zang blijft ondermaats. Een leuk bekkie is dus blijkbaar niet genoeg. Het pleit alleen maar voor het Nederlandse publiek dat men daar doorheen prikt.
er was eens......

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Serge
« Reactie #116 Gepost op: 12-02-2006, 00:03:52 »
Ik juich niet dat Serge er uit ligt. Ik vind het wel terecht dat Serge nu Idols moest verlaten. Hij heeft zijn kans meer dan eens gehad, maar zijn zang blijft ondermaats. Een leuk bekkie is dus blijkbaar niet genoeg. Het pleit alleen maar voor het Nederlandse publiek dat men daar doorheen prikt.
Hij heeft niet eens een leuk bekkie, het is gewoon vies mannetje ::kots::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Serge
« Reactie #117 Gepost op: 12-02-2006, 09:36:38 »
Willem toch wat een opmerking toch weer ::ohno::....snap niet waar je die conclusie vandaan haalt ???

...maar goed, Serge ligt er uit...jammer voor hem en al die meisjes die in hem een idool zagen...maarre ik vind Serge geen solsozanger, mss dat hij het beter doet in een boyband...mss dat de tijd ons dat nog zal leren
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Serge
« Reactie #118 Gepost op: 12-02-2006, 11:47:50 »
Ik vind het heel jammer dat Serge eruit is. Ik had het totaal niet verwacht. Raffaela en Serge waren mijn favorieten. Ik schrok dat ze allebei op de kruk kwamen dus ik hoopte dat ze niet samen over zouden blijven. Gelukkig mocht raffaela terug dus ik maakte mijn geen zorgen meer want ik dacht Ellen moet er nu toch uit. Tot dat Chantal zei: niemand meer dan....
Dus toen dacht ik shit het zou toch niet gebeuren en helaas Serge eruit. Ik vind het heel jammer   :\'( :\'(


Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Serge
« Reactie #119 Gepost op: 12-02-2006, 16:36:34 »
Willem toch wat een opmerking toch weer ::ohno::....snap niet waar je die conclusie vandaan haalt ???
Ik had 'ik vind' neer moeten zetten, sorry