Auteur Topic: Aäron  (gelezen 29224 keer)

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Aäron
« Reactie #20 Gepost op: 23-01-2006, 13:58:09 »
Daarom vind ik Harm ook 'leuk'. Als je hem ziet in die voorstukjes, geweldig. Al deed Aaron het ook leuk als Slash hoor!!! Maar fan van Harm: nou, niet echt. Hoop alleen wel dat hij samen met Floortje en Angelique bij de laatste 3 zitten.  ::zwaai::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aäron
« Reactie #21 Gepost op: 23-01-2006, 17:13:38 »
Daarom vind ik Harm ook 'leuk'. Als je hem ziet in die voorstukjes, geweldig. Al deed Aaron het ook leuk als Slash hoor!!! Maar fan van Harm: nou, niet echt. Hoop alleen wel dat hij samen met Floortje en Angelique bij de laatste 3 zitten.  ::zwaai::

Ik vond ze allemaal leuk om ze zo verkleed te zien ;-)
Maar ik hoop dat Floortje, Angelique en Raffaela als laatste 3 eindigen :D
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aäron
« Reactie #22 Gepost op: 23-01-2006, 17:17:11 »
Ik vond ze allemaal leuk om ze zo verkleed te zien ;-)
Maar ik hoop dat Floortje, Angelique en Raffaela als laatste 3 eindigen :D
Allemaal meiden zou wel is leuk zijn ja ::jaja::

Offline charlotjuh

  • Forumlid
Re: Aäron
« Reactie #23 Gepost op: 25-01-2006, 12:24:18 »
Aäron kan geweldig zingen!!!!!!! ::tandpastasmiley::

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aäron
« Reactie #24 Gepost op: 29-01-2006, 22:55:39 »
hallo luitjes, Omdat ik sinds kort actief lid ben geworden moet ik leren om te gaan met het programma waar deze site mee op word gebouwd. als oefening heb ik een stukje geschreven over mijn ontmoeting met Aaron (en om te proberen ook plaatjes bij gedaan)
nu heb ik van verschillende mensen vernomen dat het wel een leuk stukje is en wil het jullie daarom niet onthouden. de plaatjes komen er niet bij. veel leesplezier.

OK, dit is een serieuze poging voor mezelf om te kijken dat ik de cms een beetje onder de knie heb, maar waar moet ik het toch over gaan hebben dan.
Het verhaal moet grammaticaal een beetje kloppen en het moet natuurlijk ook nog een beetje boeiend zijn als het even kan...
Het is jammer dat de mol nog niet begonnen is anders zou ik afl. verslag daarvan kunnen schrijven en hoef ik niet zo diep te graven naar inspiratie waar het mij op dit moment zeer aan ontbreekt zoals je wel merkt aan dit nutteloze gezwets.Laat ik voor de fun es een plaatje toevoegen en kijken of ik daar iets zinnigs over kan zeggen.

Zoals je ziet heb ik voor Idols gekozen om een leuke anekdote over te vertellen. Het zit namelijk zo: Ik ben Aaron in het eggie tegen het lijf gelopen. Het was op een donderdag dat ik met mijn moeder een middagje ging shoppen. Nou wil het feit dat ik in het bezit ben van een paar behoorlijke kuiten en ik dus niet in die smalle laarsjes van de V&D kan komen. Een winkelde dame hoorde van mijn probleem en zij als je daar en daar heen gaat, daar hebben ze laarzen voor mensen met dikke kuiten. Dus ons ma en ik op zoek naar de betreffende winkel.

Zie ik daar Aaron in de winkel. ::oink:: Ik denk: Owww die is vast bij zijn vriendin op bezoek en ga door met laarzen passen. Uiteindelijk vond ik een laars die goed zat en wilde graag de andere laars ook even aan dus ik naar de winkeldame en vraag haar om de tweede laars. Zegt zij :"Die pakt hij wel even." en die hij was dus Aaron ::rofl:: .Nou heb ik die middag 1 grote fout gemaakt : in plaats van hem over realitynet te vertellen ben ik keurig netjes en beleeft gebleven (kun jij dat? ja dus)en heb hem hem enkel veel succes gewenst, waarop hij die mooie glimlach van hem tevoorschijn toverde.

"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aäron
« Reactie #25 Gepost op: 29-01-2006, 23:00:15 »
Hartstikke leuk verhaal Maud.  ::ok:: ::ok::


Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aäron
« Reactie #26 Gepost op: 29-01-2006, 23:03:28 »
dankje nicky  :-*
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aäron
« Reactie #27 Gepost op: 30-01-2006, 21:12:13 »
Echt grappig dat je Aaron hebt gezien zeg! En ook nog laarzen hebt gepast die hij had gehaald! Heb je ze nog gekocht trouwens?  :)  Na die betoverende glimlach van 'm kon je vast niet meer weigeren.  ;D

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aäron
« Reactie #28 Gepost op: 30-01-2006, 21:14:09 »
Hmmmm, nou staat er een heel verhaal (best leuk geschreven) over je ontmoeting met Aäron... maar er staat niks ECHT over je ontmoeting dan met hem, en wat je tegen hem zei en hoe hij daarop reageerde...lijkt me ook wel leuk om te weten..
Da Vincie

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aäron
« Reactie #29 Gepost op: 30-01-2006, 22:41:09 »
de laarzen heb ik gekocht nadat ik hem heb gevraagd of ze niet af zouden zakken omdat ik anders koude kuiten zou krijgen en dat zou niet het geval zijn en als ze beetje flubberde zou dat ook best staan(want dat had ik ook gevraagd). verder heeft hij mij gevraagd of ik nog een spuitbus wilde om de schoenen waterdicht en vuilvrij te houden (die heb ik niet gekocht) toen heeft hij gezegd dat is dan 49,95 en  toen ik betaald had nog: veel plezier ermee en toen heb ik geantwoord met dankjewel en jij veel suc6 waarop ie dus die glimlach gaf en toen ben ik de winkel uitgelopen.

Zoals ik als beschreef in stukje ben ik netjes gebleven, daarmee bedoelde ik dus dat ik hem niet het hemd van zijn lijf ben gaan vragen. achteraf jammer dat ik op dat moment niet aan rn heb gedacht om hem te strikken voor een column ofzo.

Mijn moeder had trouwens de neiging om zijn broek op te hijsen wnat die hing heel stoer op half 11 hahaha.
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aäron
« Reactie #30 Gepost op: 31-01-2006, 21:54:38 »
Je kunt ook nog een keer langsgaan en vragen of die tijd heeft voor idd iets van een interview ofzo :D Of bellen naar de schoenenzaak en vragen of en wanneer die tijd heeft :P
Da Vincie

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aäron
« Reactie #31 Gepost op: 4-02-2006, 21:52:35 »
Je mag nog even blijven van mij, ook al denk ik dat dit niet gebeurd.
🜃

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Aäron
« Reactie #32 Gepost op: 4-02-2006, 21:56:02 »
Je mag nog even blijven van mij, ook al denk ik dat dit niet gebeurd.
Ik vrees dat voor Aaron gauw het avontuur voorbij zal zijn..
Zeker omdat hij al een paar keer op de kruk heeft gezeten..

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aäron
« Reactie #33 Gepost op: 4-02-2006, 21:58:52 »
hij zong 3 minuten constant hetzelfde..

Vandaag is het echt gedaan met Aaron

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aäron
« Reactie #34 Gepost op: 4-02-2006, 22:55:46 »
Aaron is afgevallen!! :(

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aäron
« Reactie #35 Gepost op: 4-02-2006, 22:55:47 »
Jammer, maar ik had het wel verwacht. En me hele pool klopt! ;D
🜃

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aäron
« Reactie #36 Gepost op: 4-02-2006, 22:56:17 »
Jammer, maar ik had het wel verwacht. En me hele pool klopt! ;D
bij mij ook  :D

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Aäron
« Reactie #37 Gepost op: 4-02-2006, 22:59:47 »
Het was wel een schatje..
Hij moest toch nog een trantje weg pinken..
Maar ik denk dat hij er wel zal komen in de toekomst..
Want hij is nog erg jong..
Met 17 jaar heb je nog een hele toekomst voor je..

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aäron
« Reactie #38 Gepost op: 5-02-2006, 08:26:42 »
Ik had het al zien aankomen...jammer hoor, maar Aärron maak nu eerst je studie af joh...dat gaat nu veel gemakkelijker dan op latere leeftijd sprak de juf in spe en op latere leeftijd ;)

Je hebt je best gedaan, maar helaas waren er kandidaten bij die mooier zongen dan jij :)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline ceeLi

  • Forumlid
Re: Aäron
« Reactie #39 Gepost op: 5-02-2006, 11:53:59 »
NEEEYY IK VIND HEM NIET LEUK