Auteur Topic: Ellen  (gelezen 52446 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ellen
« Reactie #80 Gepost op: 25-02-2006, 22:53:54 »
Ellen  ::oink:: Gelijk met Floortje.  ::ohno::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ellen
« Reactie #81 Gepost op: 25-02-2006, 23:04:07 »
Je was goed, maar je moest echt weg! ::niet-ok::
🜃

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ellen
« Reactie #82 Gepost op: 25-02-2006, 23:05:34 »
Ja, zo voelde ik me ook toen de uitslag bekend gemaakt werd ;)

Ik vond Ellen vanavond wel goed, maar ik vond Angelique in het tweede nummer beter. Het eerste nummer vond ik wel slecht overigens...
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ellen
« Reactie #83 Gepost op: 26-02-2006, 10:50:03 »
Ik ben echt blij dat Ellen door is ::jaja:: :) :D

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ellen
« Reactie #84 Gepost op: 26-02-2006, 11:46:24 »
Ik ben echt blij dat Ellen door is ::jaja:: :) :D

same here ::jaja::...ik vind het een hele goede zangeres met een mooi stemgeluid...echter is ze voor de jongeren onner ons denk ik minder een idool dan bijvb een raffaella...die ik weer geen idool vind
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline n@ncy

  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ellen
« Reactie #85 Gepost op: 26-02-2006, 13:37:01 »
same here ::jaja::...ik vind het een hele goede zangeres met een mooi stemgeluid...echter is ze voor de jongeren onner ons denk ik minder een idool dan bijvb een raffaella...die ik weer geen idool vind

Helemaal mee eens  ::jaja::
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ellen
« Reactie #86 Gepost op: 26-02-2006, 14:01:11 »
Heel erg terecht dat ze door is. Ze is nu al drie shows minstens een van de betere. Mooi dat ze gisteren de beloning heeft gekregen die ze verdiend. Dit was echt haar thema. Ze was goed, en ze zong met een plezier en enthousiasme die ze nog nooit heeft laten zien. Ze was ook gewoon goed.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ellen
« Reactie #87 Gepost op: 26-02-2006, 14:05:31 »
same here ::jaja::...ik vind het een hele goede zangeres met een mooi stemgeluid...echter is ze voor de jongeren onner ons denk ik minder een idool dan bijvb een raffaella...die ik weer geen idool vind

Ik ben sowieso niet iemand die snel fan van iemand is. Iemand goed of leuk vinden okee, maar echt fan... euhm nee...

Al vanaf dat Ellen auditie deed, was ik (o.a.) voor Ellen. Ze zong zo makkelijk en zo krachtig. Maar in de liveshows waren er toch vaak optreden dat ik Ellen minder vond. Zoals ik al eerder aangaf, vind ik dat ze erg vlak zingt. Weinig hoge uithalen erin en dat maakt het allemaal mat en vlak en dat is wel jammer.
Komt misschien ook omdat ze een vrij lage stem heeft. Floortje en Angelique hebben beide een hoge stem en dat vind ik beter tot zijn recht komen in een hele hoop nummers.

Niettemin straalde Ellen gisteravond en was ze heel goed. Maar ik zie toch liever Floortje of Raffaela Idol2006 worden (of ik had nóg liever Angelique zien winnen :P)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Tessiejj..

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ellen
« Reactie #88 Gepost op: 26-02-2006, 21:07:36 »
Ik vond eerst dat ellen weg moest maar nadat ze gister zo goed heeft gezongen vind ik dat ze het wel verdiend heeft om door te gaan.
......

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ellen
« Reactie #89 Gepost op: 27-02-2006, 07:03:32 »
Ik hou dus meer van zangeressen met een warm stemgeluid, vandaar dat ik dus graag naar Ellen luister :D Ik hou dus niet zo van altijd maar die hoge uithalen in een liedje...
Maar ik denk ook dat Ellen er volgende week uitgaat, of ze moet zich zo gigantisch weten te herstellen. Ze heeft in ieder geval wel hele mooie liedjes om te zingen...dat kan weer een pluspunt voor haar zijn ;)

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ellen
« Reactie #90 Gepost op: 27-02-2006, 10:58:50 »
Ik hou dus meer van zangeressen met een warm stemgeluid, vandaar dat ik dus graag naar Ellen luister :D Ik hou dus niet zo van altijd maar die hoge uithalen in een liedje...

Waarschijnlijk houd jij dan ook wel van liedjes die een beetje de jazz- en blueskant op gaan. Voor mij hoeft dat dus absoluut niet. De nummers die Ellen ten gehore bracht vond ik supergoed gebracht, maar ze spreken me niet aan.
En ook het nummer van "Frank Sinatra" in de liveshow was niet aan mij besteed :)

Ik houd dan meer van de zang van Angelique en Raffaela die heerlijke uithalen kunnen geven.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ellen
« Reactie #91 Gepost op: 27-02-2006, 12:38:19 »
Waarschijnlijk houd jij dan ook wel van liedjes die een beetje de jazz- en blueskant op gaan. Voor mij hoeft dat dus absoluut niet. De nummers die Ellen ten gehore bracht vond ik supergoed gebracht, maar ze spreken me niet aan.
En ook het nummer van "Frank Sinatra" in de liveshow was niet aan mij besteed :)


ik ben idd een type die wel graag naar  jazzy en bleus achtige muziek mag luisteren...dat heb je dus goed ingeschat...het nummer van Frank heb ik gemist, toen zat ik even met mijn hoofd bij de OS ::schaam::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ellen
« Reactie #92 Gepost op: 27-02-2006, 13:36:53 »
Geef mij maar meer de echte pop nummers en zangers. Zoals Phil Collins enzo.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Suusj

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Chantal You're my Star!
Re: Ellen
« Reactie #93 Gepost op: 28-02-2006, 16:18:10 »
Ellen was echt geweldig ! Ik zat zelf in de zaal en ik heb der naderhand ook nog even gesproken. Ze is echt een schat  ::trots::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ellen
« Reactie #94 Gepost op: 5-03-2006, 07:20:55 »
Ellen je hebt het hardstikke goed gedaan! ::ok:: ::ok:: ::ok::
ik had je een finaleplek zekerwel gegund, maar toch denk ik ook dat je je nu veel rustiger kunt voorbereiden op een muziekcarriere....Zet hem op en laat Nederland een poepie ruiken met je eerste single, die fantastisch gaat worden ::helderziend:: ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: Ellen
« Reactie #95 Gepost op: 5-03-2006, 11:43:22 »
volgens mij houd bakkertje ook van Margriet Eshuis, Ellen Foley en Janis Joplin en niet vergeten Aretha Franklin

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ellen
« Reactie #96 Gepost op: 5-03-2006, 11:45:20 »
Wel jammer niet dat je naast Raffaëla staat. :(

Maar ik vond je niet heel erg sterk zingen. :-\\
🜃

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ellen
« Reactie #97 Gepost op: 5-03-2006, 13:31:31 »
Ze had niet de meest aansprekende nummers, maar ze was wel gewoon goed. We zullen vast nog wel iets van haar horen, de meest succesvolle  nederlandse idols-deelnemers hebben ook niet gewonnen.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Ellen
« Reactie #98 Gepost op: 5-03-2006, 16:12:07 »
ik vond haar muziekkeuze juist wel erg goed. jammer dat ze er uit is.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Ellen
« Reactie #99 Gepost op: 5-03-2006, 16:14:06 »
Had liever Rafaëlla zien gaan, maar dit is wel terecht, ze heeft elke week op de kruk gezeten zo'n beetje