Poll

Volgend seizoen Idols nog een keer Chantal Janzen als presentatrice ?

Absoluut, geen twijfel mogelijk!
Ja, ze doet het leuk
Ze wordt steeds beter, als dit zich door blijft zetten, JA
Maakt mij niks uit, ik zie wel
Nee, niet zo;n goede presentatrice
Absoluut NIET, vreselijk !

Auteur Topic: Chantal Janzen  (gelezen 57767 keer)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chantal Janzen
« Reactie #20 Gepost op: 8-01-2006, 09:55:40 »
Chantal is zeker leuker dan Tooske..Tooske is :-X

Gisteren vond ik haar al wel relaxter dan voorgaande uitzendingen en deed ze het beter dan voorheen!

En ik vind het geweldig dat ze zo meeleeft met de kandidaten, gisteren had ze tranen in de ogen bij het vertrek van Charissa ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Chantal Janzen
« Reactie #21 Gepost op: 8-01-2006, 11:36:28 »
En ik vind het geweldig dat ze zo meeleeft met de kandidaten, gisteren had ze tranen in de ogen bij het vertrek van Charissa ::ok::

Dat viel mij idd ook al op!  ::jaja::

Chantal is wel een vrouw die er vak verstaat! Ze is jong en heeft zeer veel talenten  ::jaja::
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Chantal Janzen
« Reactie #22 Gepost op: 8-01-2006, 14:03:15 »
Ik heb het gisteren niet gezien..was het leuk ?
Maar moest 'Tal' echt huilen toen die ene vrouw moest vertrekken ? Chantal heeft idd ook erg veel ervaring met audities en afgewezen worden dus kan ze een grote steun zijn voor de kandidaten.

Maar presenteren is natuurlijk ook nieuw voor haar, vinden jullie dat ze elke week wel een stukje beter wordt, en spontaner/ minder zenuwachtig, wat dan ook ? OF zijn er nog steeds veel mensen die tegen haar zijn als presentatrice ..
Da Vincie

Offline n@ncy

  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chantal Janzen
« Reactie #23 Gepost op: 8-01-2006, 14:16:27 »
Ik vind haar wel ´groeien´. Ben niet tegen haar als presentatrice, was wel tegen Tooske  ::niet-ok::
Ze zou het niet alleen kunnen presenteren, maar zo naast iemand gaat wel. Alhoewel naast Martijn toch miss te hoog voor haar gegrepen is. Martijn springt er stukken boven uit (letterlijk is het net andersom  ;D  )
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Chantal Janzen
« Reactie #24 Gepost op: 8-01-2006, 22:58:15 »
Alhoewel naast Martijn toch miss te hoog voor haar gegrepen is. Martijn springt er stukken boven uit (letterlijk is het net andersom  ;D  )

Meneertje Krabbé heeft ook wel iets meer ervaring met presenteren, he, dus ze kan nog makkelijk groeien in haar kwaliteiten.
Da Vincie

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chantal Janzen
« Reactie #25 Gepost op: 8-01-2006, 23:29:40 »
Maar presenteren is natuurlijk ook nieuw voor haar, vinden jullie dat ze elke week wel een stukje beter wordt, en spontaner/ minder zenuwachtig, wat dan ook ? OF zijn er nog steeds veel mensen die tegen haar zijn als presentatrice ..

Ik ben nog steeds tegen haar als presentatrice.
Wij hebben vanavond de aflevering van gisteravond nog gekeken omdat we gisteravond niet thuis waren en Chantal ging in deze aflevering wéér vaak de mist in. Er waren momenten dat ze niet wist wat ze moest zeggen; "Dan gaan we nu de stemmen...euh... *wat moet ik ook alweer zeggen*..euh... opmaken!" en zo waren er nog meer momenten. Je KAN als presentator/presentatrice niet staan euh'en en even niet weten hoe je de rest van de zin af moet maken. Kan altijd een keer gebeuren, maar Chantal heeft het meerdere keren per uitzending en dat vind ik gewoon onkunde.

Evenals vorige week toen ze een 0909-nogiets nummer voor moest lezen. "Het nummer is 0900-nogiets." Op zo'n moment faal je als presentatrice, want mensen die niet kijken, maar luisteren, bellen wel naar een verkeerd nummer.
Zo ook de plaatsnaam van de winnaar van de bel/sms actie. Die woonde in Wormer ofzo. En toen dacht zij waarschijnlijk "Huh, die plaats bestaat helemaal niet?!" en zij maakte er "Wormer... euh.. veer" van. Ze plakte na 1 of 2 seconden die veer er nog aan, terwijl er toch écht Wormer stond.
Minpunt.. je moet als presentatrice geen dingen bij gaan verzinnen of denken dat de redactie het niet goed heeft.

En dan kan ze nog zo meeleven met de kandidaten of nog zo'n leuke uitstraling hebben, ze krijgt van mij gewoon een dikke 0 voor presentatie. Want.. professioneel is ze niet.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline theo fijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Chantal Janzen
« Reactie #26 Gepost op: 9-01-2006, 05:24:04 »
Het is logisch dat ze fouten maakt het is live en dan maken ze wel meer fouten en het kan er niet uit geknipt worden.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chantal Janzen
« Reactie #27 Gepost op: 9-01-2006, 09:32:17 »
Het is logisch dat ze fouten maakt het is live en dan maken ze wel meer fouten en het kan er niet uit geknipt worden.

Mag je dan elke uitzending 5-6 fouten maken?
Er zijn méér programma's live en daar zie ik het de presentatoren en presentatrices niet in doen of ten hoogste een enkele maal.

Jij praat het goed omdat het er niet uitgeknipt kan worden. Oftewel... je kan fout op fout maken, had het maar niet live moeten zijn.
Nee, jij als presentatrice (of presentator) dient zo professioneel te zijn dat je gewoon nooit zonder woorden komt. L*l er een staartje aan, maar ga niet seconden lang staan hakkelen en euh'en omdat je niet op 1 bepaald woord kunt komen. Martijn is een goed voorbeeld van het tegendeel van Chantal. Die schudt de woorden gewoon uit zijn mouw en staat ook wel eens even te twijfelen. Maar daarbij heb je tenminste als kijker niet het idee dat je de woorden uit zijn mond moet trekken.

Ik heb meerdere malen per uitzending het gevoel van *zucht* of *diepe zucht* als ik Chantal zie presenteren en dat kan nooit de bedoeling zijn.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline n@ncy

  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chantal Janzen
« Reactie #28 Gepost op: 9-01-2006, 13:05:33 »
Goh, die dingen vallen mij niet zo erg op eik. Ik let er eerlijk gezegd ook wat minder op, en zie haar meer als soort ´aanvulling´ op Martijn.  Daarom verwacht ik ook geen superprofessionaliteit van Chantal (wel van Martijn daarentegen). Bovendien maak ik dan toch weer de vergelijking met Tooske, weet je hoe vaak zij hakkelde en fouten maakte  ::) Tja, het kan niet, maar ach, op de 1 of andere manier vindt ik het bij Chantal niet zo storend...
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chantal Janzen
« Reactie #29 Gepost op: 9-01-2006, 13:10:36 »
Goh, die dingen vallen mij niet zo erg op eik. Ik let er eerlijk gezegd ook wat minder op, en zie haar meer als soort ´aanvulling´ op Martijn.  Daarom verwacht ik ook geen superprofessionaliteit van Chantal (wel van Martijn daarentegen). Bovendien maak ik dan toch weer de vergelijking met Tooske, weet je hoe vaak zij hakkelde en fouten maakte  ::) Tja, het kan niet, maar ach, op de 1 of andere manier vindt ik het bij Chantal niet zo storend...

Grappig, want mij valt het juist weer wél op ;-)
Ik vond het bij Tooske minder storend juist. Die stond wel vaak te hakkelen, maar ze was wel een waterval van woorden waardoor het er in elk geval nog vloeiend uit kwam, al was het dan met euh-tjes ;) Bij Chantal heb ik soms echt het idee dat ik de woorden eruit moet trekken waardoor ik me er dan wel aan erger.

Maar zal zeer zeker een kwestie van smaak zijn en van "waar erger ik me aan." Ik heb al een paar keer gehad dat ik diep moest zuchten en me ergerde en sindsdien valt elk foutje me op waarschijnlijk  ;D
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline n@ncy

  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chantal Janzen
« Reactie #30 Gepost op: 9-01-2006, 13:14:44 »
Maar zal zeer zeker een kwestie van smaak zijn en van "waar erger ik me aan." Ik heb al een paar keer gehad dat ik diep moest zuchten en me ergerde en sindsdien valt elk foutje me op waarschijnlijk  ;D

 ;D Dat had ik juist bij Tooske en heb ik nu bij I-Jay  :-X
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Chantal Janzen
« Reactie #31 Gepost op: 9-01-2006, 16:02:07 »
Afgelopen zaterdag was Chantal heel erg ziek, waardoor ze er ook niet was toen ik naar de musical Beauty and the Beast ging, maar ze was dus heel erg ziek en zei daarom niet zo veel als anders, maar ja het progr. is live he dus dan moet je er altijd staan.

Mij vallen die foutjes idd ook niet echt op van haar, ik zie haar ook een beetje als een leuke aanvulling van Martijn, foutjes worden altijd wel gemaakt zo live bij zo'n show.
Da Vincie

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Chantal Janzen
« Reactie #32 Gepost op: 9-01-2006, 16:07:54 »
Dat viel mij idd ook al op!  ::jaja::

Chantal is wel een vrouw die er vak verstaat! Ze is jong en heeft zeer veel talenten  ::jaja::

Daar ben ik het mee eens  ::jaja:: Chantal is zeer jong en kan goed communiceren met de kandidaten uit Idols en dat is heel leuk om te zien, ook heeft ze een duidelijke stem veel duidelijker als die van Tooske. Ze vult Martijn goed op en presenteren samen heel leuk.  :)

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Chantal Janzen
« Reactie #33 Gepost op: 14-01-2006, 19:57:03 »
Jeeh, vanavond weer Chantal Janzen die schitterd in Idols ;) hoe zal ze der vanavond uitzien ?:p
Hmm is ook afhankelijk van het thema, we zullen zien :)
Da Vincie

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chantal Janzen
« Reactie #34 Gepost op: 14-01-2006, 21:35:24 »
Ik vind dat Chantal er steeds beter in komt te zitten ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Chantal Janzen
« Reactie #35 Gepost op: 15-01-2006, 00:51:32 »
Ja het ging goed dit keer! Ik denk dat het ook beter is dat Martijn de mensen aankondigt en dat Chantal dan de kandidaten een hart onder de riem steekt. Dat is een goede rolverdeling, zoals ze deze liveshow hebben gedaan. ::ok::
🜃

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Chantal Janzen
« Reactie #36 Gepost op: 15-01-2006, 01:44:24 »
Gewoon een Lekkerding  8) Niks meer aan doen! die wil ik voor mijn verjaardag! ::)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chantal Janzen
« Reactie #37 Gepost op: 15-01-2006, 10:32:48 »
Ik vond haar gisteren heel leuk presenteren. Vooral de backstage aflevering was erg lachen, ook met Martijn. Top!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline n@ncy

  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chantal Janzen
« Reactie #38 Gepost op: 15-01-2006, 15:11:07 »
Ik vond haar gisteren heel leuk presenteren. Vooral de backstage aflevering was erg lachen, ook met Martijn. Top!

goh cynneke, niet veel gezucht dus gisteravond  :P ;)
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Chantal Janzen
« Reactie #39 Gepost op: 15-01-2006, 15:35:58 »
Haha jeeh, cynneke is ook een positief over mevrouw Janzen :)
Ik vond ook dat ze het dit keer erg goed deed :)

Wel een beetje een dom grapje by the way, dat ze net deed alsof ze ook niet kon lezen, want christon snapte het niet helemaal.. Maar ik vond dat ze het erg leuk deed, en ook die backstage aflevering was erg leuk :) Kheb weer genoten ;)
Ik vond alleen haar kleding beetje tegenvallen :P
Maar zie je, ze kan het wel :D Ze deed idols harstikke leuk, en tsjah, Martijn was natuurlijk ook goed, maar dat weet iedereen wel
Da Vincie