Nieuws Vul nu de Wieisdemol.com Enquête in!
Totaal aantal stemmen: 17
Poll gesloten: 14-01-2006, 00:27:10
Ik wordt Lid
Wat krijg je er voor terug?!?!:* Een super de luxe, schitterende, fantastische maar ook geweldige ondertitel!* Gratis drank in bar "De Gouden Schaats", want als fan hoef jij geen 3,50 te betalen!!* Een goudenplak! (want dat is natuurlijk gewoon een zekerheidje met jullie steun!)
Een fantastische ondertitel heb ik reeds,
gratis drank krijg ik al dankzij de goedheid van Megan, (cf chat)
en die gouden plak ga ik ook al halen.
Megan en Guikie op oefenstage
Ja, welke dan?? ik zie dr geen...
Ze is je denk ik vergeten te pmen, dat jou gratis drank vergunning is ingetrokken!
Ik zie zat reden om WEL fan te worden
Winnaar CSC II
Kom kom, dat geloof je nou toch zelf niet.
Na teveel drank zou ik dat waarschijnlijk ook wel zien.
Nou... Dat is idd het vermelden waard
Het mooie is, dat ik de baas ben in die Bar ... Dus ik geloof het wel degelijk!
je praat nu al onzin, dus als je drank op hebt zal het idd alleen nog maar erger worden
Blij dat we het daarover eens zijn.
Tsss, machtsmisbruik, hoe laag.
Het was een reactie op JOUW woorden.
Echt talent zoals Koekoe en ik hoeft geen zieltjes te winnen om de wedstrijd te winnen.
Nu de wedstrijd zaterdag al is! zullen Megan en Ik overleg plegen over onze fanclub! Dus als er nieuws is, komt dat
Ik wacht vol ongeduld. Als je met leuke acties komt, sluit ik me mss wel aan.
>>> Oproep <<<Steun Megan en Guikie NU in de strijd tegen de twee zuiderburen!!!, En word lid van de Megan&Guikie BOBFanclub! [Wat krijg je er voor terug?!?!:* Een super de luxe, schitterende, fantastische maar ook geweldige ondertitel!* Gratis drank in bar "De Gouden Schaats", want als fan hoef jij geen 3,50 te betalen!!* Een goudenplak! (want dat is natuurlijk gewoon een zekerheidje met jullie steun!)Wij hopen op jullie massale steun!, want wie gunt Nederland nou niet NOG een goudenplak
Molcrazy en Koekoe oproep :A.Krijg ik ook gratis wijn en drank in de "Gouden Schaats".
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
781 gasten en 20 vaste bezoekers