Auteur Topic: Kandidaten  (gelezen 17468 keer)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten
« Reactie #40 Gepost op: 23-02-2006, 20:21:19 »
Whahhaha ik kom in het intervieuw van Inge en Lien voor.

Citaat
“Ik ben geen travestiet!”, verduidelijkt de 23-jarige Inge vrijwel meteen. Blijkbaar had een jongetje op televisie een man herkend in haar lange gestalte en soms diepe stem. Was ze niet zo blij mee. “In onze relatie is er geen ‘mannetje’ en ‘vrouwtje’”, zegt Lien, “veel mensen vragen ons dat. Wij zijn gewoon twee echte vrouwen.

Sorry dat ik dat gezegd heb! ::rofl:: :-X

Lijkt me iig een leuk koppel! ::bravo::
🜃

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Kandidaten
« Reactie #41 Gepost op: 24-02-2006, 15:31:11 »
 ::rofl::
Of je bent één van de vele 'jongetjes die in haar lange gestalte en soms diepe stem een man herkenden'? Ga zo door Faabjuh, misschien dat je met meer grove beledigingen vaker in de media ter sprake zal komen!  ;D  ;D

Waar heb je dat interview eigenlijk gevonden? Ik zie hem hier niet staan onder PE in de Media.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Kandidaten
« Reactie #42 Gepost op: 24-02-2006, 15:45:32 »
O, ik heb het al gevonden... Typisch interview, ze verklappen al dat ze er in ieder geval niet als eerste uitliggen:
"Ik ben fysiek een beetje sterker, dus ik deed tijdens Peking Express vooral de vermoeiende proeven, Inge deed het betere denkwerk." --> dat zou ze niet kunnen zeggen als ze maar twee proeven gedaan had, als ze het zo zegt moeten ze toch een behoorlijk aantal proeven gedaan hebben.
"Zonder op te scheppen, ik denk dat wij de beste lifters waren van alle duo’s." --> als ze er als eerste uit lagen, zou zo'n opmerking nergens op slaan. Blijkbaar zijn ze dus een eind gekomen!
“Drie keer hebben we seks gehad op reis.”, antwoordt Lien zonder aarzelen. “Meer kwam het er niet van, na zo’n hele dag racen tegen de klok staat je kop er niet naar.”  :o --> Lien vindt drie keer seks tijdens de hele reis erg weinig, ik neem aan dat hun reis dan niet slechts 1,5 week geduurd heeft?  ???  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten
« Reactie #43 Gepost op: 24-02-2006, 16:11:25 »
  ;D Nee die komen inderdaad erg ver! ::bravo::
🜃

Offline Tessiejj..

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten
« Reactie #44 Gepost op: 24-02-2006, 18:24:05 »
Nu weten we iig al dat hun der zeker niet snel uit zullen gaan
......

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Kandidaten
« Reactie #45 Gepost op: 25-02-2006, 15:10:38 »
Die 2 gaan winnen, vorig jaar wonnen ook 2 vrouwen uit Gent...

Offline pekingkoningin

  • Forumlid
Re: Kandidaten
« Reactie #46 Gepost op: 25-02-2006, 19:39:57 »
He, kan ik mijn nieuwsgierigheid toch weer niet bedwingen om te lezen wie jullie denken dat er gaan winnen! Wil het eigenlijk niet weten.

Tjonge, kan eigenlijk niet meer wachten tot het volgende week zondag is! Joepie!

Offline Tessiejj..

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten
« Reactie #47 Gepost op: 26-02-2006, 11:43:44 »
Ik kan ook niet meer wachten, was het maar zover..  :D
......

Offline Jantina

  • Forumlid
Re: Kandidaten
« Reactie #48 Gepost op: 26-02-2006, 19:41:08 »
Ik heb altijd al snel mijn favoriete kandidaten gevonden, en de twee lesbische meiden hebben bij mij nu al een streepje voor :) Komt denk ik door hun opvallende verschijning ::)Mijn gevoel is dat die twee wel eens heel erg ver kunnen komen!

Offline Tessiejj..

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten
« Reactie #49 Gepost op: 26-02-2006, 19:52:07 »
In een ander topic ging het daar ook al over, het schijnt dat ze er idd erg lang in blijven zitten, hebben ze in een interview laten blijken :)
......