Poll

Zal Floortje winnen?

Ja
20 (48.8%)
Nee
17 (41.5%)
Weet nog niet
4 (9.8%)

Totaal aantal stemmen: 41

Auteur Topic: Winnaar Idols 3 al bekend!  (gelezen 21206 keer)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Winnaar Idols 3 al bekend!
« Reactie #20 Gepost op: 10-03-2006, 23:43:04 »
Ik heb al bijna vanaf het begin een Jim gevoel bij haar en dat ze nu maar eenkeer op de kruk heeft gezeten is het het ook.

Ondanks dat ik eigelijk voor Ellen was,zijn ze wel aan elkaar gewaagd en vertonen ze alle bij het zelfde soort gedrag.

De kijker is nieuwsgierig hoe Henk Jan gaat reageren en eerlijk is eerlijk Rafealea is beter geworden. Ik denk dat zij gaat winnen,ook al omdat Floortje een keer gelijk heeft gestaan met Ellen en als Rafealea net zo goed is als haar 1ste nummer van vorige week (04 Maart),dan zou het best is kunnen.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Winnaar Idols 3 al bekend!
« Reactie #21 Gepost op: 11-03-2006, 23:11:02 »
Niet dus! Floortje heeft niet gewonnen!

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Winnaar Idols 3 al bekend!
« Reactie #22 Gepost op: 11-03-2006, 23:12:17 »
Niet dus! Floortje heeft niet gewonnen!
Gelukkig niet nee!
First you go backwards, but then forwards again

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Winnaar Idols 3 al bekend!
« Reactie #23 Gepost op: 11-03-2006, 23:20:54 »
pfff was er echt niks beterz dan die raffaella? Om nou te zeggen dat ik haar zo bijzonder mooi vond zingen  :-\\ maar ze heeft wel die x-factor!  8)
I'm a real big goblin..

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Winnaar Idols 3 al bekend!
« Reactie #24 Gepost op: 11-03-2006, 23:23:25 »
pfff was er echt niks beterz dan die raffaella? Om nou te zeggen dat ik haar zo bijzonder mooi vond zingen  :-\\ maar ze heeft wel die x-factor!  8)

Ik vond haar wel goed zingen. Haar uithaal was 10x zo goed als die van Floortje. En haar nummer klonk veel lekkerder :)
De x-factor heeft ze zeker. Zoals zij met die heren rondhuppelde op het podium bij Disco Inferno... Echt entertainment.

Ze verdient het dat ze gewonnen heeft!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Winnaar Idols 3 al bekend!
« Reactie #25 Gepost op: 12-03-2006, 12:50:33 »
Idols is dus geen doorgestoken kaart! Tenminste, de finale niet

Offline Mol_en_Co

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Winnaar Idols 3 al bekend!
« Reactie #26 Gepost op: 14-03-2006, 14:26:10 »
Raffaela moest gewoon winnen omdat ze zwanger was. Als winnaar kan ze snel haar single en album uitbrengen.

Volgens mij wist Floortje zaterdag al dat ze niet ging winnen, ze zag er depri uit en had voor mijn gevoel de tranen in haar ogen staan de hele avond. Waarschijnlijk is haar gewoon geld aangeboden om de tweede plek te accepteren. Of ik kijk te veel Wie is de Mol en zie overal complotten.  ;)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Winnaar Idols 3 al bekend!
« Reactie #27 Gepost op: 18-03-2006, 07:58:27 »
Raffaela moest gewoon winnen omdat ze zwanger was. Als winnaar kan ze snel haar single en album uitbrengen.

Volgens mij wist Floortje zaterdag al dat ze niet ging winnen, ze zag er depri uit en had voor mijn gevoel de tranen in haar ogen staan de hele avond. Waarschijnlijk is haar gewoon geld aangeboden om de tweede plek te accepteren. Of ik kijk te veel Wie is de Mol en zie overal complotten.  ;)

Floortje schijnt behoorlijk ziek te zijn geweest tijdens de finale...zo erg zelfs dat er over gespreoken is om de finale af te gelasten...tja me dunkt dat je dan wel een depri gezicht en tranen in je ogen hebt van de griep

En nee hoor wie is de mol kun je nooit te veel kijken...enne daarnaast is de wereld vol met complotten hoe groot of klein ze zijn :P ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!