Auteur Topic: koppel Lut & Chris (B/NL)  (gelezen 72388 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Lut & Chris (B/NL)
« Reactie #180 Gepost op: 22-05-2006, 20:28:29 »
Jammer van de laatste opdracht, maar ondanks dat Yves en Wendy net een tikje snel waren, zijn jullie ook winnaars hoor! ::bravo::

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: koppel Lut & Chris (B/NL)
« Reactie #181 Gepost op: 22-05-2006, 20:54:10 »
Ik heb nu wel even nodig om bij te komen hoor. Mijn favoriete koppel heeft niet gewonnen. jammer meiden echt heel jammer. Jullie waren geweldig en ik had het na de eerste uitzending goed gezien. Jullie zouden nog ver komen ::ok:: ::ok:: ::ok::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline petraxb62

  • Forumlid
Re: koppel Lut & Chris (B/NL)
« Reactie #182 Gepost op: 22-05-2006, 21:57:14 »
Jammer maar toch petje af voor jullie!

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Lut & Chris (B/NL)
« Reactie #183 Gepost op: 23-05-2006, 17:18:15 »
Jullie zijn mijn winnaars! Volgens mij heeft nog nooit een koppel 5 amuletten gewonnen, petje af! ::ok:: ::bravo::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: koppel Lut & Chris (B/NL)
« Reactie #184 Gepost op: 23-05-2006, 17:22:51 »
Jullie zijn mijn winnaars! Volgens mij heeft nog nooit een koppel 5 amuletten gewonnen, petje af! ::ok:: ::bravo::
Hans & Rani toch?

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Lut & Chris (B/NL)
« Reactie #185 Gepost op: 23-05-2006, 17:31:59 »
Hans & Rani toch?
Ja zou kunnen k d8 al dat in de 1e serie toch nog iemand was, die had ik niet gezien, maar iig van de serie's die ik gezien heb :P

Offline PE-fan

  • Forumlid
Re: koppel Lut & Chris (B/NL)
« Reactie #186 Gepost op: 26-05-2006, 17:31:08 »
Chris & Lut jullie hebben dat schitterend gedaan! Jammer dat jullie niet gewonnen zijn maar  langs de andere kant zijn jullie toch maar mooi in de finale geraakt mét 5 amuletten!
Ik vind het echt chic dat jullie gewoon weg alles gewonnen hebben in Tibet op de laatste opdracht met die foto's en het zoeken van dat huisnummer na. En in de vorige aflevering toen jullie die pelgrimstocht een km ver moesten doen heb ik echt bewondering voor jullie gekregen, respect!  ::ok::
Ook al hebben Yves & Wendy PE officieel gewonnen, voor mij zijn jullie sowieso winnaars.  ::jaja::