Auteur Topic: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek  (gelezen 61699 keer)

Offline harold28

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #40 Gepost op: 12-03-2006, 18:33:14 »
Leuk om te zien dat jullie hier posten ::ok::
Hopelijk duurt het lang voor dit sprookje eindigd  :)

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #41 Gepost op: 12-03-2006, 21:46:57 »
Zooo gaat lekkerrr  ;)  ::jaja::  ::ok::
I'm a real big goblin..

Offline roodkapje

  • Forumlid
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #42 Gepost op: 14-03-2006, 18:21:30 »
Koekoek,

 ::zwaai:: Zoals beloofd: hier de link naar ons dagboek: Het verslag van de eerste aflevering staat al online. Dat van de tweede volgt, na de uitzending op donderdagavond in België

http://nieuwsblad.typepad.com/pekingexpress/

Toedeloeoeoeoe  ::bravo::

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #43 Gepost op: 14-03-2006, 22:52:07 »
Aardig stukje geschreven, mijn complimenten. Een vlotte tekst met een vleugje humor. Keep it up  ::ok::
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline roodkapje

  • Forumlid
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #44 Gepost op: 20-03-2006, 19:16:55 »
Volgend verslag te lezen op www.nieuwsblad.be dan weblogs en Peking Express klikken

Have fun  ::zwaai::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #45 Gepost op: 20-03-2006, 19:18:40 »
leuk ;D

jullie zijn egt mega super cool :P ;)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #46 Gepost op: 21-03-2006, 14:31:35 »
Leuk om jullie verslag te lezen!  ::ok::
Ik heb nog een vraagje over de afgelopen aflevering: hebben jullie later nog eens contact opgenomen met die vriendelijke Cambodjaanse meneer om te vertellen hoe jullie race verder is verlopen, of om hem cadeautjes te sturen, zoals jullie beloofden?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Jantina

  • Forumlid
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #47 Gepost op: 21-03-2006, 18:36:47 »
Leuk om jullie verslag te lezen!  ::ok::
Ik heb nog een vraagje over de afgelopen aflevering: hebben jullie later nog eens contact opgenomen met die vriendelijke Cambodjaanse meneer om te vertellen hoe jullie race verder is verlopen, of om hem cadeautjes te sturen, zoals jullie beloofden?

Ja, dat vroeg ik me inderdaad ook af. Hebben jullie nog iets laten horen, of misschien nog steeds contact?
Die man was echt ongelooflijk...dat zou iemand in NL nooit doen!

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #48 Gepost op: 21-03-2006, 21:12:09 »
Die man was echt ongelooflijk...dat zou iemand in NL nooit doen!
wordt mss ook een beetje lastig in NL zo'n eind rijden volgens mij moet je dan 3 keer ons landje rond  :P  ;)
I'm a real big goblin..

Offline Jantina

  • Forumlid
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #49 Gepost op: 22-03-2006, 20:32:44 »
wordt mss ook een beetje lastig in NL zo'n eind rijden volgens mij moet je dan 3 keer ons landje rond  :P  ;)

Ja oke, maar ik denk niet dat er veel mensen zouden zijn die 2 lifters mee willen nemen van Groningen naar Limburg, da's voor in NL toch een hele afstand?

Offline roodkapje

  • Forumlid
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #50 Gepost op: 23-03-2006, 19:01:27 »
Leuk om jullie verslag te lezen!  ::ok::
Ik heb nog een vraagje over de afgelopen aflevering: hebben jullie later nog eens contact opgenomen met die vriendelijke Cambodjaanse meneer om te vertellen hoe jullie race verder is verlopen, of om hem cadeautjes te sturen, zoals jullie beloofden?

Koekoek,
Vanavond gaat ook bij ons de 3e aflevering op de buis....WOHOO ben eens benieuwd  :P
'Spiderman' was inderdaad erg super!! Die man leefde zo hard mee met het spel.
Met Chamreun hebben we idd nog contact via e-mail en we sturen hem na afloop alle dvd's op en een digitaal fototoestel ;-)
Dat was echt een man met een gouden hart! Hij wou zelf zo hard Jimmy en Amir voorbij en je moest zijn gezicht gezien hebben toen we die voorbij gingen! SCHITTEREND gewoon. De rest kan je binnenkort nalezen op www.nieuwsblad.be
 ::zwaai:: ::zwaai::

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #51 Gepost op: 23-03-2006, 19:20:03 »
Ja oke, maar ik denk niet dat er veel mensen zouden zijn die 2 lifters mee willen nemen van Groningen naar Limburg, da's voor in NL toch een hele afstand?
haha snapte ik wel horz  ;) zou ik ook niet doen.. btje lastig zonder rijbewijs  ::hypocriet::
I'm a real big goblin..

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #52 Gepost op: 23-03-2006, 19:47:21 »
hihi ik heb ook een vraag  ::trots::  :P
Wie van jullie zit er nou eigenlijk achter de pc de berichtjes te posten.. echt Roodkapje of soms ook sneeuwwitje stiekem?  ;)  ::regenboog::
I'm a real big goblin..

Offline roodkapje

  • Forumlid
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #53 Gepost op: 23-03-2006, 19:56:16 »
hihi ik heb ook een vraag  ::trots::  :P
Wie van jullie zit er nou eigenlijk achter de pc de berichtjes te posten.. echt Roodkapje of soms ook sneeuwwitje stiekem?  ;)  ::regenboog::

 ::jaja:: ::jaja:: idd Roodkapje zelve, sneeuwwitje heeft daar te weinig geduld voor  ::rofl::



Edit: Quote gefixt - Test
« Laatst bewerkt op: 8-04-2006, 23:03:26 door Test »

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #54 Gepost op: 23-03-2006, 20:07:16 »
::jaja:: ::jaja:: idd Roodkapje zelve, sneeuwwitje heeft daar te weinig geduld voor  ::rofl::
::rofl:: ::rofl:: doe haar dan maar de groetjes van mij  ;)  ::zwaai::
I'm a real big goblin..

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #55 Gepost op: 23-03-2006, 20:10:05 »
Koekoek,
Vanavond gaat ook bij ons de 3e aflevering op de buis....WOHOO ben eens benieuwd  :P
'Spiderman' was inderdaad erg super!! Die man leefde zo hard mee met het spel.
Met Chamreun hebben we idd nog contact via e-mail en we sturen hem na afloop alle dvd's op en een digitaal fototoestel ;-)
Dat was echt een man met een gouden hart! Hij wou zelf zo hard Jimmy en Amir voorbij en je moest zijn gezicht gezien hebben toen we die voorbij gingen! SCHITTEREND gewoon. De rest kan je binnenkort nalezen op www.nieuwsblad.be
 ::zwaai:: ::zwaai::
Aaah wat leuk! ::bravo:: ::ok::
🜃

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #56 Gepost op: 23-03-2006, 20:11:19 »
Bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag!  ::ok::
Jullie kunnen Chamreun in ieder geval mailen dat hij goed in beeld is gekomen, hij heeft flink campagne gevoerd om de Belgische en Nederlandse kijkers te overtuigen van de Cambodjaanse gastvrijheid!  ::ok::  ;D
Hebben jullie rond die proef eigenlijk nog wat kunnen zien van Ankor Wat?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline FFWD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • button4ever
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #57 Gepost op: 26-03-2006, 17:17:01 »
Waar is sneeuwwitje? ;D

Mijn support hebben jullie! ;D
The Godfather: "Real Power Can't Be Given, It Must Be Taken"

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #58 Gepost op: 27-03-2006, 12:42:40 »
Super leuk koppel zijn jullie. Ik hoop echt dat jullie samen met Chris en Lut in de finale komen te staan.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #59 Gepost op: 27-03-2006, 19:34:20 »
Waren jullie even blij dat jullie deze etappe een vrijstelling hadden! Anders hadden jullie spinnen moeten eten!  :(
In deze aflevering was te zien dat jullie niet zo blij waren toen jullie zagen dat Yves & Wendy een vrijstelling hadden verdiend, jullie hadden gehoopt dat een ander koppel met jullie mee zou reizen. Ik was daarom wel nieuwsgierig naar de vraag: Voor wie hoopten jullie eigenlijk dat ze een vrijstelling zouden verdienen?/Met wie hadden jullie het liefste die dagen rustig gereisd?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.