Auteur Topic: op al je vragen een antwoord  (gelezen 420345 keer)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #1040 Gepost op: 10-01-2016, 14:52:17 »
volgende week is de vakantiebeurs. Ik kan me herinneren dat m'n zusje en ik daar onze vacinatie info voor Costa Rica vandaan gehaald hebben. DAar zat toen een verpleegster van de ggd.. Ik heb even gegoogeld en vond DIT op de site van de vakantiebeurs
er was eens......

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #1041 Gepost op: 17-02-2016, 16:37:52 »
Sinds ik mijn telefoon heb geupgrade naar Android 6.0 kan mijn laptop de bestanden die op mijn SD-kaart stonden niet meer zien (de SD-kaart zelf ziet ie wel en bestanden vanaf m'n laptop erop zetten werkt ook). Op m'n telefoon zie ik dat al m'n bestanden er nog wel op staan, dus ze zijn niet gewist ofzo, maar ik kan ze niet meer openen vanaf m'n laptop. En dat wil ik wel gewoon weer kunnen omdat ik mijn foto's opsla op m'n SD-kaart en die vanaf daar wil kunnen overzetten naar m'n laptop.

Weet iemand hoe ik dit op moet lossen?

Edit: ik heb inmiddels zelf al een oplossing gevonden :D
« Laatst bewerkt op: 17-02-2016, 19:37:31 door Starlight »
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #1042 Gepost op: 19-02-2016, 14:44:03 »
Dit jaar doe ik eindexamen op de middelbare school en volgend jaar zou ik dus moeten beginnen aan een hbo-opleiding. Ik begin de laatste tijd alleen steeds meer te twijfelen over die vervolgopleiding. Ik weet wel wat ik wil gaan studeren, namelijk journalistiek, maar op het moment is mijn motivatie om te leren volledig weg. Ik denk er nu dus over na om een tussenjaar te nemen, te gaan werken en vervolgens te gaan reizen...

Is er iemand die hier ervaring mee heeft en die mij hierover wat advies kan geven?  :-\\

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #1043 Gepost op: 19-02-2016, 18:32:01 »
is journalistiek nog een loting school ?
Dan zou ik namelijk niet het risico nemen van een tussenuur jaar want dan word je het tweede jaar misschien niet ingeloot. Dan ben je twee jaar verder voordat je eventueel aan je studie kunt beginnen.

Aan de andere kant. Van een half jaar werken en een half jaar reizen leer je veel meer dan 1 jaar op een school.

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #1044 Gepost op: 19-02-2016, 19:04:19 »
Houd er wel rekening mee dat wanneer je een tussenjaar hebt genomen het weer heel lastig zal zijn om in het ritme van leren te komen. Ook dan zul je waarschijnlijk weinig zin hebben. Mijn ervaring is dat je dan écht iets moet hebben waar je gemotiveerd voor bent.

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #1045 Gepost op: 19-02-2016, 19:24:42 »
is journalistiek nog een loting school ?
Dan zou ik namelijk niet het risico nemen van een tussenuur jaar want dan word je het tweede jaar misschien niet ingeloot. Dan ben je twee jaar verder voordat je eventueel aan je studie kunt beginnen.

Het is loting ja, maar ze hebben op iedere open dag verteld dat de opleiding nog nooit vol heeft gezeten en ze nog nooit iemand af hebben hoeven wijzen. :)

Houd er wel rekening mee dat wanneer je een tussenjaar hebt genomen het weer heel lastig zal zijn om in het ritme van leren te komen. Ook dan zul je waarschijnlijk weinig zin hebben. Mijn ervaring is dat je dan écht iets moet hebben waar je gemotiveerd voor bent.

Dit is ook een beetje mijn grootste twijfel, of ik er na dat jaar wel weer in kan komen.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #1046 Gepost op: 19-02-2016, 19:27:07 »
Ik denk dat je geen tussenjaar moet nemen omdat je nu geen zin hebt om te leren. Dat heb je dan inderdaad volgend jaar ook nog niet.

Een tussenjaar moet je naar mijn mening doen omdat je dat helemaal wil nu en/of je niet zeker weet wat je wil gaan studeren. Ben het met Lukie eens dat je er veel van kan leren  ::jaja::

You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #1047 Gepost op: 8-03-2016, 21:09:01 »
Tinypic geeft errors en ik moet wat plaatjes uploaden. Iemand een alternatief waar ik geen account voor hoef aan te maken?
Ik gebruikte vroeger Dumpyourphoto, maar die site is opgeheven.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #1048 Gepost op: 8-03-2016, 21:14:23 »
even andere browser met tinypic ?

andere ken ik ook niet, ze vragen tegenwoordig allemaal accounts
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #1049 Gepost op: 8-03-2016, 21:19:40 »
Photobucket. Maar daar moet je ook een account voor maken. Wel gratis

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #1050 Gepost op: 8-03-2016, 22:10:13 »
Imageshack.us deed ik altijd als alternatief voor tinypic.

Sinds ik zag dat photobucket vind dat ze je afbeeldingen kunnen doorverkopen op posters, koffiemokken, etc, vind ik ze stom.

edit: dear lord, zo te zien is bij imageshack inmiddels ook een account verplicht.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #1051 Gepost op: 8-03-2016, 22:18:40 »
Hmm, stom dat ze je foto's mogen doorverkopen ::niet-ok:: Ik gebruik het ook alleen om printscreens te uploaden.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #1052 Gepost op: 8-03-2016, 23:17:40 »
Ik heb nog wel ergens een photobucket account, maar om die doorverkoop reden eigenlijk al jaren niet meer gebruikt. Nu zijn t ook vooral print screens, dus indien nodig doe ik dat morgen maar.
Andere browers hielp niet, bij t uploaden by tinypic bleef ie vasthouden. Mooiste zou zijn als die t morgen weer doet. We zien t wel.

iig bedankt voor het meedenken. ::ok::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #1053 Gepost op: 8-03-2016, 23:18:24 »
Tinypic ligt er wel vaker een dagje uit. ::jaja::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #1054 Gepost op: 12-03-2016, 14:08:25 »
Probeer de laptop van mijn moeder terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Systeemschijf ging goed, maar bij de Recovery-CD een foutmelding, NTDLR ontbreekt. Aan het rommelen geweest met bootdiskettes (Lazesoft) en die foutmelding is weg, maar nu krijg ik, op hetzelfde punt, de melding MIBRL ontbreekt. Dat zegt zelfs Google niets. ::)

Hier nog een geek die weet wat verder te doen?

Er zit trouwens geen Windows CD meer bij.
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #1055 Gepost op: 12-03-2016, 22:25:11 »
na 4x in de week leggen en 3x vertellen dat het echt nodig was is mijn moeder een nieuwe laptop gaan halen.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #1056 Gepost op: 13-03-2016, 14:41:43 »
Ja, deze krijgt ze ook niet terug. Bedoeling was proberen door te verkopen. Maar misschien eerst eens kijken of dat de moeite nog waard is.
If I was a haircut would you wear a hat?

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #1057 Gepost op: 16-03-2016, 15:49:52 »
Wie heeft weleens van ''.IFO bestanden'' (extensies, dus), gehoord?

Ik kreeg vandaag een door mij bestelde opname van Beeld en Geluid toegezonden. De opname daarvan laat zich prima afspelen op mijn laptop, en ook mijn Blueray kan hem wel aan.

Maar ik wil graag een van de bestanden kopieren naar mijn gsm, zodat ik het bestand daarop ook kan afspelen.

Google gaf me een paar opties, maar die werkten niet. Wie kan me helpen?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #1058 Gepost op: 16-03-2016, 16:16:06 »
Ook een vraag van mijn kant: wie kan mij zeggen hoe je een andere achtergrond op je computer/beeldscherm krijgt? Ik heb er op dit moment een nogal saai tropisch eiland, en ik zou er eigenlijk een ander plaatje (gewoon van internet, dus geen eigen foto) op neer willen zetten. Iemand die dat weet?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #1059 Gepost op: 16-03-2016, 16:20:04 »
als je een mooie afbeelding hebt, er met rechts op klikken en vervolgens 'als bureaublad achtergrond gebruiken' kiezen..
er was eens......