Auteur Topic: Volgende week in WIDM...  (gelezen 47439 keer)

Offline Stephan1989

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #140 Gepost op: 22-04-2006, 19:53:11 »
Kan ook zijn dat een opdracht gelukt is of zo... Ik vind hem daar trouwens steviger gebouwd.  :-\\
WIDM addicted....

Offline Shifting

• Forumlid
« Reactie #141 Gepost op: 22-04-2006, 23:33:44 »
Milouska die aan het einde van de afl. aangeeft dat ze wel het boekje van Toine wil hebben en wat gaan ze volgende week doen mol-boekjes van andere lezen. (althans zo lijkt het, kan ook zijn dat ze maar een paar uitspraken te lezen krijgen en die aan de kandidaat moeten linken (foto Toine.)

Offline vriendlief

• Forumlid
« Reactie #142 Gepost op: 22-04-2006, 23:58:02 »
Als ik het voorstukje bekijk zegt Roderick Yes! bedoeld hij daarmee dat hij een Vrijstelling gewonnen heeft, en zich doorstoot naar de Finale toe. :)
Had Yvon vorig jaar ook geen vrijstelling voor de finale?  ;)

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #143 Gepost op: 23-04-2006, 08:39:58 »
Volgende week krijgen ze de kans om Mol-boekjes van de afvallers te lezen, waarschijnlijk na het slagen van één of andere opdracht. Beter nog zou zijn dat per Mol-boekje een goed opgeloste vraag als fout zou worden aangerekend tijdens de test. Dan is het echt wikken en wegen. Zou toch geweldig zijn. De Mol is geweldig goed.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Iris_77

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #144 Gepost op: 23-04-2006, 11:28:11 »
Volgende week krijgen ze de kans om Mol-boekjes van de afvallers te lezen, waarschijnlijk na het slagen van één of andere opdracht.

Weet je dat zeker Gotcha, of is dat een gok? (Zoals je het schrijft lijkt het namelijk of je het zeker weet.)
Mijn gok hierbij was dat ze in elkaars Molboekje mochten lezen; de één leest het Molboekje van de ander, terwijl de ander aan dat ding draait voor licht. Als diegene wil dat er niet verder gelezen wordt, stopt hij/zij met draaien en ziet de ander dus niks meer. Wat kan een week soms toch lang duren  :P

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #145 Gepost op: 23-04-2006, 22:38:47 »
Weet je dat zeker Gotcha, of is dat een gok? (Zoals je het schrijft lijkt het namelijk of je het zeker weet.)
Mijn gok hierbij was dat ze in elkaars Molboekje mochten lezen; de één leest het Molboekje van de ander, terwijl de ander aan dat ding draait voor licht. Als diegene wil dat er niet verder gelezen wordt, stopt hij/zij met draaien en ziet de ander dus niks meer. Wat kan een week soms toch lang duren  :P

Ik dacht precies hetzelfde :) Zou wel een leuke opdracht zijn lijkt me :P
WIDM addicted....

Offline Gotcha

• Forumlid
« Reactie #146 Gepost op: 24-04-2006, 08:29:21 »
Neen, ik ben niet zeker, maar ik kan me niet voorstellen dat de resterende kandi's hun eigen molboekjes (moeten) vrijgeven. Dus zijn het die van de afvallers. Maar zoals altijd: voor wat hoort wat. Dus ik vermoed dat er een serieuze tegenprestatie dient geleverd te worden. Minpunten bij de test lijkt men een optie.

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 24-04-2006, 17:43:14 »
Mssn krijgen ze geld voor een bepaalde tijd dat de kandidaten het licht aanlaten: hoe langer ze blijven belichten, hoe meer geld, maar hoe meer geheimen ze kwijtraken. Ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment wil dat ze niet meer verder lezen.
WIDM addicted....

Offline Botje

• Forumlid
« Reactie #148 Gepost op: 24-04-2006, 18:22:36 »
In combinatie met de Avrobode-hint, denk ik dat de kandidaten citaten uit de biechts te lezen krijgen. Die ze dan moeten koppelen aan foto's van kandidaten.

Die uitspraken zijn namelijk rechtstreeks afkomstig uit de biechts (dus niet uit molboekjes)
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 24-04-2006, 19:24:53 »
Het filmpje van deze week:

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #150 Gepost op: 28-04-2006, 09:19:19 »
In combinatie met de Avrobode-hint, denk ik dat de kandidaten citaten uit de biechts te lezen krijgen. Die ze dan moeten koppelen aan foto's van kandidaten.

Die uitspraken zijn namelijk rechtstreeks afkomstig uit de biechts (dus niet uit molboekjes)

eens, niets meer aan toe te voegen  ::ok::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #151 Gepost op: 28-04-2006, 09:21:46 »
eens, niets meer aan toe te voegen  ::ok::

Ik denk van niet; in het vw-filmpje zegt Peggy (lezend in een (mol-)boekje): 'Ze heeft echt alleen maar stompzinnige informatie!'.

« Laatst bewerkt op: 28-04-2006, 09:23:43 door Heinz »

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #152 Gepost op: 28-04-2006, 09:41:39 »
De mol weet natuurlijk dat deze opdracht gaat komen en houdt dus heus wel rekening met wat hij of zij erin schrijft. Eerst maar even afwachten wat de opdracht precies is. Ik heb er iig al helemaal zin in!  ::jaja::
Laten we jabberen joekelen.

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 28-04-2006, 10:17:28 »
het zal wel gewoon geld kosten, dan valt er nog wat te mollen

Offline Gotcha

• Forumlid
« Reactie #154 Gepost op: 28-04-2006, 11:39:32 »
En blijkbaar moet er een medekandidaat wat aan een "rad" draaien om electriciteit voor de verlichting op te wekken.
Waarschijnlijk is de tijd dat men in molboekjes van afvallers mag lezen beperkt en moet er aan een correcte snelheid worden gedraaid om licht op te wekken. Ik zie de Mol hier dus de mist ingaan wanneer er belangrijke info over hem/haar zelf gaat gelezen worden. Spijtig genoeg gaan wij die info dus ook niet te weten komen.
We zien trouwens Frédérique draaien (= mol gehalte verhoogt hierdoor?)

Lijkt me een super interessante opdracht.

Offline Poekie

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 29-04-2006, 14:28:58 »
Lijkt me een super interessante opdracht.

Het was in ieder geval wel grappig!

Ben erg benieuwd naar volgende week, in het voorstukje wordt niks vrijgegeven over den grote finale (de bekendmaking mol). Vraag me ook af of de mol dan wel al ontmaskerd wordt, denk van niet (komt nl NOG een avrobodehint na afl. 9).
Wel te zien, de kandi's die over een grote zoutvlakte trekken, Roderick die nog nooit zo slecht heeft geslapen (ha...) en een vragenronde in een rechtbank of zoiets (laat me denken aan een opdracht in een andere widm-serie, weet niet meer welke).

Offline mol Thessa

• Forumlid
« Reactie #156 Gepost op: 29-04-2006, 14:37:36 »
die vragenronde lijkt me erg leuk!!!!
Ik heb nu al zin in volgende week!!
(WAAROM staat de aflevering van deze week nog niet op internet???  :( )
Triomf!

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #157 Gepost op: 29-04-2006, 17:36:03 »
(WAAROM staat de aflevering van deze week nog niet op internet???  :( )

Omdat vanavond nog de herhaling komt op Nederland 2, dus morgen is de aflevering vast en zeker te vinden!! :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #158 Gepost op: 30-04-2006, 00:53:14 »
En hier is weer 't filmpje!  :)

(klik op de afbeelding om het filmpje te bekijken)
« Laatst bewerkt op: 1-05-2006, 19:11:18 door Han13 »

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #159 Gepost op: 30-04-2006, 17:32:18 »
Wel, de plaats waar ze de volgende keer dus zullen zijn voor de aflevering heeft iets met Salinas (oplossing AVRO BODE puzzel) te maken. Tenminste als je nu gewoon dat plaatje bekijkt met Milouska, Roderick en Frederique wat Han daarnet gepost heeft. Is dat niet een enorm omgeving met allemaal zout vlakten ofzo? Of is Salinas niet iets met zout?  ::rofl::  ::schaam::

Voor de rest zou ik niet bepaalt weten wat ze daar nu op die palet vooruit slepen en watvoor belang dat nu dient.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan