Auteur Topic: Lieke van Lexmond en Remco Bastiaansen  (gelezen 11492 keer)

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lieke van Lexmond en Remco Bastiaansen
« Reactie #20 Gepost op: 23-04-2006, 21:21:10 »
Ik vind Lieke en Remco echt de allercoolste!! Ik hoop dat ze gaan winnen  ::tandpastasmiley::. Ik vind Lieke en Remco gewoon heel erg goed bij elkaar passen, ze voelen elkaar goed aan en ik vind ze ook wel lief samen  ::hug::

Offline Robbin.

  • Forumlid
Re: Lieke van Lexmond en Remco Bastiaansen
« Reactie #21 Gepost op: 23-04-2006, 22:06:19 »
Ze liggen eruit   ::rofl::
Laat je snor staan !!

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lieke van Lexmond en Remco Bastiaansen
« Reactie #22 Gepost op: 23-04-2006, 22:25:20 »
jaa helaas wel  :\'( :\'( >:( :( ik vind het echte heel erg onterecht!! Ik vind dat John er uit had gemoeten want hij kan helemaal niet goed dansen.........en Lieke en Remco waren gewoon zoo ontzettend goed. Vanaf dat ik wist dat Lieke en Remco samen meededen was ik al voor hun. Maar volgens mij stemmen de kijkers gewoon op John omdat ie gewoon grappig is om naar te kijken maar ik vind dat niet kunnen want Lieke en Remco zijn er gewoon de dupe van geworden.

En Lieke en Remco hadden het er ook zoo moeilijk mee....je zag het gewoon, ze konden wel in tranen uitbarsten allebei  :\'(.

Maar Lieke en Remco jullie hebben het zoo goed gedaan en jullie zijn zo'n goed danspaar met absolute stijl en pure passie, echt klasse hoor!!


Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lieke van Lexmond en Remco Bastiaansen
« Reactie #23 Gepost op: 23-04-2006, 22:51:43 »
Ik heb de aflevering niet gezien zaterdag en ik weet dus ook niet of ze een van de besten waren, maar wat ik van hun gezien heb de laatste afleveringen, is dat ze echt supergoed waren.

Toen ik dus daarnet hoorde dat ze eruit waren (de aflevering van vanavond staat nog op video), had ik echt zoiets van:

 ::oink::  ::oink::  ::oink::
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lieke van Lexmond en Remco Bastiaansen
« Reactie #24 Gepost op: 24-04-2006, 06:13:11 »
 ::oink:: ::oink:: ::oink::

Ik heb dus net de finale gemist gisteravond, maar wat ik nu lees doet mijn onderlip tot op mijn enkels zakken...niet te filmen zeg wat een ellende voor hen....kan me heel goed voorstellen dat ze er ondersteboven van waren. Ze waren zo goed met hun tweetjes ::hug:: ::hug:: ::hug::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Lieke van Lexmond en Remco Bastiaansen
« Reactie #25 Gepost op: 24-04-2006, 08:57:38 »
Tsja, wat zal ik zeggen.
Ik volg het programma elke week wel en zie dat die John de Wolf dus gewoon niet kan dansen. Dat blijkt uit de jury cijfers. Terwijl Lieke en Remco wel goede cijfers krijgen.
Ik bedoel: tis hartstikke leuk om naar die John te kijken, maar wordt het niet eens tijd dat die cijfers van de jury dubbel gaan tellen? Nu wint gewoon de meest populaire/leukste, terwijl eigenlijk diegene over moeten blijven die het beste dansen. Met een dubbel telling van de cijfers van de jury zat Lieke er nu nog in.

Maar goed, das mijn persoonlijke mening.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Lieke van Lexmond en Remco Bastiaansen
« Reactie #26 Gepost op: 24-04-2006, 11:03:17 »
Dit is echt ongelofelijk...
The sun came up and reality set in.

Offline kella

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • MAXIME THA ROBINSONN [L]
Re: Lieke van Lexmond en Remco Bastiaansen
« Reactie #27 Gepost op: 24-04-2006, 13:33:28 »
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOH

ZE LIGGEN ERUIT!   :(

heeel jammer !
ik had verwacht dat ze in de finale zouden komen   xx
 
KELLA BELLA

Offline -liesje-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lieke van Lexmond en Remco Bastiaansen
« Reactie #28 Gepost op: 24-04-2006, 20:26:55 »
echt heel vreemd, dit had volgens mij niemand verwacht ::oink:: vorige week was ook al zo verrassend, njah volgens mij kunnen we nu echt alles verwachten :P ik denk dat John wint  ???

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lieke van Lexmond en Remco Bastiaansen
« Reactie #29 Gepost op: 25-04-2006, 10:00:05 »
Niet terecht dat ze eruit moest.

Offline molletje25

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • is ego de mol?
Re: Lieke van Lexmond en Remco Bastiaansen
« Reactie #30 Gepost op: 25-04-2006, 17:02:52 »
ik vind et heel erg jammer,, maarja.. zou het hebben gelegen aan het knalroze pak  dat remco aan had????

twordt volgende week maares tijd dat de wolff eruit gaat!!
RIP ernst-paul

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Lieke van Lexmond en Remco Bastiaansen
« Reactie #31 Gepost op: 25-04-2006, 18:39:12 »
ik vind et heel erg jammer,, maarja.. zou het hebben gelegen aan het knalroze pak  dat remco aan had????

::ohno::

Citaat
twordt volgende week maares tijd dat de wolff eruit gaat!!
::jaja::
The sun came up and reality set in.

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lieke van Lexmond en Remco Bastiaansen
« Reactie #32 Gepost op: 28-04-2006, 22:06:53 »
Lieke en Remco waren toenet nog even bij Albert op RTL4. Was nog wel even leuk om ze samen te zien ::tandpastasmiley::......