Auteur Topic: [Kandidaat NL] Douwe  (gelezen 55059 keer)

Offline lie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #80 Gepost op: 14-04-2006, 13:04:27 »
Douwe is nu de persoon waar ze in Kamp Zuid het minste aan hebben, ze hebben daar nog geen reden om iemand anders dan Douwe er uit de stemmen.
Ik vrees echt voor onze holenmens :\'(

holenmens hihi, idd, hoewel, hij heeft toch ook iets weg van professor gobelijn  ::rofl:: ::rofl::
hmmm ja, hoop da ie snel zn visjes gaat vangen, en nog n tijdje op het eiland mag rondlopen ::tandpastasmiley:: ::jaja::

Offline MasterBlaster

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #81 Gepost op: 17-04-2006, 02:52:59 »
Ik ken Douwe alleen van TV, maar ik kreeg al eenzelfde soort idee. Toen hij met Frank bezig was aan het vuur leek hij wel in zijn nopjes, en Frank komt ook altijd over als de gemoedelijkheid zelve. Volgens mij moet je die Douwe wat vrijheid gunnen en hem zijn gangetje laten gaan, dan komt 'ie opeens vanzelf met een fuik vol vis het strand op kuieren.

Douwe is inderdaad een "titaan" die hier thuishoort. Ik heb nog steeds grote bewondering voor de manier waarop hij dat vlot bouwde in zijn vorige editie en die visfuik. Douwe doet inderdaad genoeg zijn best voor de groep door dat vuur te maken en de anderen uit te leggen hoe een visnet te spannen. Het is overdreven om te stellen dat Douwe niks doet daar. Het zou mij niet verbazen als hij een beetje slim speculeert op de honger van de groep en dan met een meesterfuik op de proppen komt. Verder is hij natuurlijk een imponerende persoonlijkheid die louter al door zijn gewicht bij een touwtrekproef het juiste gewicht in de schaal legt.

Groetjes,
MasterBlaster

Offline JDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #82 Gepost op: 17-04-2006, 22:23:17 »
 ::rofl:: "een stuk dood vlees"  maar wel leuke tv 
denk aan Mick en alles wat ie deed

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #83 Gepost op: 17-04-2006, 22:26:49 »
Ik vond dat ze wel een beetje flauw deden over/tegen Douwe. Eerst met dat vissen al; gaat ie eindelijk vissen, is het weer niet goed.
En later met die proef... Vond het echt sneu voor hem, en had ook wel een beetje medelijden  :(

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #84 Gepost op: 17-04-2006, 22:35:26 »
Jammer dat Frank zo buiten de boot valt!

Hij heeft vorig jaar laten zien dat hij goed kan zwemmen, dus ik vond dit zo flauw!!
Ik denk dat hij volgende keer weg moet, maar dan vind ik het wel jammer

Madine

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #85 Gepost op: 17-04-2006, 22:37:18 »
Net als bij Bjorn pakt het kamp het gewoon verkeerd aan bij Douwe. Op dat soort momenten zit me op te vreten voor de tv, wilde ik dat ik daar stond.

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #86 Gepost op: 17-04-2006, 23:55:12 »
Ik begreep eerlijk gezegd ook niet helemaal het verschil tussen:
- goed kunnen zwemmen en duiken (vooraf op het eiland had Douwe gezegd dat hij dit goed kon en is er, voor zover dit is uitgezonden natuurlijk, geen weerwoord geweest)
en
- al zwemmend een afstand van, weet ik veel, 50 meter afleggen en dan een stukje kubus opduiken (toen dat de proef bleek te zijn, mocht Douwe niet meer meedoen)

Ik kon me echt wel heel goed voorstellen dat Douwe daar boos om was!


Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #87 Gepost op: 18-04-2006, 07:42:57 »
Ik heb met verbazing zitten te kijken naar wat er zich op het strand afspeelde vlak voor de proef...hoe kan Douwe zich nou ooit nog bewijzen als ze hem de (enige) proef af pakken waarin hij best een kans had gemaakt?

Douwe is wat dat betreft een echte Fries...gooit de kop tegen de wind in, en dan wordt het moeilijk om met hem nog maatjes te worden...Jammer hoor want hij kan best wel wat betekenen voor de groep, want hij bekijkt heel veel zaken nuchter maar helaas luisteren er maar weinig naar hem.
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Remy Bouwman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #88 Gepost op: 18-04-2006, 08:06:04 »
Jammer dat Frank zo buiten de boot valt!

Hij heeft vorig jaar laten zien dat hij goed kan zwemmen, dus ik vond dit zo flauw!!
Ik denk dat hij volgende keer weg moet, maar dan vind ik het wel jammer

Het gaat tog over Douwe??

Madine

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #89 Gepost op: 18-04-2006, 08:49:52 »
Dat gedoe dat hij niet kan vissen. Kom op zeg.. op Harimau trok hij de ene na de andere vis uit zee.

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #90 Gepost op: 18-04-2006, 09:13:44 »
In de montage voor de tv kunnen ze je maken en breken. Dan moeten ze natuurlijk wel beelden hebben om te kunnen monteren, dus alles wat je dan even in het heetst van de strijd doet of zegt wordt dan gelijk uit het verband getrokken en uitvergroot. Ik vond en vind Douwe's reactie met zijn vinger niks mis mee. Dat krijg je er nu eenmaal van als je karaktermensen op de zenuwen gaat werken. Er is vantevoren nogal wat overleg gevoerd en dan moet je niet ineens interessant gaan zitten doen voor de camera of hij het wel aankan vanwege zijn gewicht.

Als ondernemer zou Ryan toch moeten weten dat afspraak = afspraak is als je vooruit wil komen in het leven. En vantevoren waren die afspraken gemaakt. Bovendien heb je types nodig die gewoon zichzelf zijn en blijven en geen kluitje van 13 in 1 dozijn types.

Offline kolibri

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #91 Gepost op: 18-04-2006, 10:30:12 »
Het was ook wel een beetje raar om eerst af te spreken
om Douwe te laten gaan meedoen voor de proef en dat ze moesten gaan vertellen
hoe of wat ,ineens nee tegen Douwe te zeggen.  ???
kolibri

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #92 Gepost op: 18-04-2006, 11:42:30 »
Zijn reactie is volkomen terecht...
Citaat van: Bakkertje
hoe kan Douwe zich nou ooit nog bewijzen als ze hem de (enige) proef af pakken waarin hij best een kans had gemaakt?

 ::ohno:: lukt niet meer..., maar de kandi's hebben nu wel door ze het een beetje lullig hebben aangepakt, dus misschien is er hoop!

gr.
Sprien
The sun came up and reality set in.

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #93 Gepost op: 18-04-2006, 13:09:49 »
ik vind dat douwe er wel uit mag, hij voert egt nix uit en ligt alleen maar
Menno is gek

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #94 Gepost op: 18-04-2006, 13:31:58 »
ik vind dat douwe er wel uit mag, hij voert egt nix uit en ligt alleen maar

Ik ken Douwe niet, maar hij lijkt me een persoon die je gewoon z'n eigen gang moet laten gaan en niet moet lopen pushen. Hoe meer de anderen zeuren van 'ga nou eens vissen' (o.i.d.), hoe meer Douwe z'n kont tegen de krib gooit. Vandaar dat hij tot nu toe nog weinig heeft gedaan denk ik.
En ik denk dat hij door de productie ook wel een beetje wordt neergezet als iemand die alleen maar ligt en middagdutjes doet.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #95 Gepost op: 18-04-2006, 13:49:15 »
vond de actie van de deelnemers nogal gemeen. vorige keer werd er ook zo aan zijn kop gezeurt over hoe en waar hij moest gaan vissen en dat ie het helemaal verkeerd deed.(dat gekonkel achter zijn rug). nu weer die steken onder de gordel, door vooral jennifer heb ik de indruk. vind ik niet leuk. gelukkig weert hij zich goed.
(ik pleit voor een douwe-kwijl-topic ::trots::)
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #96 Gepost op: 18-04-2006, 17:29:58 »
Douwe doet niks, dus Douwe kan ook niks. Dat is de filosofie van Ryan en Jennifer.
Zwak om iemand zo op het laatste moment te naaien. ::niet-ok::
Douwe, zet hem op en vang de volgende keer een vis van 1,5 meter  ::bravo::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #97 Gepost op: 18-04-2006, 18:08:25 »
Het gaat tog over Douwe??
Oeps.. Douwe ja

Online Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #98 Gepost op: 19-04-2006, 00:07:42 »
Dat is ook echt lekker voor iemands zelfvertrouwen wat daar gebeurde. Inderdaad als het al is afgesproken ga je niet 5 minuten voor de proef nog moeilijk doen. Zeker niet als er mensen bij zijn die gewoon echt niet kunnen zwemmen. Richard wilde zelfs zelf liever niet, dan laat je toch lekker Douwe in zijn plaats gaan, die wel zegt te kunnen zwemmen. Richard leek zowat te verzuipen toen ie dat puzzelstuk moest pakken. Ik snap echt niet waarom ze hem hebben laten gaan in plaats van Douwe, terwijl zowel Richard als Douwe 't daar niet mee eens waren.  :-\\

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #99 Gepost op: 19-04-2006, 11:55:32 »
Blijkbaar hebben Ryan en Jennifer een grote invloed op de groep, want het was hun 'idee'. Douwe had gewoon kunnen meedoen van Richard maar ik zal er ook geen zin meer in hebben als toch geen vertrouwen in je hebben...vond het niet raar dat Douwe boos werdt.