dan is het misschien de fles van iemand anders
Als mijn naam er aan hangt is het mijn fles en/of dop. Volgens mij had ik mijn naamplaatje om de fles vastgemaakt, die zat eerst aan de dop vast. Lekker handig van de productie want dan weet je dat ze door elkaar gehaald gaan worden. Nou wilden ze natuurlijk dat het leek alsof we het heel erg zwaar hadden daar. Koortslippen, mond en klauwzeer, soa en weet ik wat meer komen daarbij natuurlijk mooi van pas!
Ik was net 1 dag uit de expeditie en stond ergens op een strandje mijn duikpak aan te trekken en stond op het punt om met een duikbuddy naar een mooie lokatie te gaan varen. Toen kwam er iemand van talpa langs die over die prijsvragen begon waarmee iets gewonnen kon worden. "Hey Pieter, kan iets missen wat we als prijs kunnen weggeve"n, een shirtje of zo?" Ik dacht, wat heb je nou aan een vies shirtje waar verder niets op staat, een waterfles met naamplaat is dan toch veel leuker? Die talpavent was dolenthousiast en stomverbaasd dat ik die fles zomaar weggaf. Veel deelnemers koesteren hun tastbare eilandherinneringen als heilige relikwieën die regelrecht uit de "Davinci Code" konden komen. Mijn eilandkleding heb ik trouwens direct weggegeven aan een Filipijns kamermeisje dat 2 euro per dag bleek te verdienen. Ze is me een keer of 10 komen bedanken omdat haar man nu in een veeeeel te groot, maar wel een echt Armani-T-Shirt rondloopt. Als ze er een paar bamboestokken bij doen kunnen ze hem voor het hele gezin als bungalowtent gebruiken. Alleen mijn onverwoestbare Dieseljeans hebben de expeditie zonder scharammetje overleefd.
Was heel erg gezellig trouwens bij Jennifer en Joep vandaag, deed me echt goed elkaar weer onder hele andere omstandigheden te zien. Ryan was er ook bij en we hebben veel gelachen.
X