Auteur Topic: 9 april, kandimeeting?  (gelezen 20769 keer)

Offline Stephan1989

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe laat heb jij het?
« Reactie #20 Gepost op: 1-04-2006, 00:14:29 »
Als jij het in Nederland 01.30 hebt, dan is het in Sydney: 10.30 Spiegel die tijd en je krijgt:

03.01

In letters is dat:

De ol (De Mol?)

Ik heb geen idee of dit klopt of op wie ze hiermee doelen, maar dat ga ik nog uitzoeken 8)
WIDM addicted....

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #21 Gepost op: 1-04-2006, 00:20:45 »
Komt er geen datum uit ofzo?

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 1-04-2006, 00:29:43 »
Komt er geen datum uit ofzo?

Ik heb gekeken naar de geboortedata van de kandidaten, maar geen een komt in de buurt van de 03.01 (of iets anders met de 0,1 en 3)
WIDM addicted....

Offline Botje

• Forumlid
Re: 9 april, kandimeeting?
« Reactie #23 Gepost op: 1-04-2006, 00:34:50 »
Hmmm, ik heb vorig jaar nooit "mol uit" ge-sms-t. Dan zou ik nu toch automatisch weer een SMSje moeten krijgen?  ???
Zijn ze toch minder commercieel dan ik dacht (kan ook niet bij een publieke omroep...  :P )
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #24 Gepost op: 1-04-2006, 00:37:57 »
Hmmm, ik heb vorig jaar nooit "mol uit" ge-sms-t. Dan zou ik nu toch automatisch weer een SMSje moeten krijgen?  ???
Zijn ze toch minder commercieel dan ik dacht (kan ook niet bij een publieke omroep...  :P )
anderzijds maken ze dit jaar weer gebruik van deze service omdat ze natuurlijk geld moeten hebben om volgend jaar weer een mol te maken ;)
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Iris_77

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #25 Gepost op: 1-04-2006, 00:44:58 »
Goed, hier dan ook nog maar een keer weer  ;)

Volgens mij hoef je helemaal niet zo ingewikkeld te rekenen of Sydney ofzo erbij te halen. Gezien de Avrobodehint dat je 9 april vrij moet houden, en de sms-actie wat nu op de .nl-site staat, denk ik dat het heel simpel is:
9 april komt er weer een meeting met de kandidaten. Om er bij te kunnen zijn moet je op een bepaald tijdstip ergens zijn, zeg om 15.00 uur.
Alleen die 15.00 uur is MOLTIJD.
Om 20.40 moesten we ons horloge verzetten naar 01.30, dus 4 uur en 50 minuten later.
MOLTIJD is dus 4 uur en 50 minuten later dan ECHTE TIJD.
15.00 MOLTIJD is dan 10.10 ECHTE TIJD.
De clou is dus, als je Moltijd niet aanhoudt en je bent om 15.00 ECHTE TIJD op die bepaalde plek, dan heb je alles gemist.

Offline Botje

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 1-04-2006, 00:54:05 »
Denk trouwens wel dat het dit jaar een stuk drukker zal zijn dan vorig jaar. Iedereen weet nu wat hij kan verwachten, en gaat er denk ik eerder heen. Iedereen die vorig jaar spijt had dat ie niet gegaan was. Ben benieuwd!
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline Jesperrr

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 1-04-2006, 08:56:53 »
Maar weet owk iemand waar dat dan zou moeten zijn of is dat nog de vraag? ::zwaai::

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 1-04-2006, 09:17:40 »
Ik denk dat ik gelijk ga krijgen met mijn avrobodekaartje(s).  :P
Laten we jabberen joekelen.

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 1-04-2006, 09:38:17 »
Ik houd die 4 uur en 50 min later ook gewoon aan, ga niet echt mijn horloge verzetten ::rofl::

Offline Jesperrr

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 1-04-2006, 10:05:40 »
Avrobodekaartjes?

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 1-04-2006, 10:06:32 »
Zie hints in de avrobodetopic!

Offline Jesperrr

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 1-04-2006, 10:09:30 »
Dus volgens jou is het ergens in amsterdam?

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 1-04-2006, 10:56:17 »
Goed, hier dan ook nog maar een keer weer  ;)

Volgens mij hoef je helemaal niet zo ingewikkeld te rekenen of Sydney ofzo erbij te halen. Gezien de Avrobodehint dat je 9 april vrij moet houden, en de sms-actie wat nu op de .nl-site staat, denk ik dat het heel simpel is:
9 april komt er weer een meeting met de kandidaten. Om er bij te kunnen zijn moet je op een bepaald tijdstip ergens zijn, zeg om 15.00 uur.
Alleen die 15.00 uur is MOLTIJD.
Om 20.40 moesten we ons horloge verzetten naar 01.30, dus 4 uur en 50 minuten later.
MOLTIJD is dus 4 uur en 50 minuten later dan ECHTE TIJD.
15.00 MOLTIJD is dan 10.10 ECHTE TIJD.
De clou is dus, als je Moltijd niet aanhoudt en je bent om 15.00 ECHTE TIJD op die bepaalde plek, dan heb je alles gemist.

Conclusie: als we een bepaald tijdstip te horen krijgen en daar staat nadrukkelijk bij gezegd: "Moltijd" dan weten we allemaal dat je 4 uur en 50 minuten er vanaf moet halen om bij de meet aanwezig te kunnen zijn
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Molicious

• Forumlid
  • Volgend jaar ''Wie is de Mol'' in Moldavië?
« Reactie #34 Gepost op: 1-04-2006, 11:24:18 »

Zoals ik het heb uitgerekend:

20:41 + 01:30 = 22:11

Typ het in bij google --> en je krijgt de site van Barend en van Dorp.
Wie zie je daar?

Een voetballer genaamd:José Fortes Rodriguez <<<< Roderick??

Het is wat vergezocht, maar ik doe gewoon mijn best. 8)
Ik zeg ook maar wat..

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 1-04-2006, 16:20:56 »
Leuk dat ze dit weer organiseren! Ik hou dit topic dan iig in de gaten en dan hoop ik op de dag zelf ook te kunnen komen... Jammer dat ik om 17 u echt wel in Nijmegen moet zijn :-\\.

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #36 Gepost op: 1-04-2006, 17:44:44 »
even een vraagje he; moest er vorig jaar eerst door het hele land gecrosst worden voordat je de plaats wist?

en; gaat er toevallig iemand uit omgeving zutphen, meppel of zwolle?

hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
« Laatst bewerkt op: 1-04-2006, 17:46:15 door Lautjuh »

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 1-04-2006, 18:31:22 »
@ Lautjuh: Je kunt hier alles nog eens haarfijn terug lezen!
Ik zou zeggen, neem wat popcorn en wat drinken erbij.
Want die 30 bladzijden duren erg lang!

Offline Botje

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 1-04-2006, 18:43:22 »
even een vraagje he; moest er vorig jaar eerst door het hele land gecrosst worden voordat je de plaats wist?

Via de hints die vantevoren op internet kwamen, kregen we coördinaten, die ons naar een sporthal in Abcoude leidden. Dat we bij die sporthal moesten zijn, wisten we al voordat we die dag daadwerkelijk van huis vertrokken. Je hoeft dus niet fysiek het hele land door. Eenmaal in Abcoude werden we toen wel met SMSjes en acteurs in de goede richting gestuurd, dus we hebben al met al iets van twee kilometer moeten lopen. Het viel dus mee, maar je weet natuurlijk niet hoe ze het dit jaar aanpakken... ::)

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 1-04-2006, 19:38:08 »

en; gaat er toevallig iemand uit omgeving zutphen, meppel of zwolle?

hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Ja, vanuit Zwolle, want daar woon ik op kamers als student :P
Maar nogmaals, het valt in het weekend waarbij visite op zowel zaterdag als zondag over de vloer kunnen komen dus kan ik op zondag niet mee in de trein. Al heb ik wel weekend OV dus kan ik gewoon gratis reizen. Het lijkt me namelijk erg leuk om eens met zo iets mee te doen :D *wil Roderick/Frederique wel eens in het echt meemaken* ;)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan