Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 24436 keer)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Aflevering 6
« Reactie #40 Gepost op: 9-04-2006, 22:24:17 »
Hij is al tot de orde geroepen hoor.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline polletje

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #41 Gepost op: 9-04-2006, 22:24:44 »
Lien is Lien, je kunt de ADHD wel als schuldige aanwijzen maar dat is echt niet het enige dat haar gedrag bepaald.

Ik ken haar waarschijnlijk minder goed dan jij.

Offline Rormo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #42 Gepost op: 9-04-2006, 22:27:18 »
Van mij mogen Yves en Wendy een trap onder hun achterwerk krijgen, direct terug naar Belgenland. Na deze aflevering hebben ze bij mij het allerlaatste kleine beetje sympathie verloren.


En hoe komt dat dan? Hebben in mijn ogen niet veel onsympathieks gedaan vandaag.

enne, ben het wel met de mensen eens die zeggen dat het respectvol moet blijven. Inge en Lien waren verreweg het irritantste koppel ooit, maar om nu allerlei scheldwoorden naar hun hoofd te gooien gaat me wat ver.

Offline Goldfrapp

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #43 Gepost op: 9-04-2006, 22:28:41 »
Ik heb begrepen van kennisen die Inge en Lien kennen dat ze in het echt heel erg aardig zijn  :) Erg leuke meiden

Offline Trivandrum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Jan & Miranda | Lut & Chris
Re: Aflevering 6
« Reactie #44 Gepost op: 9-04-2006, 22:29:37 »
Wat was het toch weer spannend.

Mijn hemel...! ::oink:: Wat een apart mens is die Lien. De hele tijd gekrijs en gegil en als klap op de vuurpijl die bespottelijke houding met Inge jegens Yves en Wendy. Ik denk dat het misschien wel beter is dat ze eruit zijn voor de rest gezien de steeds intimiderende houding en het 'gepest'. Soms had ik echt het idee dat het weleens tot een handgemeen had kunnen komen. Uiteindelijk Lut & Chris gewonnen.

Wat mij nou nog steeds de strot uithangt is dat vervelende samenliften. Ze gaan allemaal veel te lief met elkaar om. Marc en Theo zijn allemans vriend en Yves en Wendy met Frank en Bliss etc... Ik ben bang dat de strijd langzaam wegslibt.
« Laatst bewerkt op: 9-04-2006, 22:32:05 door Trivandrum »

Offline dolle koe

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #45 Gepost op: 9-04-2006, 22:34:41 »
schatjes wat ga ik jullie missen ... ::bravo:: ::bravo::
 :-[
jullie waren cool ::ok::

Offline @nemo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #46 Gepost op: 9-04-2006, 22:37:24 »
Geen schuttingtaal. Hoe kan het dan dat iemand als nickname de naam K**_INGE_LIEN heeft? Kan die persoon niet direct van dit forum worden verwijderd?

How Low can you go??? wat een zielige nick, damn!  ::niet-ok:: ::niet-ok:: >:(

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Aflevering 6
« Reactie #47 Gepost op: 9-04-2006, 22:38:06 »
How Low can you go??? wat een zielige nick, damn!  ::niet-ok:: ::niet-ok:: >:(

Is inmiddels gebeurd :)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline peking exp 2006

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ©Joris driepinter / spinnetje
Re: Aflevering 6
« Reactie #48 Gepost op: 9-04-2006, 22:39:41 »
Jammer dat deze dames er uit zijn. Niet omdat ze zo populair zijn, maar omdat ik het gevoel krijg dat de strijd een heel stuk minder zal worden. Hopelijk blijft het zonder Inge en Lien toch nog spannend.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #49 Gepost op: 9-04-2006, 22:42:54 »
Inge en Lien waren zeker kanshebbers en wat dat betreft is het wel jammer dat ze er uit liggen ... maar ik zit me elke week op te vreten als ik naar Lien kijk, kromme tenen krijg ik er van. Zo'n iemand moet je niet mee laten doen aan een programma als dit. In real life zal het heel anders zijn, maar nu erger ik me alleen maar aan haar, dus dan heb ik liever dat ze eruit zijn. Dan maar een favorieten koppel minder.

Alleen moeten ze wat gaan doen tegen dat samenliften. Daar heb ik een zelfde grote hekel aan. ::niet-ok::

Offline @nemo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #50 Gepost op: 9-04-2006, 22:44:51 »
 
Enkel Jimmy en Amir racen de race nog!
pffff, een stelletje frigo-boxtoeristen die enkel kunnen samenliften blijven over!!!!!

Ik ga I&L in ieder geval missen, hoop dat ik jullie es in Amsterdam tegen kom!!!!
  ::bravo:: ::bravo::

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #51 Gepost op: 9-04-2006, 22:45:10 »
Vond Inge en Lien deze aflevering heel kinderachtig en onsportief. Zoals Theo al zei: "het moet wel leuk blijven, het is en blijft een spel". Ik snap ook niet zo goed waar het vandaan komt, het is toch logisch dat je een sterk koppel de handicap geeft.
Vond het wel jammer voor Reinier, dat hij niet echt een blok kon spelen, dat kan hij juist zo goed  :P

Offline xrock-gurlx

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Inge & Lien !!!
Re: Aflevering 6
« Reactie #52 Gepost op: 9-04-2006, 22:50:28 »
...Echt jammer dat ze eruit zijn..!!!

Ze zijn echt geweldig..!!!  ::bravo::

OMG...ik ga ze echt missen ^^!!!

- After Forever -

Offline jens007

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #53 Gepost op: 9-04-2006, 22:59:11 »
Weet iemand de naam van het voetbalspel ook alweer  ::bravo::

(edit Daisy: vraagstelling veranderd door samenvoegen topics)
« Laatst bewerkt op: 9-04-2006, 23:14:13 door Daisy »

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 6
« Reactie #54 Gepost op: 9-04-2006, 23:02:39 »
Kator Wai.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #55 Gepost op: 9-04-2006, 23:09:14 »
Ik ben het helemaal met Polletje eens ("Iemand met ADHD kan niet tegen stress. We hebben gezien waartoe dat kan leiden. Die blinde haat in de ogen van Lien. Ik vond dit verschrikkelijke televisie.")

Vorige week hoopte ik nog dat Inge en Lien in de strijd zouden blijven voor de broodnodige variatie, maar dit was echt te erg. Met als hemelschreiend dieptepunt de scène in dat stadje, waarbij ze op werkelijk krankzinnige toon tegen wildvreemde dorpsbewoners ging gillen dat ze van Yves en Wendy wilde winnen. Op dat moment had ik simpelweg medelijden met haar, en ook met Wendy die hier heel slecht tegen kon (hetgeen ik me heel goed voor kon stellen). Dit was werkelijk buiten alle proporties.

Het spijt me, maar ik merk bij mezelf echt opluchting dat ze eruit zijn, omdat ik dergelijke scènes werkelijk niet meer mee zou willen maken. Op dit forum wordt terecht gesproken van respect. Zoals sommigen zich hier laten gaan is onprettig. Maar wat mij betreft op precies dezelfde manier waarop Lien geen enkel respect toonde t.o.v. Yves en Wendy. Sterker: ik kan me voorstellen dat die agressieve, respectloze benadering mensen hier triggert zich ook zo sterk uit te drukken. Jammer maar waar. En ik vind het volstrekt irrelevant of je Yves en Wendy nu wel of niet mag: een dergelijke behandeling hebben ze hoe dan ook niet verdiend. Niemand namelijk. Zo ga je niet met mensen om.

Samenvattend: nog nooit zo blij geweest met een afvallend koppel.
« Laatst bewerkt op: 9-04-2006, 23:16:09 door Starry Night »

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Aflevering 6
« Reactie #56 Gepost op: 9-04-2006, 23:11:02 »
ik kan dit alleen maar onderschrijven ::jaja::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Zonnetjuh

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #57 Gepost op: 9-04-2006, 23:12:08 »
hallo mensen
ik had peking opgenomen maar de laatste 10 minuten pasten helaas niet meer op de videoband aaaaaaaargh
dus ik heb hier snel ff gekeken en zie dat inge en lien eruit liggen. yes!!!lien, wat een vreselijk walgelijk mens. heb er geen andere woorden voor!
kan iemand mij ff precies vertellen hoe de laatste paar minuten zijn gegaan???
ook de reacties toen ze eruit lagen??
mijn band stopte op het moment dat inge en lien de achtervolging inzetten op yves en wendy en dat inge en lien zeiden dat hun vervoer sneller was dan de vrachtwagen van yves en wendy, dus dat ze verwachten dat ze ze nog wel in zouden halen.
bedankt alvast!!!!!!
groetjes mij

Offline M3nd0

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #58 Gepost op: 10-04-2006, 09:50:10 »
Nou wat ben blij dat die rooie en witte strevertjes eruit zijn. Hoe zij deden heb ik nog nooit bij  Peking Express mee gemaakt. Gewoon achterbaks.

Ik ergerde me al toen zij een vrijgeleide kregen en waarna Yve en Wendy ook een vrijgeleide kregen. Eerst zitten ze hun belachelijk te maken, maar als ze honger hebben, willen ze dat Yve en Wendy hun geld geven voor te eten.

Als je iemand niet moet, dan ga je toch niet iets aan hun vragen. Ben dan ook constant en vraag nix en doe je eigen ding.

Vanaf toen heb ik me constant ( daarvoor was het nog 'maar'10 keer per aflevering)aan  hun geergerd, voornamelijk blondie (maar dat maakt de serie ook juist leuk eigenlijk, dat je een paar personen hebt, waar je lekker op kunt mekkeren voor de buis, anders wordt het ook saai)

En over gisteren: Zij zouden Yve en Wendy ook al laatste hebben gezet, vond het gewoon zielig dat zij dan beginnen te mekkeren als het ook andersom gebeurt. De zure Boontjes kwamen gisteren om hun loontjes.

Ik denk nu trouwens dat Amir en Jimmy minstens de finale halen. Zij hebben de benodigde gehaaidheid om dit spel te winnen, de andere overige deelnemers zijn te aardig tegen elkaar. Amir en Jimmy spelen het spel zo nu en dan ook een beetje smerig, maar dat vind ik lang niet zo erg, wanneer er ook tenminste een beetje rustig naar elkaar toe wordt gedaan, zonder direct hysterisch te gaan schreeuwen en reageren op bijna alles wat er in het spel gebeurd.
« Laatst bewerkt op: 10-04-2006, 10:11:37 door M3nd0 »

Offline JDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #59 Gepost op: 10-04-2006, 10:09:05 »
 ::ok:: beste aflevering tot nu toe  ::jaja:: Spannend, leuk met Reinier als blok-aan-het-been (slim opgelost ook) en het belangrijkste natuurlijk: Inge en Lien eruit  ::respect::  De manier waarop ze (ook) deze aflevering tekeer gingen sloeg echt helemaal nergens meer op.  Foute wijven  ::niet-ok::    ::zwaai:: ::zwaai::   
denk aan Mick en alles wat ie deed