Auteur Topic: De scheidsrechters!  (gelezen 23704 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De scheidsrechters!
« Reactie #100 Gepost op: 28-06-2006, 22:07:22 »
Frank mag nog een wedstrijd fluiten?   ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: De scheidsrechters!
« Reactie #101 Gepost op: 28-06-2006, 22:12:11 »
ja en juist die wedstrijd...  :-X

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: De scheidsrechters!
« Reactie #102 Gepost op: 28-06-2006, 22:20:46 »
Frank mag nog een wedstrijd fluiten?   ::ok:: ::ok:: ::ok::

welke?
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: De scheidsrechters!
« Reactie #103 Gepost op: 28-06-2006, 22:22:56 »

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: De scheidsrechters!
« Reactie #104 Gepost op: 30-06-2006, 21:34:29 »
Die kerel bij Duitsland - Argentinie had ook een flink zak geld gekregen van de duitsers geloof ik! Wat floot deze meneer PRO duitsland.. om te kotsen  ::kots::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: De scheidsrechters!
« Reactie #105 Gepost op: 30-06-2006, 21:54:14 »
Die kerel bij Duitsland - Argentinie had ook een flink zak geld gekregen van de duitsers geloof ik! Wat floot deze meneer PRO duitsland.. om te kotsen  ::kots::


Ja dat zag ik ook.. Vreselijk, altijd maar gele kaarten voor Argentinië en als de Duitsers fout waren niets, niente, nada...
Moet Duitsland nu echt wereldkampioen worden.?

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De scheidsrechters!
« Reactie #106 Gepost op: 30-06-2006, 22:30:36 »
Nou, ik hoop toch maar dat Brazilië dat wordt, anders ga ik heel hard huilen.

De scheids was trouwens best oké, maar hij heeft wel een buitenspel goal goedgekeurd  ::niet-ok:: Heeft iemand Moggi op dit WK afgestuurd ofzo? Die Italianen hebben wel heel veel mazzel met de arbitrage. Dit keer niet beslissend, maar toch...  :-\\
« Laatst bewerkt op: 30-06-2006, 23:00:03 door Mloesje »

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: De scheidsrechters!
« Reactie #107 Gepost op: 30-06-2006, 23:19:01 »
Wees al blij dat Materazzi er niet bij was deze keer... ;D

Ik vind dat ze terecht gewonnen hebben, of het nu 2-0 of 3-0 was.. Ze zijn er !!!!
Nu maar hopen dat ze tegen Duitsland het kunnen halen... Want nu moesten ze vechten tegen 22 spelers maar dinsdag tegen 22 spelers en duizende duizende supporters.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De scheidsrechters!
« Reactie #108 Gepost op: 30-06-2006, 23:23:13 »
En de arbitrage tegen, want die fluiten allemaal voor het thuisland  >:D

Ik zeg ook niet dat ze onterecht gewonnen hebben. Maar toen was het nog 1-0 en met 1-0 blijf je meer voetballen, dan bij 2-0 want dan weet je dat het al gebeurd is. Maar goed, ik denk niet dat Oekraďne anders wel gewonnen had. Ze kwamen gewoon net tekort. Maar tja, heel veel mazzel hebben die smurfen eh Italianen wel  >:D

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De scheidsrechters!
« Reactie #109 Gepost op: 2-07-2006, 21:22:00 »
Wees al blij dat Materazzi er niet bij was deze keer... ;D

Ik vind dat ze terecht gewonnen hebben, of het nu 2-0 of 3-0 was.. Ze zijn er !!!!
Nu maar hopen dat ze tegen Duitsland het kunnen halen... Want nu moesten ze vechten tegen 22 spelers maar dinsdag tegen 22 spelers en duizende duizende supporters.
Tegen 22 spelers? Voetballen ze ook tegen zichzelf? ::oink:: ::)
;)
I'm a real big goblin..

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De scheidsrechters!
« Reactie #110 Gepost op: 2-07-2006, 23:23:29 »
Wat ik dit toernooi echt smerig vind, zijn die spelers die een scheids hun grote dankbaarheid tonen voor het geven van rode kaarten aan de tegenpartij, door middel van knipogen en schouderklopjes. Als scheids zou ik daar echt de rillingen van krijgen, net of je omgekocht bent ofzo. C. Ronaldo had van mij op z'n minst geel gehad en die Duitser had meteen met rood naar de kant gemogen. Maar ja misschien ben ik wel te streng. Hoewel over een heleboel dingen zou ik minder moeilijk doen dan sommige scheidsrechters (lees Ivanov), maar dit vind ik toch wel zoiets triests. ::ohno::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: De scheidsrechters!
« Reactie #111 Gepost op: 2-07-2006, 23:23:54 »
Neen 11 duitsers op het veld plus al de reserves op de bank....  ::rofl:: waarvan er toch een aantal zullen gewisseld worden, dus 14 om de puntjes op de "i" te zetten...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: De scheidsrechters!
« Reactie #112 Gepost op: 10-07-2006, 00:10:06 »
Wat een geweldige scheidsrechter was die van de finale zeg!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De scheidsrechters!
« Reactie #113 Gepost op: 14-07-2006, 18:35:34 »
Ach een goede scheids of niet,ik zou het iig. niet willen zijn.  ::ohno:: ::ohno:: De meesten doen het als bijbaantje,lopen daar rond tussen de grootverdieners,en zijn steeds de kop van jut. Bij ieder fluitsignaal krijg je een team en een half stadion op je dak!! Petje af voor die mensen  ::ok:: ::ok:: (enkel niet voor die Prendergast die vorig WK een geldig doelpunt van Wilmots tegen Brazilië afkeurde  >:( >:( )