Auteur Topic: Wuppies  (gelezen 34088 keer)

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Wuppies
« Reactie #80 Gepost op: 25-06-2006, 23:40:10 »
Nu het afgelopen is zijn ze gewoon nutteloos: een enkeltje cirkelzaag

Toch is het zielig.... ::jaja::
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Wuppies
« Reactie #81 Gepost op: 26-06-2006, 00:27:39 »
Ik wacht op het eerstvolgende kampvuur  :) :)
First you go backwards, but then forwards again

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wuppies
« Reactie #82 Gepost op: 26-06-2006, 00:31:20 »
Ik wacht op het eerstvolgende kampvuur  :) :)

 :o ::oink:: ::rofl::
Triomf!

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Wuppies
« Reactie #83 Gepost op: 26-06-2006, 01:52:30 »
Nu het afgelopen is zijn ze gewoon nutteloos: een enkeltje cirkelzaag

Rij naar Duitsland en gooi alle wuppies naar de kop van Figo. En doe bij die Mega dingen er een baksteen in!
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wuppies
« Reactie #84 Gepost op: 26-06-2006, 11:26:12 »
Wuppie-plakkers m/v gezocht

AMSTERDAM - Om snel tegemoet te komen aan de complete wuppie-gekte in ons land zoekt de fabrikant van het pluizenbeest met spoed wuppie-plakkers.

Wuppie-rage onder volwassenen

Eigenaar van de rechten van de wuppie, Interall Group uit Naarden, heeft een miljoen nieuwe exemplaren besteld in Roemenië. Ook bedrijven willen de wuppies om aan klanten en personeel te geven. Voor die klanten en voor spoedreparaties zijn snel mensen nodig die thuis wuppies willen assembleren. "Gelukkig hebben zich al spontaan gepensioneerde thuisplakkers gemeld, die weer voor ons aan de slag willen om de wuppie met een lijmpistool van ogen, antennes en pootjes te voorzien", zegt directeur Karin Stoevebeld. "We kunnen er nog zeker 25 gebruiken."

Talloze winkelketens hebben bestellingen voor de wuppies gedaan. Binnen een paar weken komen er twaalf nieuwe modellen bij onder meer de Hema, Xenos, Bruna en Blokker in de schappen. De grote wup zal ongeveer 4 tot 5 euro kosten, de kleintjes rond een halve euro.

Het bedrijf krijgt inmiddels honderden e-mails per dag van klanten die het diertje willen. Op veilingsites is een levendige handel ontstaan. Een grote wup doet 18 euro. Supermarktketen Albert Heijn, die de wuppie-rage ontketende, kampt al met woedende en teleurgestelde klanten omdat ze niet meer aan wuppies kunnen komen. De vijftien miljoen kleine en de 700.000 grote pluizenbeesten raken komende week helemaal op.

"We hebben onze filialen geadviseerd om de eigen wuppie-petten van het personeel af te doen als de wuppies op zijn. Er komen te veel reacties op teleurgestelde klanten die dan die petten wel willen hebben" , zegt een woordvoerder van de grootgrutter.

Sinds de jaren tachtig, toen het beestje bekend werd, verkocht Interall Group 45 miljoen wuppies.

Bron:http://www.telegraaf.nl di. 20 juni
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Wuppies
« Reactie #85 Gepost op: 26-06-2006, 13:00:08 »
Die Wuppie-gekte is nu wel over:

Citaat
Wuppies sterven abrupte dood
 
Gepubliceerd op maandag 26 juni 2006
 
De vroegtijdige uitschakeling van Oranje bij het WK voetbal is ook een tegenslag voor de supermarktsector.
Joop Holla van onderzoeksbureau GfK verwacht dat het toernooi uiteindelijk 40 miljoen euro aan extra omzet heeft opgeleverd, waar de branche rekening had gehouden met 50 miljoen.

Oranje zooi de supermarkt uit
De eerste drie weken werd er een extra omzet van 31 miljoen euro geboekt. "Ik schat dat daar nog zo'n 9 miljoen van vorige week bijkomt", aldus Holla maandagochtend. "Nu moeten al die Oranjeproducten zo snel mogelijk de supermarkt weer uit. Dat kan heel snel gebeuren."

De non-food artikelen gaan in de mottenballen tot over twee jaar bij het Europese kampioenschap voetbal. "En de voedingsmiddelen worden afgeprijsd. Wat moet je er verder ook mee? Het is over en uit."

Alle aankleding
Ook aan de diverse acties rond het voetbal komt een einde. De populaire wuppies van supermarktketen Albert Heijn worden gedumpt op veilingsites. Albert Heijn is druk doende om alle WK-aankleding uit de winkels te verwijderen. "Het gaat er vandaag allemaal uit.

Alleen met de stickeractie gaan we door tot ze op zijn." Telecombedrijven zagen hun sms-verkeer bij doelpunten spectaculair stijgen. Vodafone meldde vorige week dat het sms-verkeer verdrievoudigde bij een doelpunt van Oranje. Nederland heeft tijdens het WK slechts drie keer gescoord.

Bouwmarkt Gamma springt commercieel in op het verlies van Oranje. Een klant die iets oranjes inlevert, krijgt maandag en dinsdag bij deze keten 10 procent kassakorting.
 
(bron: Planet Internet)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wuppies
« Reactie #86 Gepost op: 26-06-2006, 13:51:15 »
En dan blijven de grootwinkelbedrijven die niet zo slim als Albert Heijn waren, nu dus zitten met enorme hoeveelheden (vooral oranje) wuppen.


Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Wuppies
« Reactie #87 Gepost op: 26-06-2006, 16:33:19 »
En dan blijven de grootwinkelbedrijven die niet zo slim als Albert Heijn waren, nu dus zitten met enorme hoeveelheden (vooral oranje) wuppen.

die ze over 2 jaar weer slijten
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wuppies
« Reactie #88 Gepost op: 26-06-2006, 16:37:59 »
Daar ben ik van overtuigd.


Overigens: er staat een spelfout in de naam van die grote beestjes, he?

Ze moeten toch MEGA(N)wuppie heten, of vergis ik me?

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wuppies
« Reactie #89 Gepost op: 26-06-2006, 16:44:06 »
Wees blij dat ze niet alemaal dezelfde naam hebben :P ;D

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Wuppies
« Reactie #90 Gepost op: 26-06-2006, 19:00:19 »
Ik zal 'm hier ook nog maar ff plaatsen:


The sun came up and reality set in.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wuppies
« Reactie #91 Gepost op: 26-06-2006, 19:16:00 »
En dan blijven de grootwinkelbedrijven die niet zo slim als Albert Heijn waren, nu dus zitten met enorme hoeveelheden (vooral oranje) wuppen.

Nou... dat weet ik niet hoor...
Ik denk dat als ze nu "normale" wuppies op de markt gaan brengen (wat ze ook van plan zijn bij Hema en Blokker enzo) dat dat wéér een hype gaat worden, net als in de jaren 80.
En er is veel meer mogelijk dan alleen oranje wuppies, er zijn er met een beroep, als fruit enzo. Ik denk dat het best weer een hit kan worden nu.

Als je benieuwd bent naar alle mogelijke wuppies, zie: http://www.wuppie.de
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wuppies
« Reactie #92 Gepost op: 26-06-2006, 20:01:56 »
De wuppies zijn een hype geworden door het WK, normale wuppies doen het niet zo gek denk ik. Maar wie weet

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Wuppies
« Reactie #93 Gepost op: 26-06-2006, 21:13:02 »
Iemand deze al gezien van Nozzman?
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wuppies
« Reactie #94 Gepost op: 26-06-2006, 21:16:54 »
och arm wuppietje. Die adopteer ik wel  ::ok::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wuppies
« Reactie #95 Gepost op: 26-06-2006, 21:20:02 »
denk dat de wuppen niet zo'n mega rage meer worden omdat je ze nu moet kopen.. de lol van de wuppies was juist het sparen.

en ik heb echt een gloeiende hekel aan mensen die wuppies gaan verbranden, geef ze dan aan iemand die er wel blij mee is.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Wuppies
« Reactie #96 Gepost op: 26-06-2006, 21:22:08 »
denk dat de wuppen niet zo'n mega rage meer worden omdat je ze nu moet kopen.. de lol van de wuppies was juist het sparen.

en ik heb echt een gloeiende hekel aan mensen die wuppies gaan verbranden, geef ze dan aan iemand die er wel blij mee is.

Je mag er zelf mee doen wat je ermee wilt..  :)
First you go backwards, but then forwards again

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wuppies
« Reactie #97 Gepost op: 26-06-2006, 21:23:04 »
Ja is wel zo maar als iemand een MEGA Wup weg doed wil ik hem wel!!!

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Wuppies
« Reactie #98 Gepost op: 26-06-2006, 21:25:03 »
Ja is wel zo maar als iemand een MEGA Wup weg doed wil ik hem wel!!!
Die van mij zijn alleen maar kleine wuppies.  8)
First you go backwards, but then forwards again

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wuppies
« Reactie #99 Gepost op: 26-06-2006, 21:26:12 »
Ik wil ook een megawup  :(