Auteur Topic: [kandidaat NL] Klaar - kampleidster  (gelezen 61381 keer)

Offline amanap

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Klaar - kampleidster
« Reactie #60 Gepost op: 12-09-2006, 15:54:32 »
Ik begrijp absoluut niet wat de rol van juf K.... in deze expeditie is. Voor mij mogen ze die er morgen uithalen... Wat een aanfluiting.....
 ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::
kennis is macht, karakter is meer

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat NL] Klaar - kampleidster
« Reactie #61 Gepost op: 12-09-2006, 16:38:12 »
G.I. Jane !  ::ok::
G.I. Jane Neen !  ;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Klaar - kampleidster
« Reactie #62 Gepost op: 14-09-2006, 08:46:17 »
 Als je praatjes hebt, moet je ook laten zien wat je in huis hebt maar ik heb haar nog niet één keer zien bikkelen.

nou en toch vonr ik het zwaar bikkelen daar in die mangrove en vooral samen met mick.nee,daar ben ik het dus niet mee eens.klaar vind ik wel een apart typetje en mijn vriendin zal het nooit niet worden.de eerste keer dat ik haar zag ergerde ik me groen en geel aan haar maar toch mag ik haar nu wel.lachu joh,zo"n typetje erbij.anders is het zo saai.toch.de ene ergert zich kapot en de ander mag haar.ik weet nog wel hoe ik me zat op te fokken bij die john,ha,ha.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat NL] Klaar - kampleidster
« Reactie #63 Gepost op: 14-09-2006, 09:20:04 »
lachu joh,zo"n typetje erbij.anders is het zo saai.toch.de ene ergert zich kapot en de ander mag haar.ik weet nog wel hoe ik me zat op te fokken bij die john,ha,ha.
En da's dan weer leuke TV!
;)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline aangekoekt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • echte flapuit
Re: [kandidaat NL] Klaar - kampleidster
« Reactie #64 Gepost op: 18-09-2006, 23:26:06 »
je onttrekken aan geheugenspelletjes en fysieke inspanningen tijdens proeven geeft blijkbaar energie genoeg voor achterklap en gekonkel. Al dat gegoochel zonder zelf open kaart te spelen. Bah
lekkere ruige vent van me

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Klaar - kampleidster
« Reactie #65 Gepost op: 19-09-2006, 07:17:48 »
hmmm ik vond het juist wel een terechte zet van haar...in mijn ogen zijn de kandidaten diegenen die de proeven moeten spelen omdat Klaar en Robin zijn aangesteld als kampleiders...zij hebben al ervaren hoe het is om proeven te moeten meemaken. ik vind zelf dus dat beide totaal geen toegevoegde waarde aan het geheel hebben...maar ja ieder zijn eigen mening hé ;)

Vind Klaar wel een beetje teveel naar Saron toe trekken, denk dat ze zichzelf wel herkend in Saron, en dat kan Klaar nog wel eens gaan opbreken vermoed ik, vooral als duidelijk wordt wat haar rol nu werkelijk is.
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Klaar - kampleidster
« Reactie #66 Gepost op: 19-09-2006, 09:21:39 »
Bij het tussenshotje na het lezen van die geheime brief zat Klaar te vertellen en begon elke zin met: ik... ik... ik... ik...

De wereld draait rond mevrouw Klaar dus.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Klaar - kampleidster
« Reactie #67 Gepost op: 19-09-2006, 10:41:09 »
hmmm ik vond het juist wel een terechte zet van haar...

En ze hebben gewonnen. ;) Dus al met al een hele goede zet van Klaar.  ::ok::
Nog even niks.

Offline Nienna

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Klaar - kampleidster
« Reactie #68 Gepost op: 19-09-2006, 10:45:27 »
je onttrekken aan geheugenspelletjes en fysieke inspanningen tijdens proeven geeft blijkbaar energie genoeg voor achterklap en gekonkel. Al dat gegoochel zonder zelf open kaart te spelen. Bah

Ik vind het wel grappig hoe ze het aanpakt. Ik ben nog steeds van mening dat wanneer de anderen weten wat voor macht Klaar heeft (met immuniteit uitdelen) dat ze dan allemaal gaan slijmen. Zo lang de rest het pikt dat Klaar zich onttrekt is het goed toch?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Klaar - kampleidster
« Reactie #69 Gepost op: 19-09-2006, 10:55:40 »
Klaar kan ook niets goed doen in de ogen van sommigen hier he. Doet ze niet mee aan de proef, is het niet goed, had ze wel meegedaan had ze zichzelf belangrijker gevonden dan een ander. Ze vertelt niets, dus konkelt ze, had ze wel over de immuniteit verteld had ze ook weer teveel aandacht getrokken. Flauw hoor om alles wat ze doet of laat per sé negatief te zien.

Ik heb de serie met Klaar destijds niet gezien trouwens.
Keep calm and eat chocolates!

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Klaar - kampleidster
« Reactie #70 Gepost op: 19-09-2006, 15:25:53 »
Ik heb de serie met Klaar destijds niet gezien trouwens.

Ik wel en was er toen eigenlijk al Klaar mee...

Offline aangekoekt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • echte flapuit
Re: [kandidaat NL] Klaar - kampleidster
« Reactie #71 Gepost op: 19-09-2006, 16:23:34 »


Ik heb de serie met Klaar destijds niet gezien trouwens.

Heb je toevallig het boek Alleen op de wereld gelezen?
Klaar = Rémy.
lekkere ruige vent van me

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Klaar - kampleidster
« Reactie #72 Gepost op: 19-09-2006, 17:52:29 »
Klaar is een leuk origineel mens. Met een scherp gevoel voor humor, rake opmerkingen, goeie intuïtie en zonder kapsones. Talpa heeft vele castingfouten gemaakt, maar daar hoort Klaar NIET bij.
er was eens......

Offline aangekoekt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • echte flapuit
Re: [kandidaat NL] Klaar - kampleidster
« Reactie #73 Gepost op: 19-09-2006, 18:08:27 »
Origineel = enig in zijn soort, ja mee eens. bij dat "enig" zet ik de kanttekening Godzijdank.
En mijn persoonlijke mening, gebaseerd op de gemonteerde Talpa-beelden van ver weg, en miss. zit ik er wel helemaal naast, is dat ik het geen leuk mens vind. Sterker, ik vind haar kneiterhard overkomen. Ik houd nou eenmaal niet van mensen die, figuurlijk gesproken, over lijken gaan...Respect trouwens, ieder zijn/haar mening.
lekkere ruige vent van me

Offline Nienna

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Klaar - kampleidster
« Reactie #74 Gepost op: 19-09-2006, 18:33:23 »
Klaar gaat juist niet over lijken. Patricia ging over lijken. Hoe kan iemand die over lijken gaat nou iemand (Saron) gaan troosten???

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Klaar - kampleidster
« Reactie #75 Gepost op: 20-09-2006, 19:59:25 »
Vooropgesteld ieder zijn/haar eigen mening hier.
Ik ben zodanig opgevoed dat ik respect heb voor alles en iedereen in de schepping. Dat is en vind ik erg belangrijk voor mijn leven. Ik heb tijdens mijn reizen nogal wat wijze mensen ontmoet en dan bedoel ik dus mensen die door het leven zelf wijs zijn geworden en niet gestudeerd hebben. Daar kun je van leren dat je veel levensenergie kunt halen uit het gevoel van respect te tonen voor de manier van leven van een ander. Ook kun je daarvan leren dat de wereld doorgaat met draaien als je er zelf niet meer bent. Met andere woorden: het is onzin om jezelf zo belangrijk te vinden in een groep mensen die toevallig twee jaar later met dit spel meedoen dan jij. Dat geeft Klaar niet het recht om zo schoolmeesterig bezig te zijn met: "en dan volgt nu een mini lesje in vuur maken". Op zich heb ik daar nog niet eens zoveel moeite mee, maar ga dan voorop in de strijd bij wijze van spreken. Maak jezelf niet belangrijker dan de groep en verwacht ook niet dat de anderen dat ook allemaal even moet zeggen tegen je. Marnix in zijn jaar deed dat bijvoorbeeld perfect door meteen dat hele gedoe met dat leidershutje af te wijzen. Dan dwing je respect af bij anderen en niet met het vingertje te staan van: "dat blaadje kun je wel eten en dat blaadje weer niet", zoals tegen Ernestine destijds. Die wist dat zelf ook wel. Trouwens, dat eigenaardige gedoe met het verstoppen van de kokosnoten in haar jaar ben ik ook nog niet vergeten.

Als je dan in deze aflevering ook nog eens Klaar hoort vertellen na die geheime brief gelezen te hebben: "dat IK de dames moest kiezen voor de herindeling" en met IK vervolgens elke zin begon begrijp je volgens mij het doel niet van survivallen à la Expeditie Robinson. Want dat doel is met elkaars sterke punten het spel winnen en dus niet een kleuterklasschoolreisje achter de juffrouw aanlopen ervan maken zoals zij dat doet. En dan heb ik het nog niet eens gehad over het stukje wat ik zag op tv toen ze wat te zeggen had over de dikke r**t van Olga. Als je dan zo vrijgevochten type bent doe je zoiets in het gezicht maar dan is ze niet thuis. Het persoonlijke item van Klaar zal wel een gebruiksaanwijzing zijn om met haar om te kunnen gaan en ik ben maar wat blij dat ik dat boek never nooit niet hoef te schrijven.


Ieder zijn/haar eigen mening. Ik zap wel weg hoor als ik Klaar zie.
« Laatst bewerkt op: 21-09-2006, 07:49:12 door Stormpie »

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat NL] Klaar - kampleidster
« Reactie #76 Gepost op: 21-09-2006, 00:07:15 »
(...)(laatste reply)
Ik ben in grote lijnen akkoord met Sanderman.
::ok::
(...) Talpa heeft vele castingfouten gemaakt, maar daar hoort Klaar NIET bij.
Ook hiermee ga ik akkoord, ze lokt kijkers als een stinkzwam vliegen!
;D :P

Anders zijn is geen excuus voor alles. Origineel zijn, of kunstenares zijn, of vrouw alleen zijn in deze harde wereld, of alternatief zijn, of leuke quotes de wereld insturen geeft je geen onbeperkte rechten. Haar op je tanden hebben kan ook wel eens iemand kwetsen. Als je iemand beledigt of naar beneden haalt, of niet helpt, of weldoordacht kou laat lijden ben je niet goed bezig.
Klaar profileert zich al een tijdje als een leuke alternatieve tante die heel open minded zou zijn, maar ik vind ze nog vastgeroester als een scheepswrak in het Aralmeer. Een beetje zielig eigenlijk. Alternatief ten koste van alles. Let op! Dit is niet beledigend bedoeld, het is gewoon mijn mening. Klaar mag best wel sympathiek overkomen op de fandag of andere bijeenkomsten, maar je moet ze maar op je eiland hebben. Geef mij dan maar een Bjorn. Of Olga. Of Pieter. En ga zo maar door.
::jaja::
« Laatst bewerkt op: 21-09-2006, 00:13:39 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Klaar - kampleidster
« Reactie #77 Gepost op: 21-09-2006, 08:05:38 »
Dat niet ieders mening over Klaar positief is kan ik nog begrijpen. Ze is anders en de ene mens kan dat wel waarderen, de andere mens niet.. Prima.

Wel zou het fijn zijn als de commentaren over Klaar beperkt blijven tot haar deelname aan de expeditie.
er was eens......

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Klaar - kampleidster
« Reactie #78 Gepost op: 21-09-2006, 08:49:29 »
Geef mij dan maar een Bjorn. Of Olga. Of Pieter. En ga zo maar door.

Je zou Björn maar als kampleider hebben. En dan vooral bij de vrouwen... Nee, dat zou lekker wezen. Een bekrompener geest t.o.v. vrouwen is er volgens mij nog niet geweest in ER :P
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Klaar - kampleidster
« Reactie #79 Gepost op: 21-09-2006, 12:01:30 »
Dat niet ieders mening over Klaar positief is kan ik nog begrijpen. Ze is anders en de ene mens kan dat wel waarderen, de andere mens niet.. Prima.

Wel zou het fijn zijn als de commentaren over Klaar beperkt blijven tot haar deelname aan de expeditie.

klopt.ik vind het nogal een hoop gedoe allemaal rond klaartje hoor.de ene mag haar wel en de ander niet.dat kan.een mening over iemand hebben,dat kan.maar heel klaartje lopen annalyseren in haar doen en laten en idd haar levensstijl enzo.dat snap ik niet zo.we kennen heel dat mens niet persoonlijk.wat zij in haar leven doet kunstenares etc etc.zal me allemaal worst wezen.hoe zij in het leven staat is haar probleem.maar bij expeditie is het nu in ieder geval niet saai.thuis voor de buis roep ik ook het een en ander over koen,klaar,saron en de rest.maar hoe zij echt zijn dat weet ik niet.hoef ik ook niet te weten.je hebt wel een soort van idee over iemand maar dat blijft dan nog gissen en dat is juist zo leuk van tv. ::bravo::