Auteur Topic: Robinsonwaardige afvallerseiland proeven ideeenbus  (gelezen 3111 keer)

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Robinsonwaardige afvallerseiland proeven ideeenbus
« Gepost op: 29-11-2006, 09:35:37 »
Dus komt u maar met ideeen. Wat is de ultieme afvallerseilandproef om weer mee te mogen dingen naar de prijzenpot?

een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Robinsonwaardige afvallerseiland proeven ideeenbus
« Reactie #1 Gepost op: 29-11-2006, 09:47:39 »
Naar aanleiding van jouw opzetje in het topic van Ignazio, antwoordde ik:

Citaat
[...] onderdeel niet 'geheugen' noem maar meer 'kennis over kampgenoten' o.i.d., hoe meer interesse je in de anderen hebt gehad, hoe meer je over hen weet dus hoe beter je dit onderdeel beheerst.

Ik ben wel erg blij dat de evenwichtsproef dit jaar blijkbaar niet van hetzelfde belang is als voorgaande jaren, voor het bereiken van de finale. Ik vind dat niets met Robinsonwaardig zijn te maken hebben.
« Laatst bewerkt op: 29-11-2006, 09:49:15 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Robinsonwaardige afvallerseiland proeven ideeenbus
« Reactie #2 Gepost op: 29-11-2006, 09:50:53 »
een proef die bestaat uit diverse onderdelen lijkt me een eervolle manier om terug te kunnen komen in de expeditie.
Ik denk hierbij aan een sportonderdeel, met zwemmen, behendigheid, snelheid en kracht. Een survivalonderdeel, met bv vuur maken, maar ook voedsel vinden en bereiden. Daarnaast aan een concentratietest. Een 'ken je medekandidaten' onderdeel en een stemronde, waarbij alle afvallers een stem mogen uitbrengen op iemand die zij het gunnen terug te komen in de expeditie.
er was eens......

Offline Mol_en_Co

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Robinsonwaardige afvallerseiland proeven ideeenbus
« Reactie #3 Gepost op: 29-11-2006, 16:47:12 »
Ik vermoed dat we dit jaar de slaapproef wel eens konden zien als proef om te kijken wie er van het afvallerseiland door mag.