Auteur Topic: Aan alles komt een eind.......  (gelezen 11338 keer)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Aan alles komt een eind.......
« Gepost op: 1-09-2006, 21:03:11 »
Lieve mensen, :)

Na lang wikken en wegen, me nog 2 vakantiemaanden de tijd gunnende, kom ik toch met de beslissing dat ik per september mijn taken als RN-crew ga neer leggen. Na 4 jaar intensief bezig te zijn geweest met Realitynet als crew is de rek en de puf er bij mij een beetje uit. Niet in de laatste plaats omdat ik sinds 2 jaar een nieuwe baan heb, die meer van mij vraagt dan wat ik daarvoor deed. Het laatste jaar waren mijn activiteiten wat betreft het meewerken aan de sites al op een iets lager pitje. Maar juist de beleidszaken van RN vergen de meeste energie. Liever geef ik die taken dan ook door aan een ander, die zich daar vol voor kan en wil inzetten. Gelukkig heeft de crew versterking gevonden in Daisy en n@ncy, onze laatste, zeer gewaardeerde aanwinsten.
Uiteraard zal ik niet van het toneel verdwijnen. Dat zou ook niet kunnen na die geweldige jaren waarin we RN hebben zien groeien en waarvoor ik uiterst dankbaar ben dat ik aan die groei heb mee kunnen werken. Als Actief Lid zal ik me her en der inzetten, maar ga me wel beperken tot die dingen die ik echt heel erg leuk vind. Dat zal zich dan hoofdzakelijk afspelen in de sfeer van Peking Express. Voorzichtig ga ik toch eens denken aan een PE-fandag Die site is tenslotte een heel klein beetje mijn kindje. Ook op het gebied van de styling en vormgeving zal ik bij RN beschikbaar blijven.

Rest me jullie te danken voor het vertrouwen dat jullie in mij als crew hebben gesteld.

We gaan er weer een mooi seizoen van maken!!! ::zwaai:: ::zwaai::
Marijke aka Mapel
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aan alles komt een eind.......
« Reactie #1 Gepost op: 1-09-2006, 21:25:59 »
R.I.P.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aan alles komt een eind.......
« Reactie #2 Gepost op: 1-09-2006, 22:20:34 »
Jammer mapel dat je stopt!
Maar bedankt voor de 4 (voor mij 1 á 2 jaar) geweldige jaren!! ::bravo::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aan alles komt een eind.......
« Reactie #3 Gepost op: 5-09-2006, 12:32:05 »
Jammer hoor. Maar bedankt voor al het werk dat je gedaan hebt hier.  ::ok::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aan alles komt een eind.......
« Reactie #4 Gepost op: 6-09-2006, 20:37:43 »
 :\'( :\'( Mabelle Mapel,wat jammer nou.
De moederkloek van RN laat haar eieren door iemand anders leggen(dat is op zijn koekoe's gezegd dat je jou taak aan iemand anders overlaat  :D )
Ik begrijp  zeer goed dat je het wat rustiger wil aandoen,want als Crewmember  moet het niet altijd makkelijk zijn om alles in goede banen te leiden,denk ik.
Vooral tijdens The Farm veronderstel ik dat je je handen vol had met "lastige"posters.
Ik heb het ook maar gelezen  ::tandpastasmiley::,maar toen waren er mensen bij die je het het bloed van onder je nagels konden halen he   :( ik noem geen namen  :P :P
Lieve Mapel, BEDANKT  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aan alles komt een eind.......
« Reactie #5 Gepost op: 7-09-2006, 12:57:58 »
Lieve,Mapel ::bravo::

Bedankt voor alles wat je gedaan hebt als RN Crew, dat waren/zijn er een hele hoop. Je baan die veel energie velgt gaat natuurlijk voor, wens je daar veel plezier mee en ook als Actief Lid wens ik je uitermate veel succes.

Heel veel Liefs,

Nîcky ::bravo:: ::bravo::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aan alles komt een eind.......
« Reactie #6 Gepost op: 13-09-2006, 20:07:57 »
Mag ik Mapel's functie overnemen?  ::nieuwsgierig::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aan alles komt een eind.......
« Reactie #7 Gepost op: 14-09-2006, 22:15:41 »
Mag ik Mapel's functie overnemen?  ::nieuwsgierig::

me gouwe tand valt uit me mond van verbazing :o :o ::oink::
er was eens......