Auteur Topic: [kandidaat BE] Frederik  (gelezen 14302 keer)

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Frederik
« Reactie #20 Gepost op: 7-09-2006, 14:54:08 »
Ik zie hem helaas niet ver komen hoef je de voorstukjes niet voor te zien. Is altijd wel een kandidaat die zijn draai niet kan vinden. Kan iedereen overkomen zegt niks over de persoon zelf...

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Frederik
« Reactie #21 Gepost op: 12-09-2006, 08:55:58 »
toch zei hij genoeg! ::zwaai::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat BE] Frederik
« Reactie #22 Gepost op: 12-09-2006, 17:46:52 »
Daaahaaaag Frederik ::zwaai::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat BE] Frederik
« Reactie #23 Gepost op: 12-09-2006, 21:13:53 »
'Sinds een jaar woont Frederik op kamers in Gent. Een hele stap voor hem, want door zijn onrustige geest heeft hij meer dan de meesten baat bij structuur.'

Zou deze jongen ADHD hebben?
Hee ik had gelijk 8)

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Frederik
« Reactie #24 Gepost op: 12-09-2006, 21:28:23 »
Ze hebben zelfs eens iemand die zwanger was naar het eiland gestuurd. Tsja, het was ook maar een vage hypothese.


misschien was frederik wel [schijn]zwanger

quote gefixed


« Laatst bewerkt op: 12-09-2006, 21:52:30 door Bakkertje »

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Frederik
« Reactie #25 Gepost op: 12-09-2006, 23:52:55 »


misschien was frederik wel [schijn]zwanger

quote gefixed




HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Frederik
« Reactie #26 Gepost op: 13-09-2006, 08:25:32 »
Hij had nooit mee mogen doen. Als hij goed had nagedacht, dan had hij aan kunnen voelen dat hij het niet aan kon. Als je ER een beetje hebt gevolgd, dan weet je dat er weinig structuur is, dat er elk moment dingen kunnen veranderen. Als je daar niet mee om kunt gaan in je dagelijkse leven, dan kun je dat al helemaal niet in een extreme situatie zoals ER.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline LISANNEKE

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Frederik
« Reactie #27 Gepost op: 13-09-2006, 16:51:30 »
hij heeft het misschien idd onderschat, maar ik denkd at jullie het ook onderschatten, ik vraag me dan af hoe lang de mensen het volhouden die hier de meeste commentaar geven!!
Fred is dan toch wel door de selectie geraakt en heel wat anderen niet, hij moet dan misschien wel de capaciteiten gehad hebben!!
maar ja iedereen zijn mening zeker...
geniet nog van de expeditie zonder frederiek, bij ons in belgie zit hij er nog in ::hug::

(EDIT: hoofdlettertekst verwijderd en aangepast aan normaal formaat letters)

« Laatst bewerkt op: 13-09-2006, 17:19:35 door Bakkertje »

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Frederik
« Reactie #28 Gepost op: 13-09-2006, 22:14:02 »
hij heeft het misschien idd onderschat, maar ik denkd at jullie het ook onderschatten, ik vraag me dan af hoe lang de mensen het volhouden die hier de meeste commentaar geven!!
 [
ja,ik geef toe dat ik aan zo"N programma niet mee kan doen.dat hou ik nooit vol.ik onderschat het juist niet maar ik denk dat frederik zichzelf juist heeft overschat.geef een ander dan een kans als je niet zonder regelmaat in het leven kan enzo.je weet heus wel na het zien van de vorige ER afleveringen dat het afzien is.geen eten,hard werken,zware proeven,geestelijk ook erg zwaar.dus ja wat lul je dan over regelmaat als je nieteens een klok bij de hand heb.regelmaat is.op tijd eten,smorgens smiddags s"avonds.rond zelfde tijd te bed,je werk,sociale contacten etc etc .alles wat je bij ER dus niet hebt.[op sociale contacten na dan] te hoog gegrepen voor hem.erg jammer.hij zal er heus zelf ook wel van balen denk ik. ::jaja::