Later op de vrijdagavond verscheen ineens ene Ida. Ze zei dat ze het nichtje van Kerstin was... We moesten vooral letten op de groene letters in afl. 7.
ja, kerstin vroeg aan mij of ik het nichtje van harry was, toen zei ik nee, maar eigenlijk ben ik dat wel hoor... maar goed, ik moest dus ook een tip van hem doorgeven: let op de oranje letters die in aflevering zes in beeld komen...
JOX, dit is niet voor jou bedoeld hoor, en misschien bestaat die ida wel, maar ff 2 dingen:
1) er was al eens een nichtje van kerstin op de chat, dus die zijn wel erg actief (niet een tegenargument, maar toch...)
2) de reunie van de kandidaten en de mol en angela is pas in april. kerstin ging er in aflevering 5 uit, hoe weet ze dan dat er letters in aflevering 7 komen. en nog iets, als ze dat al van iemand gehoord heeft, dan is het erg dom van haar om het aan haar nichtje door te vertellen. en dan is het nog dommer van het nichtje ida dat zij het op de chat verteld met het risico dat het op het forum wordt geplaatst....
vaag....
Doris