Auteur Topic: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........  (gelezen 722734 keer)

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #3680 Gepost op: 1-09-2020, 20:31:17 »
zou eigenlijk sowieso verplicht moeten zijn... regen of niet ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #3681 Gepost op: 3-10-2020, 22:05:15 »
Ik had in een Amerikaanse Facebookgroep waar ik lid ben, gedeeld dat ik wat voorzichtiger ben geworden met hardlopen vanwege een of andere engerd die in onze buurt actief is en die vrouwen aanvalt (oke dat is dus helemaal niet grappig), maar toen gingen al die Amerikanen tips delen hoe ik me kan beschermen. De meest uiteenlopende wapens kwamen voorbij.  ::rofl:: . Uiteindelijk maar gezegd dat onze wapenwetten iets anders in elkaar zitten dan die van hun. Maar goed, het was lief bedoeld.

(Oke, zo klinkt het eigenlijk helemaal niet grappig. Maar het ging maar door, van tasers tot pepperspray tot messen en een had het ook echt erover dat ze altijd een pistool mee nam  ::oink::, dus het was ook meer een soort van cultuurschok ofzo).

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #3682 Gepost op: 4-10-2020, 15:17:36 »
Klein beginnen. Waterpistooltje, ofzo.



Ik vrees alleen dat je eventuele belager niet lang op afstand gehouden wordt.



Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #3683 Gepost op: 4-10-2020, 16:38:31 »
Ik had in een Amerikaanse Facebookgroep waar ik lid ben, gedeeld dat ik wat voorzichtiger ben geworden met hardlopen vanwege een of andere engerd die in onze buurt actief is en die vrouwen aanvalt (oke dat is dus helemaal niet grappig), maar toen gingen al die Amerikanen tips delen hoe ik me kan beschermen. De meest uiteenlopende wapens kwamen voorbij.  ::rofl:: . Uiteindelijk maar gezegd dat onze wapenwetten iets anders in elkaar zitten dan die van hun. Maar goed, het was lief bedoeld.

(Oke, zo klinkt het eigenlijk helemaal niet grappig. Maar het ging maar door, van tasers tot pepperspray tot messen en een had het ook echt erover dat ze altijd een pistool mee nam  ::oink::, dus het was ook meer een soort van cultuurschok ofzo).
Ja zo gek dat het bij hen dan normaalste zaak van de wereld is om een pistool mee te hebben. Of een mes zelfs.
Bij ons zijn geen van die dingen ok. Je kan alleen je sleutels meenemen ::)

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #3684 Gepost op: 4-10-2020, 17:03:51 »
Alaphilippe die te vroeg juicht  ::rofl::
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #3685 Gepost op: 14-10-2020, 19:17:01 »
I will follow my inner gold

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #3686 Gepost op: 14-10-2020, 20:21:06 »
Rusland en China die toegevoegd zijn bij de mensenrechtenorganisatie van de VN  ::rofl::
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #3687 Gepost op: 24-10-2020, 12:17:42 »
Er wordt binnenkort een cursus voor de man opgestart. Wees gerust: corona-proof....

DIT is het beoogde dagprogramma:

Binnenkort!

2-daagse CURSUS VOOR MANNEN.
Alleen toegankelijk voor mannen!

Let op vanwege de complexiteit en moeilijkheidsgraad van de lessen, zal deze cursus maximaal 8 cursisten accepteren.

De cursus is verdeeld over 2 dagen en zal de volgende onderwerpen omvatten:

Dag 1

HOE GEEF IK DE PLANTEN WATER
Stappenplan en diavoorstelling

TOILETROLLEN: GROEIEN ZE ZELF WEER AAN?
Groepsdiscussie

VERSCHILLEN TUSSEN DE WASMAND EN DE VLOER
Oefenen met verschillende soorten wasmand (visualiteitstraining)

IS HET GENETISCH GEZIEN MOGELIJK STIL TE ZITTEN ALS UW VROUW FILE PARKEERT?
Rij simulator

DE AFSTANDSBEDIENING
De afstandsbediening loslaten: hulplijn en diverse praatgroepen.

HOE KAN JE DINGEN VINDEN
Training in het zoeken op de goede plek, in plaats van schreeuwend het hele huis overhoop te halen. Open forum.


DAG 2

LEGE MELKPAKKEN: koelkast of prullenbak? Groepsdiscussie en rollenspel.

BLOEMEN MEEBRENGEN VOOR DE VROUW IS NIET SCHADELIJK VOOR JE GEZONDHEID Powerpoint presentatie

ECHTE MANNEN VRAGEN DE WEG ALS ZE VERDWAALD ZIJN
Waargebeurd verhaal van de man die het eens probeerde

DE VAAT/SERVIESGOED: VLIEGEN ZE ZELF NAAR HET AANRECHT/AFWASMACHINE? Debat met enkele experts

BASISVERSCHILLEN TUSSEN MOEDER EN PARTNER
Praktijkles en rollenspel

HET IDEALE WINKELMAATJE ZIJN
Ontspanningsoefeningen, meditatie en ademhalingstechniek

LOSLATEN: ERMEE LEREN LEVEN DAT JE ALS MAN TOCH NOOIT GELIJK HEBT
Persoonlijke begeleiding mogelijk

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #3688 Gepost op: 24-10-2020, 13:19:38 »
Jammer dat er niet wordt lesgegeven in kastdeurtjes dichtdoen  anders wist ik nog wel iemand voor die cursus  ::hypocriet::   ::regenboog::
...maar soms even niet :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #3689 Gepost op: 24-10-2020, 13:47:10 »
Dat is komt pas aan bod in de vervolg-sessies, waar je een optie op kunt nemen.


Tegen méér-prijs, uiteraard.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #3690 Gepost op: 25-10-2020, 22:37:46 »


Love the 80's ::rofl::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #3691 Gepost op: 9-11-2020, 21:31:52 »
Ik zit met de TV aan ondertussen mijn externe harde schijf op te ruimen en zit nu door mijn map foto's te bladeren en ik ben nu bij New York uitgekomen. Ik klik een random foto open: The Trump Building. If I only knew then (we spreken over 2005) ....  ::rofl::

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #3692 Gepost op: 11-12-2020, 21:53:04 »
Een jongen in mijn groep 7 die spontaan vroeg (toen we het via allerlei andere onderwerpen over de eerste ongesteldheid hadden) wat het dan is als een jongen 's ochtends met iets nats wakker werd. Na mijn antwoord juichte hij dat hij dan dus een natte droom had gehad.
Geweldig! Deze klas is zo lekker open over alles, maar dit zag ik toch niet aankomen  ::rofl::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #3693 Gepost op: 11-12-2020, 22:53:23 »
Hahahaha wauw ::rofl::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #3694 Gepost op: 17-12-2020, 18:04:54 »
Nu het +/- topic openen, als je afgelopen lijst niet hebt gevolgd, dan denk je - wat zijn dit voor rare data. ::rofl::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #3695 Gepost op: 16-01-2021, 20:11:07 »
Eigenlijk donderdag al:

We waren aan het tennissen. De tennisbaan ligt naast het bos en een van de mensen die aan het werk was aan de verlichting, had het hek niet goed dicht gedaan. Ineens hoor ik degene tegen wie ik aan het tennissen was iets roepen. En meteen zie ik iets op haar af rennen. Ik dacht eerst dat het een kat was, maar het bleek een hond te zijn. Dat beest rende de hele tennisbaan over, pakte een tennisbal en wilde weer terug rennen naar het bos. Uiteindelijk hebben ze de tennisbal nog kunnen afpakken van de kleine dief. Ik heb echt in tijden niet meer zo hard gelachen.  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #3696 Gepost op: 17-01-2021, 00:42:38 »
Deze was donderdag:
Ik heb voor mijn groep 7 een Hangoutgroep (een soort Whatsappgroep) aangemaakt waarin ik allerlei mededelingen voor de hele groep zet. Op zeker moment zie ik daar staan: M heeft K verwijdert uit de groep. M heeft A verwijdert uit de groep.
Dus ik: M, waar ben je mee bezig? Stop daar mee!
En toen was ik zelf uit de groep verwijdert.
Ondertussen kreeg ik allemaal paniekberichtjes van kinderen dat ze niet eer in de groepsHangout konden

Ik bellen naar M zijn vader, maar die was niet thuis. Dus toen naar zijn moeder en gevraagd of die snel naar M toe wilde lopen om te zeggen dat hij heel snel moest stoppen met waar hij mee bezig was. Ze snapte totaal niet waar het over ging natuurlijk.
M kwam met de uitleg. Hij wilde graag een persoonlijk chat met N en dacht: als ik nou eens alle anderen verwijder, dan hou ik alleen N en mezelf over. Briljante gedachtegang  ::rofl::
Ik ben daarna een half uur bezig geweest om de groep opnieuw aan te maken en de laatste mededelingen, die niet nog niet iedereen had gelezen, opnieuw te typen. En vervolgens klopte er natuurlijk niets meer van mijn middagschema. Maar het was het waard. Want juist dit soort domme acties mis ik zo tijdens het afstandsonderwijs.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #3697 Gepost op: 17-01-2021, 21:38:54 »
 ::rofl::
Wit is ook een kleur!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #3698 Gepost op: 19-01-2021, 15:43:28 »
Afgelopen zondag was er een demonstratie gaande op het Museumplein, maar er was ook een tegenactie gaande in de vorm van een rondcirkelend reclamevliegtuigje met een spandoek met daarop de tekst 'Koud hè?! Videre'.

Nu blijkt dat dat eigenlijk twee vliegtuigen hadden moeten zijn, waarbij één de tekst 'Nooit meer kabinet-Rutte' en de andere 'Vrijheid = Blijheid' had moeten voeren.

Het grappigste is nog wel dat deze tegenactie is gefinancierd door de demonstranten zelf  ::rofl::

Normaliter is elke vorm van oplichting af te keuren, maar in dit geval had ik zoiets van: net goed!  ;D

Bron: Het Parool
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #3699 Gepost op: 8-02-2021, 15:48:48 »
Onderstaand berichtje in de Telegraaf van vandaag. Ik kwam het online tegen. Ik heb een vermoeden dat ze iets ánders bedoelen dan hetgeen er feitelijk staat: