Auteur Topic: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........  (gelezen 724467 keer)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #1800 Gepost op: 13-03-2013, 15:14:08 »
Kwam tijdje geleden Kawaii Not tegen.
Echt heel flauw ::) maar glimlachwekkend ;)



bv                                                                 en
                  
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #1801 Gepost op: 15-03-2013, 19:30:57 »
Een vrouwelijke burgemeester die een tweede parkeerplek toegewezen krijgt omdat ze haar Toyota Avensis niet in een parkeerplek kwijt kan.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #1802 Gepost op: 15-03-2013, 21:17:15 »
Wellicht te kleine parkeervakken? Of een  Giant Toyota Avensis

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #1803 Gepost op: 19-03-2013, 14:41:12 »
Een vriend van mij, met een verhaal over hebzucht.


Hij woont in Nuenen, en had met enkele loten van de Postcode-kanjer van begin dit jaar een deel van de daar uitgereikte miljoenenprijs gewonnen. Geen heel erg grote prijs, hij had niet de juiste letters, maar toch iets van 6000 euro netto.

Hij was er zelf blij mee, maar daar gaat dit verhaal niet over.

Binnen twee weken had ie van mensen uit de buurt, en een paar instellingen al brieven gekregen, met daarin het verzoek een deel van zijn plotselinge rijkdom te delen.

Leuk, die buurtbewoners hadden hem van tevoren nooit zien staan, en van die instellingen had ie ook nog nooit gehoord.

Hij besloot op de uitnodiging in te gaan, en nodigde ze allemaal uit, om in een restaurantje in Nuenen een envelop in ontvangst te nemen.

Mooie envelop, en zo te zien, was ie goed gevuld. De koffie en gebak waren voor zijn rekening (tenslotte kon dat er wel vanaf van die 6000 euro). Totale kosten: 75 euro.

Er waren een kleine 15 mensen op de uitnodiging afgekomen, en dat beloofde veel goeds.

Dachten ze.

Toen iedereen er was, gaf hij aan dat hij met enkele loten had meegespeeld, en dat hem nu het onwaarschijnlijke geluk ten deel was gevallen dat ie een leuke prijs had gewonnen. Vervolgens vroeg hij 1 van de aanwezigen om de envelop te openen, en voor te lezen wat er in de brief stond.

Dit was de tekst:

''Beste mensen, U kende mij niet, tot het moment dat ik op televisie een cheque van enkele duizenden euro's in handen gedrukt kreeg. Vanaf dat moment wist u mij te vinden. Dit verwijt ik de Postcodeloterij niet, zij gaan nu eenmaal zo te werk.

Ik laat u hierbij weten dat ik u geen geld ga geven. IK nam de moeite om loten te kopen, en IK won nu deze prijs. Ik raad u aan om hetzelfde te doen: meld u aan bij de Postcodeloterij, en ga meespelen.

Wellicht valt ook u in de toekomst in de prijzen, en wie weet, krijg ik van U een percentage van uw gewonnen prijs, omdat ik u deze tip heb gegeven.

De koffie en gebak zijn voor mijn rekening, maakt u zich daar geen zorgen over.

Ik zei al: voordat ik deze prijs won, kende u mij niet. Nu wilt u allemaal mijn vriend zijn. U zult begrijpen waarom ik daar niet aan kan beginnen.''

De meesten verlieten teleurgesteld het restaurant. Een enkeling kon het wel waarderen, en bood zijn verontschuldigingen aan voor zijn hebzucht.

Hij had 75 euro uitgegeven, maar heeft die middag voor 1000 euro plezier gehad.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #1804 Gepost op: 19-03-2013, 15:17:09 »
Whahahaha geniaal Bodejos  ::rofl:: Zo poeier je die mensen af!  ;D

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #1805 Gepost op: 19-03-2013, 15:36:03 »
 ::rofl:: geniaal!!
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #1806 Gepost op: 19-03-2013, 19:36:51 »
Ik las m net op Facebook idd ;D

Ot: een vrouw bij de bushalte. We stonden te wachten, ik was wat in mijn tas aan het rommelen en opeens begint ze een heel verhaal af te steken. Ik kijk op, maar ze heeft het niet tegen mij. Dus ik denk eerst, ze heeft waarschijnlijk oortjes in en is met iemand aan 't bellen. Maar dat was het ook niet. Ze bleef maar praten tegen een tas. Dus ik neem eens een sneak peak in die tas ... zitten er 2 cavia's in!

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #1807 Gepost op: 19-03-2013, 19:49:17 »
Geniaal Jos, maar wel een goed optreden en zo is het maar net.

OT: mentoruur vandaag, we gingen karikatuur tekenen  ::rofl::
Ik werd afgebeeld als een lange, sterke vent (Ik ben slechts 1.34 meter en ook niet sterk  ;D)

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #1808 Gepost op: 23-03-2013, 18:06:56 »
De band ken ik verder niet, maar honden en radiografisch bestuurbare autootjes blijken een prima combinatie. :)

If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #1809 Gepost op: 24-03-2013, 13:00:39 »

Ot: een vrouw bij de bushalte. We stonden te wachten, ik was wat in mijn tas aan het rommelen en opeens begint ze een heel verhaal af te steken. Ik kijk op, maar ze heeft het niet tegen mij. Dus ik denk eerst, ze heeft waarschijnlijk oortjes in en is met iemand aan 't bellen. Maar dat was het ook niet. Ze bleef maar praten tegen een tas. Dus ik neem eens een sneak peak in die tas ... zitten er 2 cavia's in!

It wasn't me ;D ::rofl::

Manlief en ik zaten een beetje klef te doen tijdens het ontbijt, zegt mijn jongste heel droog: "mag ik al van tafel af of vertrekken jullie zo naar boven?"
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #1810 Gepost op: 24-03-2013, 13:09:35 »
::rofl::
Keep calm and eat chocolates!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #1811 Gepost op: 24-03-2013, 20:14:07 »
Herman van der Zandt. Enorm droog wanneer de filmpjes van het journaal het wat laten afweten ::rofl::



Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #1812 Gepost op: 24-03-2013, 23:58:19 »
::rofl:: Heerlijk
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #1813 Gepost op: 25-03-2013, 12:30:22 »
Geweldig! "Nou, u weet vast zelf wel dat het koud is." ::rofl:: ::rofl::
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #1814 Gepost op: 25-03-2013, 12:44:15 »
 ::rofl:: Beste journaal ooit ::ok::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

anoniem 10311

  • Gast
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #1815 Gepost op: 25-03-2013, 13:23:01 »
het was al gisteren dat het gebeurde maar toch wil ik hem jullie niet onthouden...

we waren bij vriendinnen op visite en die hebben tesamen 4 kinderen 1 meisje (6) en 3 jongens ( 7 en 2x 9).

het meisje kruipt bij me en zegt: ik ga later met je trouwen
jongste knul: dat kan niet want dan is ze al uitgestorven....

de droge manier waarop dat eruit kwam... gewoon te grappig voor woorden.

Overigens hadden Cynneke en ik ook een leuk 1-2tje ten koste van Robin (onze kiddo):
Moment: ik steek de laatste hap spare-ribs naar binnen
Tijd: Zaterdagavond terwijl het al (nat) sneeuwde
Cyn: Wie lust er nog iets kouds?
Robin: "Ikke!"
ik (&Cyn): Dan moet je buiten gaan staan en je tong uitsteken...
(En zowel Cyn als ik schieten giga in de lach omdat we dus allebei hetzelfde zeiden op hetzelfde moment)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #1816 Gepost op: 25-03-2013, 16:11:14 »
2 Marokanen  ::rofl::

Ik zat in de trein met mijn boeten op de bank  ::pinokkio:: zelfs nog op een krantje zo braaf als ik ben

Komt de conducteur langs, ik zie al aan zijn gezicht dat zijn vrouw geen zin had gisteravond, dus ik dacht , ik doe mijn voeten maar op de grond zetten. Dat ziet ie , begint ie op station Oisterwijk een heel verhaal over : ' Je zit in een trein, daar zijn regels' blablabla, dat duurde ongeveeer 5 minuten, dus ik zei ( Want dan word ik irritant en fanatiek :P ) : ' Zou het niet handig zijn om verder te praten als de trein weer rijdt, want dalijk staan er in Boxtel weer mensen in de kou te schelden op deze trein zoals altijd ::). Nouja hij vond het blijkbaar wel een goed idee dus we rijden verder, en hij gaat verder met zijn betoog en besluit met : Ik ga je denk ik een proces verbaal geven van 19,90. 2 Marokanen ( die ik niet ken ) aan de overgang van het gangpad gaan zich ermee bemoeien en leggen heel opzichtig hun voeten allebei op het bankje tegenover hen XD. Conducteur flipt hem helemaal en geeft die 2 Marokanen een boete en ik stap vrolijk uit in Boxtel :P

Maarja ik weet echt wel dat het niet mag, maar ik heb weinig beenruimte met mijn lange benen. En ik heb dan zoiets van. Zeg gewoon even dat het niet mag, doe ik ze er zonder mopperen vanaf tot Boxtel, en is er niks aan de hand XD
You'll never walk alone

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #1817 Gepost op: 25-03-2013, 16:13:34 »
Arme Marokkanen, krijgen altijd overal de schuld van ::hug::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #1818 Gepost op: 25-03-2013, 18:15:47 »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■