Auteur Topic: The Phone ("opvolger" van WIDM)  (gelezen 15626 keer)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Telefoon ("opvolger" van WIDM)
« Reactie #20 Gepost op: 28-02-2007, 22:51:19 »
Dit klinkt als een interessant programma, weer iets om te volgen. 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Zaz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Telefoon ("opvolger" van WIDM)
« Reactie #21 Gepost op: 28-02-2007, 23:07:57 »
De Telefoon! Het concept bevalt me wel
...maar idd ALLEEN als het niet in plaats van WIDM komt! ;)
Wie heeft er op mijn kop gepoept? vraagt de Mol......

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Telefoon ("opvolger" van WIDM)
« Reactie #22 Gepost op: 4-03-2007, 14:17:19 »
Je had inderdaad De Hunt met Rolf Wouters. Dat is op internet geweest maar ook 1 jaar op tv. Daarnaast heb je zoals Robbie al aangaf ook op de publieke omroep een programma gehad dat er wel een beetje op leek. Men moest als ik het me nog kan herinneren dan een bepaalde opdracht uitvoeren en aan het eind van de week zich melden in een telefooncel. Ik weet alleen niet meer hoe het programma heet.

Citaat van: Wouter W
Dat was 'Wanted' van de TROS met Jack van Gelder als presentator. Dat was een erg leuk programma. Jammer dat er maar 1 seizoen van is gemaakt.

Daaraan deed dit stuk tekst mij ook meteen denken  :D

Toen was ik iets van 10 jaar ofzo en keek ik altijd met veel plezier naar Wanted. Vond het altijd geweldig om te zien watvoor touren mensen uithaalden om ervoor te zorgen dat de jagers de telefooncel niet konden bereiken. Zo was er een keer een koppel dat een hele blokkade aan trekkers heeft weten op te trommelen gecombineerd met auto's.  ::rofl::

En overdag moesten zij dan kinderboerderijen bezoeken om hun opdracht te voltooien. Ze mochten niet logeren bij familie of vrienden, geen gebruik maken van vervoer van vrienden/familie & uiteindelijk niet gevonden worden. Heerlijk programma was dat, alleen heel jammer dat het maar 1 jaar op de buis was.  ::ohno::

Als ze "Wanted" nu gewoon weer eens gingen oppakken naast Wie Is De Mol zou ik het al helemaal top vinden!  ;D Kunnen ze beter "De telefoon" in de ijskast zetten en "Wanted" eruit pakken en nieuw leven inblazen. Lijkt me nu ook leuk om een opdracht te moeten uitvoeren in NL, zonder gesignaleerd te worden en uiteindelijk xx aantal uur in een telefooncel zitten met de hoop niet gevonden te worden zodat je geld wint  ::tandpastasmiley::

Enig nadeel: dan moet de Nederlandse overheid de telefooncel weer invoeren :P

Aangezien die in verloop van tijd verdwenen is van het straatbeeld  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Telefoon ("opvolger" van WIDM)
« Reactie #23 Gepost op: 4-03-2007, 14:45:40 »

Heel nederland mocht dan proberen die mensen op video vast te leggen! Als je dat had gedaan kon je zelf geld winnen.

Is alweer een tijd geleden, want ik kan het me nog maar vaag herinneren!

En ik geloof dat er ook nog een 2e seizoen was, waar ze van oost naar west ofzo moesten reizen. Je zag ze dan in bosjes staan, ze moesten zelf alles filmen.
Ik kan me iets herinneren van een GPS-gebaseerd programma. Daarbij kreeg je iedere keer wanneer dat apparaat gebruikt werd, een commercial waarin gewezen werd op de zojuist gebruikte functie. In feite een grote reclamespot. Tegenwoordig is dat concept echter niet helemaal nieuw meer te noemen.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: De Telefoon ("opvolger" van WIDM)
« Reactie #24 Gepost op: 17-04-2007, 12:29:12 »
Nieuwe Avro-show The Phone mogelijk wereldwijd succes

Er is nog geen minuut van uitgezonden en nu al staan producenten in de rij om The Phone uit te mogen zenden. The wat? The Phone, Zappen schreef al eerder over dit programma van Beau van Erven Dorens productiebedrijf Park Lane TV. Een nietsvermoedend iemand neemt een mobiele telefoon op en krijgt de vraag te horen of hij 35.000 euro wil winnen. Vervolgens begint het spel, op afstand gevolgd met zes camera's (ook vanuit een helikopter).

Beau van Erven Dorens staat met zijn productiebedrijf op de MIP, één van de grootste televisiebeurzen in Nederland. "Ik weet niet wat ik meemaak. Gezien de overweldigende belangstelling weet ik zeker dat we het over de hele wereld verkopen. Elk uur komt er een land bij, ze vechten er om. Ik ben zo gelukkig", zegt hij in het AD.

Van Erven Dorens sloot al een overeenkomst met Fremantle Media (in Nederland bekend als Blue Circle) voor de internationale uitrol van het programma. Fremantle is in meer dan 25 landen actief en is bekend van Idols, X Factor en Lotte. "Ik ben er heilig van overtuigd dat een groot Amerikaans tv-station deze show gaat uitzenden. Het is onweerstaanbaar. Het is als een spannende film, maar is een spel."

Aanvankelijk zou The Phone (of De Telefoon) al eind april op zender komen bij de Avro. De eerste uitzending is nu uitgesteld naar 6 juli. Dat heeft voor- en nadelen. De zomerperiode is doorgaans erg rustig, waardoor The Phone minder last heeft van concurrentie. Maar het is ook een periode waarin veel mensen buiten zitten of op vakantie zijn.
zappen.blog.nl
The sun came up and reality set in.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Telefoon ("opvolger" van WIDM)
« Reactie #25 Gepost op: 18-04-2007, 08:28:17 »
Shit, 6 juli ben ik al op vakantie :(

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Telefoon ("opvolger" van WIDM)
« Reactie #26 Gepost op: 20-04-2007, 20:47:17 »
Net was Beau (en nog iemand van dat bedrijf) te gast in De Wereld Draait Door. Het ging, uiteraard, over dit programma. Ook waren er wat beelden uit de pilot te zien. Dat zag er erg goed uit. Ik ben erg benieuwd, en aangezien ik niet op vakantie ga, kan ik het sowieso kijken!
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Phone ("opvolger" van WIDM)
« Reactie #27 Gepost op: 20-04-2007, 21:45:58 »
Nou als Hierdoor WIDM stopt Kijk ik niet dan gun ik ze de kijkcijfers niet...

En dan snap ik het nog niet... Want Beau van erven dooren (weet niet hoe je ze naam typt) werkt tog voor Talpa en nu zendt ie een progamma uit voor de AVRO =S ..

beetje weird  ::dom::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: The Phone ("opvolger" van WIDM)
« Reactie #28 Gepost op: 20-04-2007, 22:37:10 »
Nou als Hierdoor WIDM stopt Kijk ik niet dan gun ik ze de kijkcijfers niet...

En dan snap ik het nog niet... Want Beau van erven dooren (weet niet hoe je ze naam typt) werkt tog voor Talpa en nu zendt ie een progamma uit voor de AVRO =S ..

beetje weird  ::dom::

Hij gaat het niet presenteren ofzo, maar zijn productiemaatschappij (toepasselijke naam Beauworks, een samenwerking met Eyeworks van Reinoud Oerlemans) gaat het produceren geloof ik.
The sun came up and reality set in.