Auteur Topic: [koppel] Anja & Nancy  (gelezen 83065 keer)

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #220 Gepost op: 10-05-2007, 09:43:05 »
Anja & Nancy,
jammer dat jullie eruit liggen!!!
'k had echt anders verwacht, maar ja zo'n klotenlift in een dichte vrachtauto was een verkeerde keuze. Laat het jullie geen parten gaan spelen!!!
Iets zegt me echter dat ook jullie nog een rol krijgen in de laatste uitzending???!!!
Dan kunnen jullie, net als wij dat konden, Egbert & Josefien "voortrekken"  en voordeel geven. Benieuwd of ze (weer) hetzelfde concept gebruiken. Voor jullie hoop ik dat zeker! Vooral omdat jullie dan ook nog wat rustig aan kunnen (konden) reizen, naast de rustdagen die jullie al gehad hebben. Misschien dat jullie straks nog wat over het eindfeest kunnen/mogen vertellen????
doeg rinck

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #221 Gepost op: 10-05-2007, 12:50:24 »
Anja & Nancy,
jammer dat jullie eruit liggen!!!
'k had echt anders verwacht, maar ja zo'n klotenlift in een dichte vrachtauto was een verkeerde keuze. Laat het jullie geen parten gaan spelen!!!
Iets zegt me echter dat ook jullie nog een rol krijgen in de laatste uitzending???!!!
Dan kunnen jullie, net als wij dat konden, Egbert & Josefien "voortrekken"  en voordeel geven. Benieuwd of ze (weer) hetzelfde concept gebruiken. Voor jullie hoop ik dat zeker! Vooral omdat jullie dan ook nog wat rustig aan kunnen (konden) reizen, naast de rustdagen die jullie al gehad hebben. Misschien dat jullie straks nog wat over het eindfeest kunnen/mogen vertellen????
doeg rinck
HEY 8BERG

HET KAN ALLEMAAL HE PEKING KENNENDE
was een super goeie aflevering
men favo zitten in de finale  e& j

spijtig van de meisjes maar ja
had graag deze 2 tegen e  & j gezien
maar het zal nu wel enorm spannend worden
toch ook (alhoewel ze niet men favo waren ) goed gedaan van pascal en miranda
 ::jaja:: ::jaja::
ga deze avond naar avant premiere ben een van de gelukkige die een roos heeft kunnen bemachtigen
ga ervan genieten en daarna hopelijk een babbel met al de deelnemers

al de kandidaten hebben het toch super gedaan  ::ok:: ::ok::
 ::joehoe:: ::bravo:: ::bravo::
tot nog eens he
dieren zijn je echte vrienden

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #222 Gepost op: 11-05-2007, 07:22:55 »
bron is te vinden in belgie, bedoel alleen te zeggen. dat over die meisjes iederee steeds loopt te zeuren dat ze hun uiterlijk gebruiken terwijl degene die over a en n zegt dat ze barbies zijn ook onder de gordel opmerkingen maakt en uiterlijk gebruikt. De meisjes lagen goed bij de ander koppels  hun vrienden en p em m bij bijna iedereen niet. Zal dan vast wel een reden voor zijn. a en n bleven trouwens loyaal aan hun vrienden


Goede morgen
barbies of geen bardbies toch super ::ok:: gedaan
en denk dat iedereen wel zijn persoonlijke en leuke kant wil laten zien ,en als je met je charmes de liften kunt versieren  ::jaja::waarom niet ,maar enkel jullie charmes hebben jullie niet zo ver gebracht ,jullie hebben het goon gezegd toch knap gedaan ::zwaai:: ::bravo::
dieren zijn je echte vrienden

Offline Harregarre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #223 Gepost op: 11-05-2007, 08:01:03 »
Goede morgen
barbies of geen bardbies toch super ::ok:: gedaan
en denk dat iedereen wel zijn persoonlijke en leuke kant wil laten zien ,en als je met je charmes de liften kunt versieren  ::jaja::waarom niet ,maar enkel jullie charmes hebben jullie niet zo ver gebracht ,jullie hebben het goon gezegd toch knap gedaan ::zwaai:: ::bravo::

Wel 4 charmes inderdaad.  ;) ::rofl::
In het land der blinden is éénoog koning.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #224 Gepost op: 12-05-2007, 23:37:24 »
bron is te vinden in belgie, bedoel alleen te zeggen. dat over die meisjes iederee steeds loopt te zeuren dat ze hun uiterlijk gebruiken terwijl degene die over a en n zegt dat ze barbies zijn ook onder de gordel opmerkingen maakt en uiterlijk gebruikt. De meisjes lagen goed bij de ander koppels  hun vrienden en p em m bij bijna iedereen niet. Zal dan vast wel een reden voor zijn. a en n bleven trouwens loyaal aan hun vrienden



Wat een onzin. Als Hans en Emely in het spel gebleven waren i.p.v. Aaagbaart & Jozefien of Anja & Nancy dan was de vriendjespolitiek de andere kant uit gevallen. En verder was het juist Pascal die erg veel respect voor een van de twee nichtjes kreeg na de zoutvlakte, en dat ook niet onder stoelen of banken stak.

En wil iemand even aan Rinck uitleggen dat hun hulp aan een koppel op zich stond in die serie, terwijl hulp in dit geval voor de vierde keer van doorslaggevende invloed zou zijn. Ik bedoel: het format is al om zeep, Rinck wil het definitief de doodsteek toebrengen geloof ik.
« Laatst bewerkt op: 12-05-2007, 23:40:45 door Starry Night »

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #225 Gepost op: 15-05-2007, 20:55:43 »
Mooie reacties hier. Net als Pascal dacht ik 2 "barbiepoppen" en die komen nooit ver. Vooral na de 1e aflevering. Kaartlezen was niet echt hun beste oordeel. Maar gedurende de serie ben ik ze wel meer gaan waarderen. Toch niet zo dom als ik dacht. Eigenlijk best wel goed  ::ok:: Maar een gesloten vrachtwagen als lift kiezen, oei dat vond ik niet zo slim... 
maar toch goed gedaan meiden.

ps; leuk dat Rinck hier ook nog aanwezig is. Die mocht ik ook altijd wel.  ::joehoe::
Je kan het hebben jongen!