Auteur Topic: Welkom Schimmol!  (gelezen 377 keer)

Offline maud

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom Schimmol!
« Gepost op: 25-03-2007, 16:07:45 »
Schimmol van harte welkom hier op Realitynet en haar dochtersite Wieisdemol.com!!                               

De mol is bekend, deze serie zit er helaas weer op  8) Praat nog even gezellig na op ons forum of in de chat  :D   Geniet ook van alles wat realitynet.nl nog meer te bieden heeft. Zoals bijvoorbeeld de relaxhoek of de huiskamer  ::ok:: Ook is www.pekingexpress.org weer in de lucht   :) Daar vind je alles over Peking Express  ::ok:: 

Tot op het forum of in de chat    ::regenboog:: ::zwaai:: 
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Schimmol

• Forumlid
Re: Welkom Schimmol!
« Reactie #1 Gepost op: 26-03-2007, 11:40:40 »
Hooi ;)
Ik ben dus Schimmol :P
Ik heb eigelijk een andere nickname maar die had k al een keer eerder gebruikt op deze site, maar ik heb daar nooit een mailtje over gekregen. Dus vandaar deze Nickname.

Ik vind deze site echt heel tof. Ik wilde ook heel graag naar de fandag maar dat ging helaas niet door want ik kreeg geen mailtje met toegangscode (vol dus ;) ) Volgend jaar ben ik er zeker bij!

Ik speel ook een online widm spel. Op www.web-mol.nl. Daar heet ik wél Scimmia ;). Er zijn nog 6 kandidaten over en er zijn er acht afgevallen. Ik zit er gelukkig nog in :D Kom een keertje naar een opdracht kijken ofzo ;) en registreer je op de site :D

Dit was het wel zo'n beetje ;)
Ik ben trouwens er heel erg trots op dat ik al vier jaar achter elkaar weet wie de Mol was :P (sorry als ik op schep (a) )

Molseries gezien:

Serie 'o2: Nico had ik door (a)
Serie '03: George had ik niet door ! Shit :P
Serie '04: Elise had ik door 8)
Serie '05: Yvon had ik door (a)
Serie '06: Milouska had ik door :D
Serie '07: Inge had ik door :P

Nogmaals sorry (A)

Doei! :D