Auteur Topic: Eredivisie  (gelezen 978996 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Eredivisie
« Reactie #100 Gepost op: 28-05-2007, 22:38:48 »
Ach ja, hoge bomen vangen veel wind, de beste clubs krijgen de meeste kritiek. ::)

Je zou ook kunnen constateren dat FC Utrecht zich naar een intertoto-cup ticket gemazzeld heeft; in de play-offs wonnen ze niet één keer en scoorden ze zelfs niet één keer thuis in de Galgenwaard en toch spelen ze uiteindelijk Intertoto...

De beste club in Nederland is PSV en daar heb ik geen kritiek op...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Eredivisie
« Reactie #101 Gepost op: 1-08-2007, 16:16:44 »
Ik kom net terug van de Feyenoord Open Dag

En als je daar zit, dan besef je wel: dit kan alleen bij Feyenoord.
Een stampvolle Kuip, waar zelfs de trappen volzaten met mensen.
Overweldigende sfeer.

Spelers die met een helicopter het stadion in worden gevlogen, waar doen ze dat ook?
Geweldig was het weer, en nogmaals: dit kan alleen bij Feyenoord.

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eredivisie
« Reactie #102 Gepost op: 19-08-2007, 15:55:10 »
Grandel >:D

O net 0-2 geworden ::bravo::. Nu het spel nog verbeteren, want als ik het zo hoor was het niet veel. ::ohno::

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eredivisie
« Reactie #103 Gepost op: 19-08-2007, 16:30:58 »
Spelers die met een helicopter het stadion in worden gevlogen, waar doen ze dat ook?

FC Emmen

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Eredivisie
« Reactie #104 Gepost op: 21-08-2007, 15:54:29 »

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eredivisie
« Reactie #105 Gepost op: 23-08-2007, 19:56:11 »
Het heeft niet meteen met de Eredivisie te maken,maar in België is mijn favo-club KV Kortrijk (Nu zijn ze in 2é klasse(jupiler ligue) verzeild geraakt,maar in de jaren 90 waren zij een goede middenmotor in 1é klasse(Eredivisie). Met nogal wat Nederlanders in de ploeg,(hun namen zal ik wel verkeerd schrijven denk ik) Het PSV duo,Henrie Kruzen-Anton Janssen,Peter Eyckelboom,Foeke Booy  ::jaja:: Wim Hofkens..Enz.,maar over die laatste wil ik het ff hebben.Hofkens is nu coach bij HSV Hoek  ??? Die zouden in deze reeks moeten uitkomen;

Hoofdklasse B
 
1  Ajax
2  Bennekom 
3  DOVO
4  Geinoord
5  GVVV 
6  Hoek
7  IJsselmeervogels 
8  Kloetinge 
9  Kozakken Boys 
10  LRC Leerdam 
11  Nivo Sparta
12  Nunspeet 
13  Spakenburg 
14  Sparta Nijkerk

Het dichtste plaatsje in Nederland van bij mij is Sluis,en Hoek ligt daar niet zover vanaf.
KV Kortrijk heeft namelijk een speler aangetrokken van Hsv Hoek; Istvan Bakx,hij zou nog bij Sparta gespeeld hebben,maar is er iemand die die jongen kent? Het schijnt geen slechte speler te zijn,maja als je kijkt op welk niveau hij speelt....

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Eredivisie
« Reactie #106 Gepost op: 23-08-2007, 21:37:46 »
Het heeft niet meteen met de Eredivisie te maken,maar in België is mijn favo-club KV Kortrijk (Nu zijn ze in 2é klasse(jupiler ligue) verzeild geraakt,maar in de jaren 90 waren zij een goede middenmotor in 1é klasse(Eredivisie). Met nogal wat Nederlanders in de ploeg,(hun namen zal ik wel verkeerd schrijven denk ik) Het PSV duo,Henrie Kruzen-Anton Janssen,Peter Eyckelboom,Foeke Booy  ::jaja:: Wim Hofkens..Enz.,maar over die laatste wil ik het ff hebben.Hofkens is nu coach bij HSV Hoek  ??? Die zouden in deze reeks moeten uitkomen;

Hoofdklasse B
 
1  Ajax
2  Bennekom 
3  DOVO
4  Geinoord
5  GVVV 
6  Hoek
7  IJsselmeervogels 
8  Kloetinge 
9  Kozakken Boys 
10  LRC Leerdam 
11  Nivo Sparta
12  Nunspeet 
13  Spakenburg 
14  Sparta Nijkerk

Het dichtste plaatsje in Nederland van bij mij is Sluis,en Hoek ligt daar niet zover vanaf.
KV Kortrijk heeft namelijk een speler aangetrokken van Hsv Hoek; Istvan Bakx,hij zou nog bij Sparta gespeeld hebben,maar is er iemand die die jongen kent? Het schijnt geen slechte speler te zijn,maja als je kijkt op welk niveau hij speelt....

Bennekom!!!!!!
Menno is gek

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Eredivisie
« Reactie #107 Gepost op: 24-08-2007, 01:08:59 »
Het heeft niet meteen met de Eredivisie te maken,maar in België is mijn favo-club KV Kortrijk (Nu zijn ze in 2é klasse(jupiler ligue) verzeild geraakt,maar in de jaren 90 waren zij een goede middenmotor in 1é klasse(Eredivisie). Met nogal wat Nederlanders in de ploeg,(hun namen zal ik wel verkeerd schrijven denk ik) Het PSV duo,Henrie Kruzen-Anton Janssen,Peter Eyckelboom,Foeke Booy  ::jaja:: Wim Hofkens..Enz.,maar over die laatste wil ik het ff hebben.Hofkens is nu coach bij HSV Hoek  ??? Die zouden in deze reeks moeten uitkomen;

Hoofdklasse B
 
1  Ajax
2  Bennekom 
3  DOVO
4  Geinoord
5  GVVV 
6  Hoek
7  IJsselmeervogels 
8  Kloetinge 
9  Kozakken Boys 
10  LRC Leerdam 
11  Nivo Sparta
12  Nunspeet 
13  Spakenburg 
14  Sparta Nijkerk

Het dichtste plaatsje in Nederland van bij mij is Sluis,en Hoek ligt daar niet zover vanaf.
KV Kortrijk heeft namelijk een speler aangetrokken van Hsv Hoek; Istvan Bakx,hij zou nog bij Sparta gespeeld hebben,maar is er iemand die die jongen kent? Het schijnt geen slechte speler te zijn,maja als je kijkt op welk niveau hij speelt....


Zo diep gezonken tegenwoordig? ;D ;D ;D

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eredivisie
« Reactie #108 Gepost op: 26-08-2007, 08:08:16 »
Zo diep gezonken tegenwoordig? ;D ;D ;D
Nee, ik ben zoveel mogelijk info over het Nederlandse voetbal aan't verzamelen.[size=02pt]stel dat ik toch een nieuwe nationaliteit zal moeten aannemen....[/size]  ;D

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Eredivisie
« Reactie #109 Gepost op: 26-08-2007, 10:24:18 »
Nee, ik ben zoveel mogelijk info over het Nederlandse voetbal aan't verzamelen.[size=02pt]stel dat ik toch een nieuwe nationaliteit zal moeten aannemen....[/size]  ;D

ik ben geboren met de Nederlandse nationaliteit en ik weet ook niks van voetbal  ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eredivisie
« Reactie #110 Gepost op: 26-08-2007, 12:39:00 »
ik ben geboren met de Nederlandse nationaliteit en ik weet ook niks van voetbal  ::)
waarmee je wilt zeggen... ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

maar @ Willem,over diep gezonken gesproken,daar heb je wel gelijk in.

Het lijkt er meer en meer op dat Ivica Jarakovic aan zijn laatste dagen bezig is bij KV Kortrijk. De Servische aanvallende middenvelder geniet van de interesse van FC Magdeburg, een Duitse derdeklasser.

Jarakovic verklaart dat hij graag bij Kortrijk zou blijven, ook omdat zijn kinderen hier zijn opgegroeid en ondertussen Nederlands praten. De financiële kant van de zaak is echter het belangrijkste voor Jarakovic. Als hij vertrekt, lijkt de komst van Sven Kums noodzakelijk te worden voor Kortrijk.

1.FC Magdeburg staat momenteel op de twaalfde plaats in de DFB-Regionalliga en werd eerder al uitgeschakeld door Borussia Dortmund in de DFB-Pokal.


Dus het geld komt in de 1é plaats,en dan pas zijn kinderen?  :o :o Hij is idd diep gezonken  ::niet-ok:: ::niet-ok::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Eredivisie
« Reactie #111 Gepost op: 2-09-2007, 00:20:26 »
Wat een eikel inderdaad.

Lekker veel aanzien krijg je dan ook, in de Bundesliga 3...
Stumperd.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eredivisie
« Reactie #112 Gepost op: 7-09-2007, 18:56:07 »
In Nederland heeft Stein Huysegems goede punten gescoord. Onze landgenoot had na afloop van Twente – PSV een goed woordje over voor de spelleiding.

In de wedstrijd kreeg onze landgenoot aanvankelijk een strafschop. Nadat scheidsrechter Luinge zijn assistent had geraadpleegd werd die strafschop omgezet in een vrijschop omdat de overtreding buiten de zestien gebeurde. Huysegems zelf verklaarde na afloop van de partij dat de scheidsrechter een goede beslissing nam.

En daar zijn ze bij de KNVB zeer over te spreken. “Ik heb veel waardering voor de reactie van Stein Huysegems”, klonk het uit de mond van Henk Kessler.


Wij Vlamingen zijn TE braaf he  ::) ::)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Eredivisie
« Reactie #113 Gepost op: 7-09-2007, 20:26:58 »
Het was ook gewoon een vrije trap. Ik vind het wel netjes van Stein. Wordt maar weer duidelijk bij welke club men manieren leert ;)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Eredivisie
« Reactie #114 Gepost op: 7-09-2007, 20:30:39 »
Het was ook gewoon een vrije trap. Ik vind het wel netjes van Stein. Wordt maar weer duidelijk bij welke club men manieren leert ;)

Ja, FC Twente kan dr wat van  ::)

Offline caleci

  • Forumlid
Re: Eredivisie
« Reactie #115 Gepost op: 23-09-2007, 11:42:34 »


Het dichtste plaatsje in Nederland van bij mij is Sluis,en Hoek ligt daar niet zover vanaf.
KV Kortrijk heeft namelijk een speler aangetrokken van Hsv Hoek; Istvan Bakx,hij zou nog bij Sparta gespeeld hebben,maar is er iemand die die jongen kent? Het schijnt geen slechte speler te zijn,maja als je kijkt op welk niveau hij speelt....

Dat niveau kun je vergelijken met wat KVK 2 jaar geleden speelde (3de nationaal) dus zo laag is dat niet.Ik weet niet of je KVK echt volgt maar sinds Istvan Backx in de basis staat hebben ze volgens mij nog niet verloren, hij scoort of geeft een assist bij de belangrijkste doelpunten.Zegt dit iets over het niveau van Backx of van KVK ? (of van jou misschien ?) Conclusie : Oriënteer je op een fatsoenlijke manier voordat je je op een forum laatdunkend uitlaat over iets of iemand anders.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eredivisie
« Reactie #116 Gepost op: 23-09-2007, 12:15:19 »
Dat niveau kun je vergelijken met wat KVK 2 jaar geleden speelde (3de nationaal) dus zo laag is dat niet.Ik weet niet of je KVK echt volgt maar sinds Istvan Backx in de basis staat hebben ze volgens mij nog niet verloren, hij scoort of geeft een assist bij de belangrijkste doelpunten.Zegt dit iets over het niveau van Backx of van KVK ? (of van jou misschien ?) Conclusie : Oriënteer je op een fatsoenlijke manier voordat je je op een forum laatdunkend uitlaat over iets of iemand anders.
??? ??? ik vroeg toch gewoon of er iemand die speler kende? En met het "niveau" bedoelde ik of ie in een klasse hoger evenvlot zou scoren. Zo goed Mijnheer caleci?
(ik ben enkele dagen niet op RN geweest wegens ziekte,vandaag neem ik terug eens een kijkje en het eerste wat ik zie is dat er alweer een of andere pipo commentaar heeft op..tja op wat eigenlijk? ik zal wel weer iets verkeerd gezegd hebben zeker?  ??? maar goed,ik ben het reeds gewoon  :) )


Owja,hij doet het helemaal niet slecht

Union KVK 3-5
 In het 'slotoffensief' trapte Istvan Bakx nog op de paal en wat later ging een vrije trap van Nfor op de keeper. Het bleef 3-5.

Doelpunten: 17' Buelinckx (pen.) 1-0 , 25' Coulibaly 1-1, 33' De Ly (pen.) 1-2, 37' Bakx 1-3, 49' Siani 2-3, 54' Bakx 2-4, 57' Buelinckx (pen.) 3-4, 74' Bêtremieux 3-5
« Laatst bewerkt op: 23-09-2007, 12:31:43 door koekoe »

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Eredivisie
« Reactie #117 Gepost op: 23-09-2007, 12:51:02 »
ik ben enkele dagen niet op RN geweest wegens ziekte

hee, was je ziek? waarom weet ik dat niet :o had ik langs kunnen komen met kippensoep :D
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Eredivisie
« Reactie #118 Gepost op: 23-09-2007, 13:02:09 »
Ach, trek het je niet aan koekoe.

Het is iemand die precies hetzelfde doet bij jou als wat hij jou in zijn conclusie verwijt. ::niet-ok:: En dat ook nog eens in zijn/haar eerste post. ::ohno::

Maar goed, we gaan wel erg off-topic hier. ::)
Geniet nooit met mate...

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eredivisie
« Reactie #119 Gepost op: 23-09-2007, 15:12:22 »
PSV 1-0 voor  ::bravo:: ::bravo::